poniedziałek, 7 stycznia 2013

W prostokąty

Jak ja nie lubię robić mani w niedziele. Zawsze zabieram się za to w ostatniej chili i przeważnie nie mam pomysłu. W dodatku przeważnie nie bardzo wychodzi i tylko się denerwuję. I oczywiście następnego dnia zaraz po powrocie z pracy lecę zmywać ten denerwujący mani. Ciekawe czy też tak macie ;p
Ten mani nie robiłam co prawda w niedzielę, tylko w środę w Nowy Rok, ale kwalifikuje mi się do tych robionych na ostatnią chwilę. 
Dwie warstwy lakieru O.P.I. Every Month Is Oktoberfest z Germany Collection sam w sobie jest wystarczająco piękny, ale mnie podkusiło na ozdabianie go stemplami (i utrudnianie sobie życia ^^"). Do stemplowania użyłam lakieru China Glaze Sci-Fi z kolekcji Khrome oraz płytki Bundle Monster BM-320. Całość utrwaliłam topem.

 Zdjęcia w sztucznym świetle


29 komentarzy:

  1. Ale równiutko i dokładnie wyszło Ci to zdobienie stempelkami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ej, ale przecież ładny jest, nie rozumiem :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo nie widziałaś ile razy zmywałam i malowałam jeszcze raz ;p

      Usuń
  3. Ja też tak mam z mani, ten który jest robiony na szybko, zazwyczaj nie wychodzi i tak mnie wkurza ze zmywam go nastepnego dnia ;)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje na ostatnią chwilę to wyglądają tak, jakby ktoś mi pędzlem z farbą po wszystkich pięciu palcach przejechał. XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poszłaś w - tentego - modern art.

      Usuń
    2. Awangarda, jazz i podziemie.

      Usuń
    3. Aaaa widzę to oczyma wyobraźni XD

      Usuń
  5. No rzeczywiście ten O.P.I jest śliczny sam w sobie, ale oczywiście z twoim zdobieniem też przepięknie wygląda :) fajne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak ja bym chciała umieć robić takie "nieudane" manicure!

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się ten pomysł z szybami na paznokciach!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham po prostu, kocham ten lakier OPI.
    Choruję na niego.
    Jak zawsze idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to mam nadzieję, że niedługo dorwiesz lekarstwo w postaci butli z tym lakierem ;)

      Usuń
  9. bardzo mi się podoba Twój lakier bazowy. :) wzorek z resztą też ciekawy. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie to wygląda;) ja mam chyba jednak odwrotnie, im bardziej się przykładam tym gorzej wychodzi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to się u mnie wtedy nazywa, że to nie jest "mój dzień na malowanie" XD

      Usuń
  11. Bardzo oryginalna propozycja, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  12. przepiękne paznokcie, zapraszam do siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękny jest ten lakier OPI :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja w tym widzę elementy sztuki nowoczesnej :) Razem wygląda świetnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. za mną jednak ta geometria ciągle chodzi ;)

      Usuń
  15. Dopiero Cię znalazłam!
    Dlaczego tak późno ...
    Cuda tworzysz, cuda :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.