piątek, 1 lutego 2013

Ukwiecony mani

Ziewam dzisiaj co najmniej jak smok wawelski i szczerze mówiąc, to nic kompletnie mi się nie chce. Ale wzięłam się w garść i przyszłam Wam pokazać najnowsze malowidło. 
Fiolet w tle to dwie warstwy Essence Colour&Go 133 Oh my glitter! Jak na lakier szybkoschnący (jak byk widnieje to na opakowaniu) schnie wolno, więc zdążyłam dołożyć mu warstwę Poshe. Trochę się zastanawiałam co mu dołożyć w ramach ćwiczeń z malowania i doszłam do wniosku, że najlepsze będą białe kwiaty. Malowałam je pędzlem i białą perłową farbą akrylową. Całość utrwaliłam topem.

 Zdjęcia w sztucznym świetle 





40 komentarzy:

  1. zdecydowanie podoba mi się :))) obserwuje i licze na to samo :) i zapraszam do komentowania - agatuszkaa.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow ręcznie robiony kwiatek :) przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. podziwiam malowane ręcznie kwiaty! ja za jasny pierun bym tego nie zrobiła brak mi cierpliwości.

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. prześlicznie Ci to wyszło :) ja jeszcze nie ogarnęłam tej techniki, ale wszystko przede mną.

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie, widzę że ostatnio wiele z Nas nastawia się na fiolet i lilę :) wzorek wyszedł genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie lubię Cię za te Twoje zdolności :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakbyś nie lubiła, to byś tu nie zaglądała ;)

      Usuń
  7. co praca, to ciekawsza. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne te kwiatki. Zazdroszczę talentu malowania takich na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. już to pisałam, będę pisała do znudzenia: kłaniam się, Mistrzyni!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie śliczne *__* ja tak nie umiem operować pędzlem ;<

    OdpowiedzUsuń
  11. Chciałabym mieć takie zdolności jak Ty;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne. Ten fiolet jest piękny:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ile ty tego produkujesz :D ! Podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Te kwiatki cudowne <3 Całość oczywiście też :)

    OdpowiedzUsuń
  15. pędzlem malowane? Ty to masz talent! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Podziwiam :) Ja bym najwyżej maznęła jakieś ciapy ;P Mani bardzo wiosenne, bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  17. Sama to namalowałaś? Woow. Padłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś nikt mi paznokci nie chce pomalować ;p

      Usuń
  18. No piękne ^^ bardzo mi się podobają ^^

    OdpowiedzUsuń
  19. Podziwiam talent plastyczny:) Te kwiaty wyglądają po prostu bajecznie;) Podoba mi się baza, którą wybrałaś dla swojego dzieła;) Białe kwiaty świetnie się prezentują na fioletowym tle:)

    OdpowiedzUsuń
  20. pięknie to wyglada, zazdroszczę talentu;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne te kwiatuszki Ci wyszły.. Lubię takie zestawienie kolorystyczne, no a kwiaty tylko dodają całości uroku..

    OdpowiedzUsuń
  22. piękny wzór! świetnie te kwiaty namalowałaś.

    OdpowiedzUsuń
  23. Jakiego pędzelka używasz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do samych kwiatów płaskiego, szerokiego na jakieś pół centymetra. Jak chcesz zobaczyć jak go używać, to w youtube wpisz sobie "one stroke". Z tym, że tam będzie większość jak zmiksować dwa kolory tą metodą, a ja sobie darowałam drugi kolor i malowałam tylko białym, drugą końcówkę pędzla zostawiając czystą. Kreski malowałam najcieńszym okrągłym pędzelkiem jaki udało mi się dorwać. Oba kupiłam w jakimś internetowym sklepie dla plastyków.

      Usuń
    2. Dziękuję za wyczerpującą odpowiedź! :)

      Usuń
    3. Kolejna rzecz do wypróbowania :)

      Usuń
  24. Śliczności, kolory i wykonanie zapierają dech:)

    OdpowiedzUsuń
  25. wow , malowałaś te kwiaty sama ;o lol normlanie takie są sliczne, że aż nie mogę w to uwierzyć :) !!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.