sobota, 2 lutego 2013

Rzut oka na lakiery holograficzne z AllePaznokcie

Gdy kupowałam ostatnio lakier holograficzny na AllePaznokcie nie bardzo umiałam się zdecydować na kolor. Swatchy na necie jak na lekarstwo, a na zdjęciach butelek wiadomo, że prawdy nie zobaczymy ;) Zdecydowałam się w końcu na zakup nr 1, który podbił moje serce. Dlatego też postanowiłam dać szansę reszcie kolekcji. I znowu stanęłam przed problemem co wybrać. No to zgarnęłam wszystko z założeniem, że to co będzie zbędne znajdzie później innych właścicieli. Przy okazji obiecałam Ali, że zrobię całej kolekcji zdjęcia na wzornikach. Skoro już je zrobiłam, to Wam też mogę pokazać. Może komuś pomoże to przy ewentualnych zakupach.
Okazuje się, że największą trudność mam z nazwaniem tej kolekcji ;p Na stronie sklepu nazywa się je lakierami hologramowymi, natomiast na naklejce znajdującej się na zakrętce widnieje taka informacja: AllePaznokcie - lakier do paznokci - efekt holograficzny. Strasznie to zagmatwane ;p Dlatego dla własnych potrzeb mam zamiar nazywać to kolekcją holograficzną i tyle ;)

Całość wygląda tak: 
Idąc od lewej widać kolory nr 5, nr 4, nr 3, nr 2 i nr 1.
Jakoś tak odwrotnie mi wyszło ;p

Wszystkie zdjęcia zrobiłam w dość mocnym sztucznym świetle. Słońce ostatnio widziałam wczoraj przez całe 5 minut (po jakimś tygodniu od ostatniego razu ;p) i od dawna nie miałam okazji robić zdjęć w świetle naturalnym.
Jak widać kolory są stonowane. W słabszym kolory wydają mi się bardziej wyblakłe i miej widoczne są różnice między numerami 2 i 5 oraz 3 i 4.


Numer 1
Numer 1 pokazywałam na rękach w TYM poście. W zasadzie jest to kolor srebrny, ale można dzięki efektowi holograficznemu dostrzec w nim i inne kolory.


Numer 2
Na stronie sklepu kolor wydawał mi się różowy (bleee ;p), ale na żywo wydaje mi się bardziej wpadać w  fioletowe tony. Wygląda to jakby do numeru 1 dodano kilka kropli fioletowego koloru. 

Numer 3
Jakbym już ten lakier gdzieś widziała. Po krótkich poszukiwaniach okazało się, że to prawie bliźniak Golden Rose Holographic Color nr 102. Lakier od AllePaznokcie ma odrobinę mocniejsze holo, ale kolor w zasadzie identyczny. Numer 3 ze mną nie zostanie, już mu znalazłam nowego właściciela ;>

Numer 4
Byłam pewna, że numer 4 okaże się bliźniakiem lakieru Pupa Holographic 032 Emerald Green. Okazało się że jednak nie. Pupowy lakier jest zdecydowanie bardziej zielony (chociaż mocno podbity niebieskim). Kolorem numer 4 bardzo przypomina za to Milani 3D Holographic 512 Cyberspace, ale za to drobinki są zupełnie inne. I teraz sama nie wiem co z tym lakierem zrobić. Na razie zostaje w zawieszeniu.

Numer 5
 Różowy... (niektórzy wiedzą jaki mam stosunek do większości różowych lakierów na moich paznokciach ;p). Jednak ten różowy nie jest do końca różowy, czasem wpada raczej w liliowy. W butelce nie od odróżnienia od numeru 2. Na wzorniku w dobrym świetle widzę zdecydowaną różnicę, w kiepskim świetle ogólnie źle widzę, bo ja ślepa jestem ;p

No i jak się Wam podoba ta kolekcja? Znalazłybyście coś dla siebie? 
Ja mam nadzieję, że może AllePaznockie będzie kiedyś mało holo w bardziej zdecydowanych kolorach *_*

PS. Niedługo podobny post o tajemniczej kolekcji Flip Flop ;>

54 komentarze:

  1. Och piękności! Uwielbiam lakiery holograficzne <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie zaopiekowałabym się numerkiem 5 i 2. :) Będąc w allepaznokcie ekspedientka zachwalała te lakiery, sama nawet jeden z nich miała tego dnia na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziwię się, że zachwalała :)
      Btw pisałam do Cheeky i tak jak przewidziałam delikatnie dali do zrozumienia, żeby teraz dać im spokój i czekać 35 dni roboczych ze zgłoszeniem. Mam ich gdzieś. Jutro albo w poniedziałek zakładam sprawę na PayPalu, bo się termin niedługo kończy.

      Usuń
  3. Wszystkie piękne, ale czwórka jest fenomenalna! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne, ale ja takich nie używam
    wolę je podziwiać u innych ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. 1 chyba najbardziej mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne te holoski, z chęcią bym je przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wzięłabym wszystkie oprócz różowego :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne! Chętnie przygarnęłabym wszystkie.

    OdpowiedzUsuń
  9. no no genialne! 5 piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam 4 i jestem w niej zakochana.
    W najbliższym czasie mam zamiar przygarnąć resztę. *.*

    OdpowiedzUsuń
  11. Kurcze..musze w końcu zdobyc kilka :D
    zapraszam na co kilka dni nowe bransoletki sznurkowe z zapięciami złotymi i srebrnymi :}

    OdpowiedzUsuń
  12. a ja do efektu holo nie potrafię się przekonać :(

    OdpowiedzUsuń
  13. 4 i 5 mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczności, szczególnie nr 2 :)

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja nie przepadam w ogóle za lakierami holograficznymi :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Przygarnęłabym wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dzięki Tobie nabyłam nr 1 i teraz siedzę wlepiona wzrokiem w moje pięknie mieniące się pazurki :D I nie ukrywam, że planuje zakup kolejnego koloru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powinni mi coś odpalić za narajenie klienta ;)

      Usuń
  18. no ja osobiście wszystkie bym zgarnęła... :)

    OdpowiedzUsuń
  19. piękne są te lakiery, napatrzeć się nie mogę <3
    muszę koniecznie kupić jakiś

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie mam jeszcze żadnego holograficznego, więc oczy mi się na nie świecą :D

    OdpowiedzUsuń
  21. z kolorami niestety nie poszaleli! a szkoda... mnie najbardziej podoba się 5tka.
    Masz całą kolekcję?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chwilowo mam całą, ale zbyt podobne niektóre do siebie i do tych co mam, więc nie wszystkie ze mną zostaną. Jak pisałam w poście już mam kandydatów na obdarowanie ;)

      Usuń
  22. I kolorki i wykończenie mi się podobają.. Zgarnęłabym wszystkie :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam pytanie, czy lakiery z Allepaznokcie zamawiasz przez internet czy kupujesz u nich w sklepie? Jeśli przez internet to jak długo czekałaś na przesyłkę? Pytam, bo zainspirowana Twoim pierwszym postem o lakierze holograficznym nr 1 i zafascynowana efektem, jaki daje na paznokciach, weszłam na stronę Allepeznokcie
    i zamówiłam jeden z lakierów. To było w ZESZŁĄ NIEDZIELĘ. Dziś jest sobota i lakieru ani widu ani słychu.
    Ciekawe czy tylko ja mam takiego pecha :(

    Pozdrawiam
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnim razem było szybciej. Zamówienie najnowsze złożyłam w czwartek (24.01) w nocy, przelew poszedł w piątek, a potwierdzenie, że zaksięgowali i przekazali do realizacji dostałam dopiero w poniedziałek po godzinie piętnastej >_< Informację o wysłaniu paczki dostałam dopiero w piątek (31.01). Za to wysłana kurierem była u mnie już następnego dnia.
      Dostałaś w ogóle informacje o zmianach statusu zamówienia?

      Usuń
    2. Tak, od środy zamówienie jest niby w trakcie realizacji... Niezły priorytet :/
      Mam nadzieję, że w końcu się doczekam, bo lakiery na zdjęciach wyglądają ekstra! :) zamówiłam nr 2 :)

      Pozdrawiam!

      Usuń
    3. Priorytet do dopiero na poczcie ;)
      Jak Ci jutro nie wyślą, to zawsze możesz ich spytać co tak długo.

      Usuń
  24. Dość ciekawie to wyglada ale chyba nie do końca w moim guście. Fajna sprawdziłby się do stylizacji z ubraniami metalicznymi, które tak są na topie noo i mamy przecież karnawał :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszytskie piękne, ja uwielbiam tego typu lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Stacjonarnie nabyłam 2, choć miałam też chęć na 1 :) Obydwa są RE-WE-LA-CYJ-NE :)
    Flip flopy nie dojechały :/ Ale czekam na Twoją opinię i efekty :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To długo nie będziesz musiała czekać ;)

      Usuń
    2. Szybciej niż dostawa? :D
      Znów nie będę wiedziała, który brać hehe ;)

      Usuń
  27. flip flopy jak dla mnie fajniejsze niz holo.

    OdpowiedzUsuń
  28. przepiękne są te lakiery, muszę je kupić :P

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja poluję teraz na tą kolekcję:
    http://www.setinlacquer.com/2013/01/color-club-halo-hues-2013.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+blogspot%2Fybimy+%28Set+in+Lacquer%29

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tak, druga część halo hues, pewnie będzie równie droga jak pierwsza część :/

      Usuń
    2. Coś mi się wydaje, że droższa - widziałam po 10$.
      Mam 4 wypatrzone kolory i kupie je, choćbym miała nie jeść pół miesiąca i zapierniczać do pracy na piechotę :D

      Usuń
  30. Wooow śliczne te lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  31. szukam mocnego srebrnego holo, zeby bylo widac na zewnatrz ze to holo a nie srebrny i to do tego taki sobie, czy ten bedzie dobry czy raczej nic specjalnego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem jak go widać na zewnątrz, bo nosiłam go jak było pochmurnie, a wtedy holo raczej nigdy nie wygląda na holo.
      Najbardziej srebrne holo z jakim miałam do czynienia to Jessica Disco Diva. Pokazywałam go TUTAJ.

      Usuń
  32. Wszystkie są cudowne :)
    Zapraszam do siebie
    http://roznoscikosmetyczne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.