poniedziałek, 4 lutego 2013

Kameleony

Wczoraj wieczorem zupełnie znienacka dostałam wiadomość, że wygrałam w Noworocznym konkursie u Panny Marchewki. Lubię takie niespodziewane maile ;> Cieszę się niezmiernie, bo bardzo chciałam dorwać jakieś lakiery termiczne i wreszcie szansa pojawiła się na horyzoncie.

Jako, że wyniki ogłoszone, to mogę pokazać co też zmalowałam. Może tego nie widać na zdjęciach, ale do zrobienia tego mani użyłam sporej liczby lakierów. Na początek pomalowałam paznokcie dwoma warstwami China Glaze Snow. Później pędzlem zamoczonym w acetonie i wybranym lakierze (lista za chwilę) ciapałam sobie po paznokciach, żeby uzyskać kolorowe tło imitujące odrobinę dżunglę. 
(minęła chwila, zatem...)
Lista lakierów użytych do "ciapania":
- China Glaze Holly-Day,
- China Glaze Gaga For Green,
- China Glaze Sun-Kissed,
- China Glaze Surfin' For Boys,
- China Glaze Flirty Tankini,
- China Glaze Splish Splash.
(Pytanie za 100 punktów: Kto wie jaka jest moja ulubiona firma produkująca lakiery? ;P)
Później na każdym paznokciu przy pomocy cienkiego pędzla i średniej jakości (mocno wkurzającej) zielonej farby akrylowej wymalowałam stworzenia kameleono-podobne. Na koniec całość utrwaliłam topem.


 Zdjęcia w sztucznym świetle
Bardzo dziękuję Pannie Marchewce za zorganizowanie konkursu 
i przede wszystkim za zagonienie mnie do udziału w nim ;)

68 komentarzy:

  1. jakie śliczne! o moj boze jakie piekne! zakochalam sie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. widać że włożyłaś w to sporo pracy, Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Yyy.. O.P.I ??? ;)

    A tak na poważnie.. Jesteś wielka. Nagroda w pełni zasłużona. Gratuluję :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi, nie wygrałaś ;p
      Prawidłowa odpowiedź to Orly XD

      Usuń
    2. Kłamczucha! W przyszłości wykupisz na własność całą firmę China Glaze. XD

      Ps 1. Gratuluję. :)
      Ps 2. Maila masz. :P

      Usuń
    3. Ad Ps 1. Dziękuję :)
      Ad Ps 2. Już zadziałałam, teraz czekam na reakcję >_<

      Usuń
  4. wiedziałam, że wygrasz! zdobienie cudowne, a dżungla w tle niesamowita :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialnie Ci wyszedł ten mani :))
    Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję :) W pełni zasłużona nagroda. Wyglądają świetnie.. co za precyzja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. no nie ma za co :) Ja tylko wybrałam najlepszą pracę :) resztę wykonałaś ty ;) A i tak mocno nie trzeba było Cię namawiać na ten konkurs :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo mnie te termiczne lakiery skusiły ;>

      Usuń
  8. wcale się nie dziwię, że wygrałaś, gdyż pazurki są przepiękne! :) Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wcale nie jestem zaskoczona :p

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję, w pełni zasłużona nagroda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twój kameleon wymagał strasznie dużo pracy, świetny pomysł miałaś :D

      Usuń
  11. Gratulacje! Kameleonki śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluje wygranej! Fajne stworzonka Ci wyszły :D

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne te kameleony <3 nic dziwnego że wygrałaś, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Matko!!! cudowne!!! Ja chce takie!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Małe arcydzieło, aż żal zmywać pewnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. gratulacje! należało się ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Szleję za Twoimi zdobieniami!

    No doooooobra. Może i rzeczywiście będzie z Ciebie snajper ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yesss, zawsze o tym marzyłam XD

      Usuń
    2. Marzyłaś o tym, żebym szalała?? ;_;

      Usuń
    3. Marzyłam o snajperowaniu :P

      Usuń
  18. Gratulację !!!
    paznokietki cudowne♥

    OdpowiedzUsuń
  19. gratuluję;) kameleony są cudne, podziwiam zdolności

    OdpowiedzUsuń
  20. Jesteś dla mnie mistrzynią :) czegoś takiego jeszcze nie widziałam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Zrób mi takie ! Błagam Cię ! :D Jesteś moim mistrzem od momentu zobaczenia tej pracy ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękne :) Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nic dziwnego, że wygrałaś, bo te kameleony są cudowne! Jak ja bym chciała tworzć takie cuda jak Ty!

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratulacje! Piękne te Twoje kameleony! Pokłony po same pantofle! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wygrana jak najbardziej zasłużona :).

    OdpowiedzUsuń
  26. Zasłużyłaś sobie ogromnie! Nie dziwie się wcale, że wszystkich wymiotłaś chociaż prace innych były też ciekawe. Ale... Ty wszystkich mieciesz :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja teraz rozumiem, czemu ostatnio w domu ciągle zamiatałam ;)

      Usuń
  27. rewelacyjne te kameleonki! a agamy brodate też umiesz? :) (ale Ci wyzwanie rzuciłam :D )

    OdpowiedzUsuń
  28. Ładnie to tak pokazywać organizatorce język i jeszcze nagrody za to dostawać? :P

    OdpowiedzUsuń
  29. Nagroda całkiem zasłużona!

    OdpowiedzUsuń
  30. boskie, tylko popatrzyłam na nie i pojawił mi się uśmiech na twarzy ;D

    OdpowiedzUsuń
  31. Pięknie to wszystko wygląda i jakie pracochłonne... Gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Kameleon idealny, nagroda w pełni zasłużona :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.