piątek, 11 stycznia 2013

Mam dość zimowych kolorów

Motyla noga, moja Mozilla pokłóciła się z Picasą i od wczoraj nie chciała mi wgrać zdjęć na konto >_< Dopiero dzisiaj wpadłam na pomysł, żeby sprawdzić czy Chrome też będzie bruździć. Nie bruździ, więc wreszcie będzie nowy post :D
Nie wiem jak Wy, ale ja mam serdecznie dosyć zimowej palety. Dlatego postanowiłam sięgnąć po coś żywszego. Padło na China Glaze Surfin' For Boys z kolekcji Summer Neons. Do pełnego krycia wystarczyły dwie warstwy. Dołożyłam mu naklejki wodne, które kupiłam ładnych parę miesięcy temu w sklepie dobrarada. Całość oczywiście utrwaliłam topem. 
Osoby, które nie miały jeszcze do czynienia z naklejkami wodnymi odsyłam do moich dwóch tutoriali o ich instalowaniu na paznokciach: część I i część II.

 Zdjęcia w sztucznym świetle


 Dalej zdjęcia w sztucznym świetle, ale za to z topem matującym z Flormaru. 


38 komentarzy:

  1. Jak żywo i radośnie :D Nie ma to jak czerwień na pazurach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie to wygląda szkoda ze nie mam cierpliwości do paznokciowych zabaw

    OdpowiedzUsuń
  3. niesamowite paznokcie... bardzo ciepło! super (PS Mozilla często się buntuje...:/).

    OdpowiedzUsuń
  4. Szalejesz ;)
    Mega energetyczne zdobienie..

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie wesołe;) Podobają mi się zarówno matowe jak i błyszczące;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślałam że wzorek to stempelki :) Co nie zmienia faktu, że bardzo mi się podoba ;>

    OdpowiedzUsuń
  7. nie wiem która wersja lepsza, obie świetne!
    Kejt też myślałam, że to stemple :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja chyba też mam dosyć zimowych kolorów, skoro nawet podoba mi się lakier bazowy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. I świetnie! od razu sie humor poprawia:) Ja palnelam dziki róż, a na to babeczki lody:D od razu się lepiej wstaje:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda to bardzo żywo. Miła odmiana w natłoku stonowanych, chłodnych kolorów. Od razu się człowiekowi uśmiech na ustach pojawia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. strasznie mi się podobają takie naklejki i mam nadzieję, że za jakiś czas sobie takie sprawię :)

    rewelacyjny kolor lakieru!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojacie! <3
    Wreszcie coś żywego, już nie mogę patrzeć na tą zimę :/

    OdpowiedzUsuń
  13. fantastycznie wygląda zmatowiony, w ogóle świetny mani! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zmatowione wyglądają rewelacyjnie. No i te naklejki -ja myślałam, że to z płytki -ale się zmylić dałam :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Już miałam pytać, z jakiej płytki pochodzi ten wzorek. :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Super są, zwłaszcza matowe :D

    OdpowiedzUsuń
  17. piękne są :) energetyczneeeeee

    OdpowiedzUsuń
  18. Fantastyczny wzorek, bardziej podoba mi się w wersji błyszczącej :)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetne, niesamowite ożywienie w taką pogodę :D

    OdpowiedzUsuń
  20. mi tam się akurat czerwień z zimą kojarzy :) ale kolor świetny, taki soczysty.

    Ps. Liczę na twój udział w moim konkursie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo dobrze, że napisałaś, że konkurs robisz, bo jakoś mi umknął ^^"

      Usuń
    2. noo widzisz :) to szybciutko zapoznaj się z regulaminem ;)

      Usuń
  21. śliczne są. !;D Też takie bym chciała. ;D

    OdpowiedzUsuń
  22. też nam dość zimowych kolorów i wgl zimy!!! strasznie mnie już to wkurza... śnieg, mróz no nic tylko sie gdzieś zaszyć w ciepłych krajach;) Mani wyszedł bardzo ładnie. Swoją drogą myslałam, ze to stempelek;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.