poniedziałek, 11 lutego 2013

Beauty Never Fails

Słońce mnie nie lubi >_< Jak mam wolne to się chowa jak głupie za chmurami. Wracam do pracy i co? I oczywiście świeci jak szalone. I właśnie przez to od paru miesięcy wszystkie zdjęcia jestem zmuszona robić w sztucznym świetle. Ładne są, ale co z tego, skoro w słońcu wychodzą ładniejsze i lakiery wydają mi się bardziej ponętne. Ehhhh...
Dzisiaj gwiazdą wieczoru jest lakier a-england Beauty Never Fails z kolekcji Heavenly Quotes. Do pełnego krycia może wystarczyć jedna umiejętnie nałożona grubsza warstwa, ale ja wolałam dać dwie. W sumie to lakier ten jest bardzo podobny do China Glaze Cast a Spell z kolekcji Wicked. Podejrzewam, że może uchodzić za duplikat, ale nie sprawdziłam tego dogłębnie. Może kiedyś, jak słońce będzie w końcu dla mnie łaskawe, zrobię porównanie. O ile będę pamiętać ;p






37 komentarzy:

  1. Lubię lakiery w takim klimacie.. Na Cast a Spell ostatecznie się nie załapałam, ale mam cosik podobnego z Sally Hansen :) Sequin czy jakoś tak się zowie..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tak z innej beczki.. Byłby to dla Ciebie problem żeby podrzucić mi dane exif pierwszej fotki? Jak się pewnie domyślasz, nadal walczę ze swoimi (bezskutecznie niestety) ;)

      Usuń
  2. świetny lakier :)
    mówisz, że zdjęcia są robione w sztucznym oświetleniu? no coś ty.... myślałam, że w świetle dziennym :) jakiej używasz lampy jeśli mogę zapytać? moim zdaniem zdjęcia wychodzą fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Panią powyżej, moje w świetle dziennym nie wychodzą tak pięknie, jak Twoje w sztucznym.

      Usuń
    2. Używam żarówy o temperaturze barowej 5600 na statywie i z parasolką. To co widać na zdjęciach to dopiero po podkręceniu parametrów w programie graficznym.

      Usuń
  3. lakiery a-england są obłędne. to magia zamknięta w małej buteleczce...

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny, z daleka bardzo podobny do mojego Priti NYC Powderpuff Cactus:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny ! :) Ja mam fioła na punkcie lakierów ! W swojej kolekcji jeszcze nie posiadam China Glaze :( ale trzeba to w końcu zmienić! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noo rzeczywiście trzeba to zmienić ;>

      Usuń
  6. Spokojna głowa, przypomnimy, przypomnimy ;D
    lakier prześliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Słońce to nas wszystkich nie lubi.
    W ogóle myślałam, że jeszcze raz Cast a Spell pokazujesz, bo beauty never fails.

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba Essence Vampire's Love LE ma podobny lakier w kolekcji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też się tak skojarzyło.

      Usuń
    2. Nom, Hatsu nawet robiła porównanie Cast a Spell i Gold Old Buffy. :)

      Usuń
    3. Owszem, robiłam. Englandowi bliżej do Cast a Spell niż do Gold Old Buffy.

      Usuń
  9. Przepiękny kolor, bardzo elegancki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękny kolor! I nawet bez słońca robi wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  11. ...bo Słońce jest częścią obecnie tworzonego systemu! SKUBAĆ SYSTEM!

    Interesujący dziad z niego, by nie powiedzieć: pociągający!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...a my tu w Polsce be mamy słońce dzisiaj!

      Usuń
  12. Ostatnio lubie takie mroczne lakiery :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny i trochę tajemniczy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ładny mani, myślę, że podobny efekt może dać ciemny lakier bez drobinek i mgiełka z inglota

    OdpowiedzUsuń
  15. A mnie ta kolekcja zupełnie nie porwała... :(
    Teraz to się nawet cieszę, bo i tak by nie wysłali.

    OdpowiedzUsuń
  16. efekt jest boski, ja nie wiem co Ty chcesz ;D
    lakier świetny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Wam chciałam pokazać w każdej możliwej opcji oświetleniowej ;p

      Usuń
  17. Świetny! Coś ostatnio mi się podobają takie czarne z drobinkami, sama elegancja ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam czarne lakiery ale koniecznie muszą być drobinki, ten jest idealny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.