piątek, 8 lutego 2013

Granatowe holo by hatsu ;)

Nie uważacie, że za mało na naszym rynku porządnych lakierów holograficznych? A jak już są, to wszystkie na jedno kopyto jasne i mało oryginalne? Ja tak uważam i dlatego od dawna wzdycham do lakierów Glitter Gal. Niestety nie dosyć, że są one trudno dostępne, to jeszcze drogie. Dlatego ciągle mam cichą nadzieję, że może nasze firmy zdecydują się zainwestować w jakąś niebanalną holograficzną kolekcję. Póki co jestem zdana na zakupy zagraniczne (które ostatnio wychodzą mi bokiem) i na siebie. 
No i dzisiaj Wam pokażę co ostatnio wykombinowałam zdana na siebie. Pokazywałam Wam niedawno holo z AllePaznokcie. Im dłużej na nie patrzyłam, tym bardziej wydawały mi się do siebie podobne. W końcu doszłam do wniosku, że mogę jeden z nich poświęcić na eksperymenty. "Pod nóż" poszedł numer 2. Podzieliłam go na dwie części i zaczęłam się mocno zastanawiać co by im dołożyć. W końcu zdecydowałam się do jednej części dolać Color Club Blue-topia, który jest tak mocno granatowy, że wygląda jak czarny. Wyszło to co na zdjęciach. Ja jestem bardzo zadowolona ;>


 Wszystkie zdjęcia w sztucznym świetle

58 komentarzy:

  1. Piękny! Ostatnio uwielbiam granatowe i niebieskie lakiery, a niebieski lakier holograficzny to marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś jakby arabska noc :D
      Zainspirowałaś mnie, by kupić sobie 2 nie jedną butelkę. I jedna zmieszać z moim atramentowym granatem i czernią :D
      Ajjjj ^^

      Usuń
    2. Też mnie kusi na nowe zakupy i eksperymenty ;)

      Usuń
  2. Cudo, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Musisz częściej robić takie eksperymenty :D super.

    OdpowiedzUsuń
  4. zacznij produkować swoje lakiery bo wychodzi Ci wyśmienicie :)

    Hatsu nails polish :D

    OdpowiedzUsuń
  5. taki prosty pomysł, a ja bym na niego nie wpadła! wyszło idealnie.
    też będę mieszać :D
    śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesteś moim lakierowym mistrzem! Też muszę pomieszać! A efekt osiagnęłaś genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. o matko i córko z ojcem ! świetne, świetne i cudne !

    OdpowiedzUsuń
  8. super! uwielbiam takie własnoręczne twory :) a kolor wyszedł obłędny! Coś czego jeszcze nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczny pomysł! Jestem pod wrażeniem, zrobiłaś obłędny lakier <3

    OdpowiedzUsuń
  10. prześwietnie wyszedł Ci ten lakier :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny efekt uzyskałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  12. no muszę powiedzieć, że wygląda zajebiście :D ale ja jestem wielką fanką holosiów :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ej no -jesteś genialna! To najładniejszy holo jaki widziałam! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Eksperymenty wychodzą na dobre, bo efekt jest piękny. ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyszedł Ci genialnie! Mi marzy się holoś w kolorze intensywnej trawiastej zieleni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To czekam na wyniki odpowiedniej mieszanki :)

      Usuń
  16. Świetny Ci ten franken wyszedł.. Fakt, że przydałyby się holo w intensywniejszych barwach, bo u nas nie bardzo jest w czym wybierać niestety :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mógłby ktoś wziąć się za sprowadzanie Glitter Gal, są straszliwie drogie, ale za to żadne holo im do pięt nie sięga, a kolory mają ciekawe.

      Usuń
  17. efekt jest zniewalający, dam się pokroić za tak piękny lakier! ;D
    miałaś dobry pomysł ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz szczęście bo nie jestem fanką krojenia ludzi, więc przeżyjesz... chociaż bez lakieru ;)

      Usuń
  18. Jako fanka granatowych lakierów jestem na tak :D

    OdpowiedzUsuń
  19. ciekawy eksperyment - a takiego lakieru zazdroszczę, bo jest śliczny! :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Ślicznie wyszedł ;) polecam się przyjrzeć lakierom marizy z serii brilliant, okazało się, że są holograficzne, a ich niebieski jest bardzo ładny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam najciemniejszy i bardzo mi przypadł do gustu :>

      Usuń
  21. eksperymentowanie jednak się opłaca, kolor jest obłędny...jeszcze takiego nie spotkałam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. kiedyś też tak mieszałam, ale Ty robisz to lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne połączenie!! Cudnie wygląda ;))

    OdpowiedzUsuń
  24. Oryginalny, warto było poświęcić tamten lakier. Masz rację, u nas brakuje holo w takich nasyconych, żywych barwach :(

    OdpowiedzUsuń
  25. Holo nie lubię, ale ten bym kupiła gdyby był do dostania :D.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.