sobota, 12 stycznia 2013

Laser

No i stało się. Nie mam więcej mani do pokazywania. Nie mam pojęcia jak to się stało O.o Chyba trzeba się będzie ogarnąć i częściej zmieniać mani.
Dzisiaj mani, który chciałam od dawna wypróbować ale jakoś nie było okazji. Na szczęście w końcu się za niego zabrałam i muszę powiedzieć, że efekt końcowy bardzo mi przypadł do gustu ;>
Na pierwszy ogień położyłam jedną warstwę lakieru holograficznego Make Up Store Britta. Na suchy lakier w przypadkowych miejscach przykleiłam kawałki milimetrowej taśmy, tak żeby wyglądały jak przecinające się wiązki laserów. Następnie przy pomocy kawałka gąbki do podkładu oraz holograficznego lakieru Color Club 871 Wild At Heart wykonałam gradient. Natychmiast po nałożeniu na paznokieć Wild At Heart  ściągałam taśmę, żeby uniknąć ciągnących się lakierowych nitek. Na koniec wszystko wyrównałam bezbarwnym topem.

EDIT. Swoją taśmę kupiłam dawno temu TUTAJ.



 Wszystkie zdjęcia zrobione w sztucznym świetle



63 komentarze:

  1. Ciekawy, oryginalny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyszło cudownie! Miałaś niesamowity pomysł a efekt pracy jest powalający :) Muszę się Tobą poinspirować ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Laser jak laser, ale precyzja wykonania jest godna podziwu! Świetnie dobrałaś kolory gradientu. Aż mi się zatęskniło za MUS... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawdę mówiąc miałam Britty nie kupować, bo różowa, ale na paznokciach wygląda świetnie :D

      Usuń
  4. Muszę zaopatrzyc się w taką taśmę milimetrową, można fajne efekty uzyskac.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem, kiedyś pokazywałam jak kratkę nią zrobić :)

      Usuń
  5. Bardzo ładnie to wyszło, do prawdy świetny efekt.
    Gdzie mogłabym taką tasiemkę dostać? bo ona jest samoprzylepna tak?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jest samoprzylepna. Ja kupowałam TUTAJ

      Usuń
    2. Bardzo ziękuję za odp :)

      Usuń
  6. ŚWIETNY! Pozwolisz, że się zainspiruję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tyle Twoich manicure'ów chciałam "spapugować", że aż chyba żadnego jeszcze nie zrobiłam. :P

    OdpowiedzUsuń
  8. gdzie można kupić taką tasmę milietrowa? bo wpisuje w google i coś nic na ten temat nie wyskakuje:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojej! To jest genialne! :) Piękne :)
    Zresztą jak każda Twoja stylizacja ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. cudo! śliczny, a nie taki straszny w wykonaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. i Ci poiwiem, że efekt jest cudowny, świetny miałaś pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. jak Cię znam to zaraz coś zmalujesz ;) super mani! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialne!
    Mam nadzieję, że ja również uzyskam zgodę na bardzo dokładną inspirację tym dziełem? :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. super efekt!! :) nawet nie wiedzialam o istnieniu takiej taśmy! rewelka! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. przepiękny ten mani <3 Zazdroszczę Ci precyzji w rękach :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zdobienie, idealnie Ci wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny efekt!
    Podziwiam Cię za cierpliwość w tworzeniu takich mani!

    OdpowiedzUsuń
  18. Super, jeden z lepszych ostatnio! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Rewelacyjne :) niesamowity blog o mojej ulubionej tematyce, obserwuję i zapraszam :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne! Postaram się kiedyś odtworzyć Twój manicure. BTW, pogratulować talentu i pewnej ręki przy tworzeniu takich fantastycznych rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny pomysł. Z resztą, jak wszystkie na Twoim blogu. Oglądam, oglądam i nie mogę skończyć:) Super:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Niesamowity efekt! A do tego mój ulubiony fiolet <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Kasiu dobrze wiesz, że świetnie wyszło, jak ZAWSZE :)))))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  24. super ci wyszło! cudnie :)
    od dawna mi się podobają tego typu mani i już bym pewnie wypróbowała, ale nie mam takiej tasiemki

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ciekawy efekt ; )
    chyba tez zakupie taka tasme ;d

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetnie to wygląda. Muszę sobie kupić taką taśmę.

    OdpowiedzUsuń
  27. No tak. I lista "do odtworzenia" znowu mi się powiększa.
    Powiedz mi, czy Britta wyschła sama, czy wysuszyłaś ją jakimś topem?

    OdpowiedzUsuń
  28. że też Tobie się chce bawić w taki wzorki :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Niesamowite. Niby proste połączenie, ale jaki efekt. Chyba nie obędzie się bez wizyty w hurtowni na dniach... :D

    OdpowiedzUsuń
  30. wow cóż za perfekcja! idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  31. perfekcyjny mani :D normalnie się zakochałam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wow! efekt końcowy jest powalający, tylko pogratulować takiego talentu:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Perfekcyjnie zrobiony, aż "nienaturalnie" . Mnie zawsze jakieś niedociągnięcia się zdarzają;) Brawa!

    OdpowiedzUsuń
  34. Co ja widzę, mój ulubiony ostatnio lakier CC :)
    Piękne lasery, kliknę zaraz na all te taśmy bo czegoś takiego jeszcze nie mam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.