poniedziałek, 21 stycznia 2013

Rekordzista

Ten mani gościł na moich paznokciach 4 dni (a nawet 4,5 ;p), nic dziwnego zatem, że nazywam go rekordzistą ;) Skomplikowany jak widać nie był, ale bardzo dobrze się z nim czułam. 
Na dwóch warstwach lakieru a-england Princess Sabra wymalowałam pędzlem i czarną perłową farbą akrylową parę tygrysich pasków. Całość utrwaliłam topem. 
Przy okazji chciałam się poskarżyć. Princess Sabra to bardzo fajny lakier z ładnym, delikatnym efektem holograficznym, ale trafił mi się jakiś feralny egzemplarz. Pędzelek ma masakrycznie splątany na końcu i nic mu nie pomaga. Przez to ciężko się nim maluje. Ciekawa jestem czy tylko mój ma taki defekt, czy może trafiła się cała seria bubli. 

 
 Zdjęcia w sztucznym świetle 


32 komentarze:

  1. Bardzo fajny :) Ja lubię takie zwierzęce wzory na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie- wzorek nie przytłoczył piękna lakieru bazowego, a wydobył tylko jego delikatność!
    super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny ;o super się prezentuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dla mnie wszystko jest skomplikowane ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam Bridal Veil z takim fatalnym pędzelkiem. Maluje się nim tak okropnie, że mam go zamiar jakoś podciąć, albo przelać lakier do innej buteleczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już się zastanawiałam, czy nie zagadać do Adiny o możliwość kupienia samej zakrętki z pędzlem ^^"

      Usuń
  6. Nie widziałam takiego odcienia w holograficznych lakierach. Jest super, bardzo ciekawy i oryginalny. I zdobienie pomysłowe chociaż znane :) Ile uroku dodaje lekkie zmodyfikowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne mani. ;)

    też mam pecha do butelek, pędzelków itd, udało mi się nawet trafić na lakier bez pedzelka. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Prosty, a faktycznie chwytający za oko.. Ty to masz super pomysły :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewentualnie dobrze rzeczy podpatruję i przerabiam na siebie ;)

      Usuń
  9. Piękne mani :) Ciekawy kolor lakieru bazowego i niby prosty wzór, a jaki efektowny :D

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo przyjemnie ten mani wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie dziwię się, że 4 dni go nosiłaś bo dla mnie wygląda bardzo ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale to fantastycznie wygląda. Te kilka "niedbałych" pociągnięć pędzelkiem dało fenomenalny efekt. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kurczę, niby banalny wzorek, a jednak wykonany w taki sposób, że zachwyca.
    Sorry, ale będę musiała skopiować go na swoich pazurkach. :D

    OdpowiedzUsuń
  14. 4,5 dnia?!?!?!?!
    >biegnie zapisać w kalendarzu<

    OdpowiedzUsuń
  15. Nic dziwnego że nosiłaś go tak długo bo jest rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. A i sam lakier niezły, skoro się utrzymał tyle dni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A niezły, chociaż pod koniec już się poddał i zaczął odpadać ;)

      Usuń
  17. czasem mniej znaczy więcej, bardzo mi się podoba to zdobienie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.