wtorek, 29 stycznia 2013

Wzór wyszczuplający

Dzisiaj znowu stemple, tym razem jakościowo wyszło o wiele lepiej. Co do całego wrażenia, to oczywiście kwestia subiektywna ;)
Zieleń w tle to dwie warstwy China Glaze Glittering Garland z kolekcji Let It Snow. Na tym odbiłam wzór z dużej płyty B firmy Cheeky. Do stemplowania użyłam China Glaze 2030 z kolekcji Khrome. Całość utrwaliłam topem. I to tyle. Mam nadzieję, że się Wam spodoba. Mi ten mani nosił się świetnie, dawno moja płytka nie wyglądała tak szczupło ;)

 Zdjęcia w sztucznym świetle



32 komentarze:

  1. nie wiedziałam, że Cheeky ma jakieś duże płytki...

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest wręcz idealnie, fantastyczny wzorek, nie mogę się na niego napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super są te wzory na całą płytkę :) Lakier bazowy cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak świątecznie trochę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. szczupła płytka paznokcia, lol :D piękny manicure, uwielbiam takie zielenie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie to wygląda!



    Zapraszam do mnie :)



    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam Twoje stylizacje paznokciowe :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie to wyszło, aż nabrałam ochoty by samej wziąć się za stępolowanie. Szkoda tylko, ze mam do tego dwie lewe ręce.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładnie. Kolorystyka sprawiła, że zabawny wzorek stał się wyszukanym zdobieniem.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja chce Twoje płytki do stempli ! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. ładny wzorek. :) idealnie kolory dobrałaś.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wyglądają te oczka czy bombelki :D bardzo ładne i dokładne wykonanie.
    Ach, mogłabym być szczęśliwą posiadaczką stempelków :) bo te co mam z pseudo konada z allegro są do ygrhm.... ;)
    Jutro wstawię notkę z lakierem z Coloramy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo one pewnie nawet koło Konadowych nie leżały ^^"

      Usuń
  13. Ślicznie. Zachwyciłam się zielonką Chinką :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.