wtorek, 29 stycznia 2013

Noworoczny konkurs u Panny Marchewki

Przyszłam Wam powiedzieć, że biorę udział w Noworocznym konkursie u Panny Marchewki. Temat główny to "Kameleon" i właśnie coś zmalowałam w tym klimacie ;> Dobrze, że znalazłam czas, bo nagrody ciekawe. Same popatrzcie :)

1.Lakier różany od Wibo nr1, 2-4. Lakier termiczny Editt nr9, nr2, nr14, 5. Lakier NeoNail 3238, 6.Lakier Wibo Cracking nr1, 7-10 Naklejki 3D na paznokcie, 11 i 12 Naklejki cało paznokciowe

To kto jeszcze bierze udział? ;)

30 komentarzy:

  1. O super nagrody :D
    Powodzenia życzę i szczęścia w losowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez losowania, jury wybiera najładniejszy mani :)

      Usuń
  2. Jestem bardzo ciekawa Twojej interpretacji kameleona ;>

    OdpowiedzUsuń
  3. no to już wiadomo, kto wygra :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam nie wiem i się denerwuję ;p

      Usuń
    2. Na pewno będziesz faworytką :D

      Usuń
  4. noo w końcu się zgłosiłaś :D czekałam z niecierpliwością na twoje zgłoszenie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też biorę udział :) będzie zacięta walka ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. No to powodzenia życzę i ja!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem pewna, że wygrasz :P Masz wprawe :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nooo to pozamiatane (też biorę udział)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozamiatane? Porządki w domu robiłaś? ;p

      Usuń
    2. Hehehel, szanse teraz do minimum spadają :P

      Usuń
  9. Ja też miałam dołączyć, ale teraz sikam w majtki :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam, oj tam, jakbym jakimś potworem była ;p

      Usuń
  10. miałam brać udział, ale juz widzę, że bez szans jestem :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za wiarę we mnie, ale przesadzacie ;p

      Usuń
  11. Życzę powodzenia, ale co do tego, że wygrasz nie mam najmniejszych wątpliwości :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chciałabym, żeby Ci się udało <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.