wtorek, 19 lutego 2013

Ascalon

Prawdę mówiąc, gdy zamawiałam dla Ali lakier a-england Ascalon z kolekcji The Legend, byłam pewna, że będzie to coś zbliżonego do fioletu (tak przynajmniej wygląda u mnie zdjęcie miniatury na stronie sklepu). Gdy lakier trafił w moje ręce wyglądało na to, że będzie to fiolet z szarymi drobinkami (przynajmniej tak wyglądał w butelce). Dlatego bardzo się zdziwiłam, gdy na paznokciach wyraźnie na pierwszy plan wyszły szarości. Co prawda bystre oko dostrzeże fioletowe tony, ale mój aparat chyba bystrego oka nie posiada ;)
W używaniu lakier bardzo sympatyczny, maluje się nim bezproblemowo. Schnięcie przyzwoite. Czegóż chcieć więcej? Nooo... może niższej ceny ;)



 
 Wszystkie zdjęcia w sztucznym świetle

38 komentarzy:

  1. ładnie się prezentuje na paznokciach :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Może kiedyś się dorobię jakiegoś lakieru A-England.. O ile uda mi się na coś zdecydować, bo każdy kolejny jaki pokazujesz podoba mi się bardziej od poprzedniego :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, z decyzją przy englandach zawsze są problemy XD

      Usuń
  3. Ładnie wygląda na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor na pierwszy rzut oka nie dla mnie, ale z tymi drobinkami to nawet mi się spodobał :) A z fioletem to gdybyś nie napisała to chyba bym nie dostrzegła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do niektórych lakierów trzeba mieć sokole oko ;)

      Usuń
  5. Mimo tych wszystkich niespodzianek lakier wygląda bajecznie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. kto to ta Ali?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taka fajna pani co przywozi hatsu różne wspaniałe rzeczy

      Usuń
    2. Zaprzyjaźniona jednostka, wykorzystywana do różnych pożytecznych rzeczy, podsycająca moje uzależnienia ;)

      Usuń
  7. cudny! ten lakier będę długo pamiętać, prawdziwa legenda ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. NA SZCZĘŚCIE ten a england mi się nie spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lakier strasznie podobny do tego z Marizy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W butelce zdecydowanie, z tego co widziałam na wzorniku już trochę mniej ;)

      Usuń
  10. Ooo mniamuśny :3
    Czy tylko ja oceniam lakiery w skali od "bleee" do "palce lizać"? O_O

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest niesamowity, bardzo mi się spodobał! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wooow fantastyczny ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolor świetny, ale już widzę, jak wyglądałby na moich paznokciach - efekt ręki trupa murowany. Widząc takie piękne, szare lakiery pytam zrozpaczona: dlaczego moje dłonie nie znoszą szarości na paznokciach?! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się cały czas cieszę, że większość lakierów dobrze z moją cerą komponuje. Chyba bym się zapłakała jak takie śliczności powodowałyby u mnie efekt ręki trupa ^^"

      Usuń
  14. Cudeńko! *.* Dokładnie takie drobinki w lakierach są moimi ulubionymi.

    OdpowiedzUsuń
  15. O! Bardzo ładny.

    Nie wiem, czy jednak chcesz usłyszeć, z czym mi się kojarzy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chcesz-nie chcesz - powiem Ci i tak. Z nagrobkiem^^ To juz drugi, sympatyczny nagrobek, jaki u Ciebie widzę.

      Spojrzałam bardziej z bliska - piękny jest.

      Usuń
    2. Dobra...
      Dobra.
      Zawsze byłam trochę dziwna.

      Usuń
    3. Ciekawe czy jeszcze jakiś lakier "znagrobkujesz" XD Niedługo cały cmentarz postawię ;p

      Usuń
    4. Padłam i nie mogę się podnieść xDDD

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.