czwartek, 21 lutego 2013

Right Amount Of Evil

Nie lubię ciętej folii, przypomina mi wizyty u fryzjera i kujące kawałki uciętych włosów wgryzające się w szyję ;p Unikam wszelkich lakierów zawierających ten dodatek, ale jak trafiła mi się okazja nabycia Orly Right Amount Of Evil  z kolekcji Flash Glam FX w przystępnej cenie to jakoś nie mogłam sobie odmówić ;p Na szczęście nie ten lakier ma w sobie oprócz holograficznej ciętej folii jeszcze drobny brokat i większe sześciokąty. Może jak znajdę mu idealny lakier bazowy, to i paski polubię. 
W tym mani nałożyłam warstwę Orly Right Amount Of Evil na dwie warstwy China Glaze Midtown Magic z kolekcji Metro. Całość utrwaliłam topem.


 Zdjęcia w sztucznym świetle

37 komentarzy:

  1. Ja również raczej unikam tego typy folii, u mnie wogle nie trzyma się na płytce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat z tym nie miałam problemu, ale pasków akurat na paznokciach wylądowało mało.

      Usuń
  2. Prześliczny mani, niesamowity :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny, kojarzy mi się z fajerwerkami !

    OdpowiedzUsuń
  4. wow! świetnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. och Hastu, Ty to nawet z niczego zrobisz idealny mani :) A swoją drogą? Liczyłaś ostatnio stan magazynowy??:D

      Usuń
    2. Nie i boję się, że dobiję zaraz do 7 setek (o ile już nie dobiłam ^^")

      Usuń
  6. Slicznosti!
    Znowu kosmos kakij czy jak?
    ____________________

    Aaaaaaaaaaaaa!! Tylko nie miniwłoski wgryzające się w szyję, aż się mimowolnie drapać zaczęłam '_'

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dyskotekowe prądki Kocha XD

      Ej jak pisałam to nic mi nie było, a teraz po twoim komencie zaczęłam się drapać >_<

      Usuń
    2. Genialny tekst xD serio, jako określenie tego typu flejksów, rozpropagujmy go!!

      Już miałam zrobić złośliwe niahniahniah, kiedy to uświadomiłam sobie, że sama po Twoim komentarzu zaczęłam się drapać. Noż coest^

      Usuń
    3. Rozpropagujmy, proponuję strzelić graffiti z tym tekstem w każdym napotkanym mieście :>

      Kurczę, znowu mnie swędzi ;p

      Usuń
  7. ładnie odbijają światło te drobinki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prezentuje się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No no bardzo ładnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hi I love your blog your posts are amazing !!! go check and subscribe

    http://wtfstreetstyle.blogspot.pt

    kisses WTF! STREET STYLE !!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie lubię igiełek holograficznych w lakierze. :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Midtown Magic fantastyczna, brokat tez, tylko po co dodali tam te paski? Do paskow ciagle nie jestem przekonana.

    OdpowiedzUsuń
  13. lakier ładny

    przez Ciebie mam uczucie, że te włosy obcięte mi się teraz wgryzają w szyję!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.