poniedziałek, 28 stycznia 2013

Mój biedny biały lakier do stempli...

... zdecydowanie ma już dość i chce iść na emeryturę. Po czym to poznaję? Ano po tym jak mi skopał ostatni mani ^^" Jak widać w niektórych miejscach całkiem wypaczył wzór i się nie poodbijał. A do tego daje się rozmazywać każdemu topowi, nieważne jak ostrożnie i delikatnie bym go nie nakładała >_< Na szczęście wszystkie te mankamenty widać jedynie z bardzo bliska i na zdjęciach ;)
Ten staruszek-biedziuszek to biały Konad, kupiony chyba 1,5 roku temu. Kto wie jaki stary już był, gdy trafił do mnie. Nakładałam go na dwie warstwy Orly Sol Cabana z kolekcji Tiki Time. Do stemplowania użyłam dużej płyty Cheeky opatrzonej literką A. Całość utrwaliłam (i nieznacznie rozmazałam ;P) topem.

 Zdjęcia w sztucznym świetle


57 komentarzy:

  1. Prezentuje się i tak bardzo ładnie. Mimo mankamentów, o których mówisz. Dla mnie wyszło bardzo ciekawie. A i te "nieodbicia" prezentują się oryginalnie i tak jakby był to zamysł celowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. z daleka wygląda świetnie :) może czas zastąpić go młodzieńcem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje paznokcie przypominają mi grę w Plombera :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jak dla mnie jest idealnie :) takie rozmazanie leciutkie dodaje uroku!

    OdpowiedzUsuń
  5. a tam gadasz, co Ty chcesz :P ładnie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. a to nie miało tak być? :P mnie się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny efekt :)
    Ale kolorystyka nie moja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolory zawsze można dopasować do siebie ;>

      Usuń
  8. Ja właśnie też nie wiedziałabym, że coś nie gra, gdybyś nie napisała.

    Świetnie to wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. To ja nie wiem, w które miejsca patrzysz, ale niech Ci będzie XD

      Usuń
  10. Mi się kojarzy z retro.. takie stylowe, bardzo fajne. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja tam nic nie widzę, wyszło bosko! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też żadnych niedoskonałości nie dostrzegłam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Albo jesteście zbyt miłe i taktowne, albo dawno u okulisty się nie było ;)
      A płytki dalej nie przyszły? :(

      Usuń
  13. Pięknie wyszło! Stempel musi świetnie wyglądać też na czerni ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie widzę żadnych niedoskonałości, wyglądają idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Podziwiam Cię, że chce Ci się tak bawić! W pozytywnym oczywiście znaczeniu :-)
    Ja jestem kompletnie leniwa pod tym względem

    OdpowiedzUsuń
  16. Odpowiedzi
    1. Za to ja widzę wielu kandydatów do okulisty XD

      Usuń
  17. Wzorek sweterkowy^^

    Niech idzie na emeryturę, nie wytrzyma na głodowych stawkach i wróci - i będzie się sprawował lepiej niż niejeden młodszy. No. I wogle.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba, że od razu odwali kitę. Niektórzy z powodu nadmiaru wolnego długo na emeryturze nie ciągną :(

      Usuń
  18. Rozmazania nie widzę, znaczy czas do okulisty (nie znoszę wizyt u okulisty!).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może powiększ zdjęcia i przysuń się do monitora, to wizyta okaże się niepotrzebna :)

      Usuń
    2. Zawsze powiększam Twoje zdjęcia podziwiając kunszt, perfekcjonistko jedna :)

      Usuń
    3. to może patrzysz nie tam gdzie trzeba ;)

      Usuń
  19. dla mojego nie wprawnego oka to wszystko bardzo eleganto się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja bardzo lubię Twoje niewprawne oko ;)

      Usuń
  20. Fajnie wyszło.. :)
    Ja jakoś nadal nie do końca się dogaduję z płytką Jumbo.. Nie mam pojęcia dlaczego, bo na stempel przenosi się super, a na paznokciu często coś mi się rozmazuje..

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajny wzorek. A co do lakieru to etam, z bliska nikt się nie dopatrzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja nie widzę żadnych mankamentów. Serio.
    A wzorek bardzo mi się podoba na tym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  23. Nadrabiamy zaległości co? ;)
    17 komentarzy ciurkiem.. Hehe.. Miło, że wpadłaś :D
    Pozdrawiam i idę czytać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaległości mam takie, że trudno je nadrobić, ale się staram XD

      Usuń
    2. Ja też właśnie nadrabiam :)

      Usuń
  24. Świetne! :)

    ZAPRASZAM: www.dripfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Wygladaja fantastycznie, naprawde!

    OdpowiedzUsuń
  26. Dla mnie bomba! Mnie nie wyszłoby nawet w 1/4 tak łądnie jak Tobie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.