wtorek, 26 lutego 2013

No i kiedy ta wiosna będzie?

Wczoraj pokazywałam Wam lakier Mariza Care&Colour nr 60, a dzisiaj mani z tym samym lakierem i dodatkowo ze zdobieniem. W takiej właśnie formie sprawdzałam jak się spisuje na paznokciach. 
Na kciuku i palcu serdecznym położyłam warstwę China Glaze Snow oraz dwie lub 3 warstwy Hean Mega Colour 433. Chciałam uzyskać wykończenie podobne do wykończenia lakieru Mariza z leciutkim różowym tonem. Wykończenie wyszło, tonu różowego ani widu ani słychu ;) Żeby przyspieszyć wysychanie tylu warstw nałożyłam na to Poshe. Pozostałe paznokcie pomalowałam dwoma warstwami Mariza Care&Colour nr 60.
Na białych paznokciach dołożyłam kwiaty. Użyłam do tego niebieskiej, białej i zielonej farby akrylowej. Niestety po nałożeniu topu niebieska farba przeżarła białą i kwiatki przestały być aż tak efektowne jak zaraz po malowaniu, ale i tak są niezłe ;)

 Zdjęcia w sztucznym świetle





43 komentarze:

  1. Piękny, genialnie zestawiłaś błękit lakieru i biało-kwiatowe zdobienie!

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładny, dziewczęcy mani:) oh niech ta wiosna już przyjdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wygląda idealnie! mnie ten efekt lekko przygaszonych kwiatów baaardzo się spodobał- przypomina mi kolekcję porcelanowych talerzyków mojej Babci- identyczny wzór :) tam też kwiatki są ręcznie malowane :)

    niby zimowe barwy, a jednak wiosennie ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny efekt, mimo że nie zadowalają Cię do końca kwiatki :) A! Dzięki Tobie trenuję malowanie akrylem na pazurach, dzięki! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trenuj, trenuj :) Trening czyni mistrza ;>

      Usuń
  5. strasznie mi się podobają kwiatki z mani :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie moje kolory, ale wygląda to przepięknie

    OdpowiedzUsuń
  7. BOSKIE :) zakochałam się w nich !!! chyba odgapię jeśli pozwolisz :> :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo podoba mi się kolor kwiatków :) i wykonanie super !

    OdpowiedzUsuń
  9. Jedno z najpiękniejszych mani jakie widziałam !

    OdpowiedzUsuń
  10. kwiatki wyglądają świetnie... Wiosno czekam ! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. slicznie, kolorowo i bardzo delikatnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wiosno przybywaj! kwiatuszki przeurocze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne! Bardzo podoba mi się zestawienie kolorystyczne!

    OdpowiedzUsuń
  14. U Ciebie na pazurkach to ja już wiosnę widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wygląda to naprawdę pięknie :) Chciałabym umieć malować takie cuda jak ty :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie wykonane kwiaty! Super wygląda połączenie bieli z niebieskimi kwiatkami :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zastanawia mnie, w jaki sposób cwiety straciły na oddziaływaniu swojego wyglądu, bo wydaje się, że nic nie jest w stanie odebrać im uroku :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na płatkach było więcej bieli i jasnego błękitu, a środki były wyraźniej zaznaczone ;p

      Usuń
  18. te kwiatki na białym tle kojarzą mi się z jakąś porcelaną :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne te kwiatki. Nie wiem, jak Ty to robisz, że WSZYSTKIE Twoje prace są precyzyjnie wykonane. Wszystkie, bez wyjątku. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tych nieprecyzyjnie wykonanych nie pokazuję XD

      Usuń
  20. Piękny i bardzo starannie wykonany:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak dla mnie idealnie :) wszystko starannie wykonane :) No i ten niebieski...:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ehhh...Mam kompleksy jak do Ciebie przychodzę... *.* (no, ale akryle kupiłam... :D)

    OdpowiedzUsuń
  23. Idealny niebieski :). A kwiatki prezentują się prześlicznie, czuć wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  24. yyyyy! Ładnie! Tak dawno nic nie malowałam, że farbki mi wyschły. Masz na to jakiś patent?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak wyschły na kamień, to raczej do wyrzucenia. Niby są jakieś rozpuszczalniki, ale moim zdaniem gra nie jest warta świeczki.
      Jak jeszcze da się je zamieszać to próbowałabym zwyczajnie wodą rozcieńczyć.

      Usuń
  25. ale śliczne i paznokcie jakie zadbane. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.