poniedziałek, 25 lutego 2013

Mariza Care&Colour nr 60

Dzisiejszy blogowy dzień (a może raczej późne popołudnie) rozpoczęłam od posprzątania komentarzy na własnym blogu. Jeżeli ostatnio o coś pytaliście, to odpowiedź powinna się już pojawić tam gdzie pytanie padło ;) Przy okazji wywaliłam całą masę spamu, ostatnio strasznie dużo tego znajduję na blogu. Istna epidemia >_< Tyle ogłoszeń blogowych, przejdźmy do posta właściwego ;>

 
Lakier Mariza Care&Colour nr 60 (a może jednak 09? ;p) dostałam do testowania od Eweliny, która jest konsultantką firmy Mariza.
Butelki z tej serii mają pojemność 10 ml i z tego co widziałam w katalogu Marizy kosztują 7,60 zł.
Na butelce umieszczono informację, że lakier zawiera prowitaminę B5 i wapń. Producent zaleca malowanie dwukrotne odtłuszczonych paznokci.
W użyciu lakier Mariza Care&Colour nr 60 spisuje się całkiem fajnie. Malowało mi się nim bezproblemowo. Do pełnego krycia wystarczyły dwie warstwy. Schnięcie przyzwoite, chociaż na utwardzenie trzeba oczywiście poczekać dłużej. Lakier po wyschnięciu pięknie błyszczy. 
Kolor ma prawie identyczny jak Catrice 875 It's All I Can Blue. Jak patrzę teraz na wzornik, to muszę przyznać, że Mariza ma o wiele ładniejszy połysk po wyschnięciu.
Lakier nosiłam przez kilka dni i trzymał się dobrze. Dodatkowy plus dostaje za to, że nie odbarwił mi płytki, a to przy niebieskich lakierach jest bardzo częste.

 Zdjęcia w słońcu


 Zdjęcia w cieniu

Dziękuję Ewelinie za zaufanie i możliwość przetestowania tego lakieru :)
Wszystkich zainteresowanych kosmetykami Marizy zapraszam na stronę www.mariza.waw.pl, na której można m.in. obejrzeć najnowszy katalog lub złożyć zamówienie.


34 komentarze:

  1. Nie przepadam u siebie za niebieskościami ale na tą bym się skusiła. Śliczny kolorek.

    OdpowiedzUsuń
  2. numerek 60, bo ja mam 59 odrobinę inny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mariza ma całkiem fajne lakiery :) ja mam dwa małe, a koleżanka zafundowała sobie dwa z tej serii co ty, turkusowy i jaśniejszy niebieski i obie jesteśmy bardzo zadowolone :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny ten niebieski kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam nic z tej firmy, a ostatnio widziałam wiele dość ciekawych rzecz :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. kolor jak z logo TVN :D
    ponad 700szt?? *.* oddałabyś trochę potrzebującym :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potrzebującym oddałam 1% podatku ;p

      Usuń
  7. piękny odcień. Miałam kiedyś coś podobnego z miss sporty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na bank nr 60, bo też go mam. Swoją drogą, jest piękny i nie wiem, czemu dawno nim nie malowałam paznokci. :o

    OdpowiedzUsuń
  9. W pierwszej klasie liceum marzyłam o sztucznych soczewkach w tym kolorze. No nie przygłup? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przygłup to kupił takie soczewki O.o (wyglądałam jak zombie... :D)

      Usuń
    2. Kochana, Ty marzyłaś a ja miałam :P
      Chociaż lepiej mi było w zielonych.

      Usuń
    3. Ja miałam i niebieskie i zielone i turkusowe ;p Ale nie aż takie "wyraziste" na szczęście XD

      Usuń
  10. Chyba nabrałam ochoty na niebieskie paznokcie... :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie mój kolorek :) chociaż barwa bardzo soczysta, ładnie wygląda na paznokciu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. chyba za dużo biologii, zamiast epidema przeczytałam epiderma XD kolor jest bardzo fajny, uwielbiam niebieskości!

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie mam lakierów z Marizy. Kolorek bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale piękny odcień! Uwielbiam taki niebieski :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak najbardziej mi się podoba:D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładny odcień - fajnie się błyszczy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo podobny do miss sporty 320, uwielbiam ten kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie lubię niebieskiego na paznokciach, sama nie wiem czemu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak mam z różem (wyjątek stanowią neony) ;>

      Usuń
  20. Co ja bym dała, żeby mieć takie piękne paznokcie...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.