środa, 20 lutego 2013

Ukryte pokłady złota

Grałam kiedyś w grę, w której m.in. latało się po tunelach zabijając potworki. W tych tunelach można było znaleźć różne ciekawe rzeczy, a na ścianach trafiała się ruda czegoś tam w postaci złotych żył z dodatkiem turkusu. Co prawda Zoya Crystal jest zdecydowanie niebieska, ale te złote drobiny od razu skojarzyły mi się z rudą i grą ;>
Lakier znowu nie mój, tylko Alika, a szkoda, bo bardzo mi się spodobał. Na żywo wygląda moim zdaniem o wiele lepiej niż na zdjęciach. Dołożyłam mu na kciuku i serdecznym palcu złoto-czarne naklejki, żeby było ciekawiej ;p 
Co do aplikacji to żadnych problemów nie pamiętam. Do pełnego krycia wystarczyły dwie warstwy. 




 I jeszcze zdjęcia z matem, bo doszłam do wniosku, że będzie wyglądać interesująco.


 Wszystkie zdjęcia zostały wykonane w sztucznym świetle.


30 komentarzy:

  1. Piękny..w macie równiez. A u mnie czeka w kolejce:D!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem pewna, że na żywo zdecydowanie podbije Twoje serce :D

      Usuń
  2. wow ma bardzo ciekawe wykończenie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowny, jak dla mnie z matem wygląda lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor niebieski i złoty = coś wspaniałego!

    OdpowiedzUsuń
  5. Z matem znacznie lepiej według mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. W macie wygląda interesująco ;]

    OdpowiedzUsuń
  7. zachwycił mnie solo i z matem.
    cieszę się, bo mam dwie Zoyki z tej kolekcji :)

    masz świetne skojarzenia! ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. W wersji świecącej jakoś mnie ten kolorek nie ciągnie.. Za to mat to już inna bajka.. Aż sie wierzyć nie chce jak wykończenie wpływa na mój odbiór lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zupełnie jak z kolorem włosów, niektórym pasuje wszystko, a niektórym tylko blond ;)

      Usuń
  9. z matem prezentuje się bardzo ciekawie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. W macie prezentuje się ładniej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Po co ci te naklejki, skoro ty malujesz ładniejsze kwiatki XD

    OdpowiedzUsuń
  12. Oba ładne, ale mat jest cudowny

    OdpowiedzUsuń
  13. Super :) W macie fajnie wygląda, ale wolę błysk jednak

    OdpowiedzUsuń
  14. Jesteś tak niesamowita, że aż skończyło mi się niepowtarzalne komentowanko ;_;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O nieeee tylko nie nie toooo ;_____;

      Usuń
    2. Hiehiehie, teraz pozostaje Ci tylko "Świetny blog", "Cudowne pazurki" i... i...
      "OBSERWUJEMY"!!!

      Usuń
    3. nie zapominaj o " świetny kolorek" i "zapraszam do mnie" albo "zapraszam na rozdanie" ;p

      Usuń
  15. Błysk i mat mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  16. niesamowicie, a efekt z matem powalił mnie na kolana :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.