niedziela, 24 lutego 2013

Zoya Aurora

W to leniwe niedzielne popołudnie mam dla Was nieskomplikowaną, aczkolwiek widowiskową propozycję - Zoya Aurora z kolekcji Ornate. Myślę, że zdjęcia mówią same za siebie. 
Ze szczegółów technicznych pamiętam, że do pełnego krycia wystarczą dwie warstwy. Zmywanie jest bezproblemowe.


 Zdjęcia w słońcu


 Zdjęcia w cieniu

Zdjęcia w sztucznym świetle wyszły wyjątkowo paskudnie, więc Wam nie pokażę ;p Powiem tylko, że pod żarówką pojawia się więcej fioletowych tonów, a drobinki holo błyskają bardzo ładnie różnymi kolorami.

Z kronikarskiego obowiązku pokażę Wam jeszcze nagrodę z Noworocznego konkursu u Panny Marchewki. Przesyłka doszła już jakiś czas temu, tylko ciągle zapominałam zdjęcia obrobić ^^" Ale co się odwlecze, to nie uciecze ;)




56 komentarzy:

  1. Świetny ten lakier, bardzo mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Okropnie mi się podoba :P
    Pozdrawiam
    M

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham takie pazurki! gdzie można taki lakier dostać ?? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupowałam przez posły w sklepie nailco.
      Niby sklep jest dla salonów kosmetycznych, ale gdzieś u nich na stronie widziałam, że jak zwykły śmiertelnik chce kupić, to ma do nich napisać.
      Można też czasem na targach kosmetycznych trafić, najbliższe są w Warszawie 9 marca :>

      Usuń
  4. ta Zoya jest święta tzn świetna! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. tez lakierek przesliczny <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Marzy mi się jakiś lakier z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda, że drogi i trudno dostępny ^^"

      Usuń
  7. Zoya czaruje- nie potrzeba żadnego opisu czy komentarza. Ja czekam na słońce,żeby wypróbować swoje *.*
    Gratulacje- nagroda w pełni zasłużona.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepięknie musi się mienić w słońcu! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. następnym razem bij i każ wziąć, ah jak on się mieni :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz to jak w banku :D
      to może od razu przygotuj się na pixiedust ;>

      Usuń
  10. Mmm.. Zoyka boska.. Nagrody z resztą też :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Zoya podbiła moje serducho, jest przepiekna ! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba się ten Zojek! Bardzo :)

    A tego, no, widzę że mamy podobnie ze zwlekaniem i odkładaniem niektórych zajęć^^

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten lakier jest wspaniały!

    OdpowiedzUsuń
  14. piękny lakier, urzekający :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Odpowiedzi
    1. Ja kupowałam przez posły w sklepie nailco.
      Niby sklep jest dla salonów kosmetycznych, ale gdzieś u nich na stronie widziałam, że jak zwykły śmiertelnik chce kupić, to ma do nich napisać.
      Można też czasem na targach kosmetycznych trafić, najbliższe są w Warszawie 9 marca :>

      Usuń
  16. ooo...zazdrość, chciałabym ją w końcu mieć. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a trzeba było się przyłączyć do zakupów jak była okazja ;)

      Usuń
  17. łał, ale ładne dziwadło :)

    OdpowiedzUsuń
  18. muszę postarać się o zakup jakiegoś lakieru Zoya, bo zazdrość mnie ogarnia jak widzę takie cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny, jednak bardziej urzekła mnie Zoya - Storm. Jeśli znajduje się ona w Twojej kolekcji, to proszę, dodaj swatche! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mam :> Tylko jeszcze nie używałam, ale skoro chcesz swatche, to postaram się niedługo coś zorganizować :)

      Usuń
    2. Będę wdzięczna. :)

      Usuń
  20. to chyba wręcz niemożliwe, że lakier brokatowy zmywa się bezproblemowo :)muszę wypróbować ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo on w zasadzie nie brokatowy. Tym drobinkom bliżej do glassfleckowych niż brokatowych :)

      Usuń
  21. Bardzo ciekawy, nietypowy holoś.
    Mówiłam, że nie będzie z Tobą szans :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja się z Tobą więcej nie kłócę ;)

      Usuń
  22. Zoya jest cudowna :) Pieknie się prezentuje na paznokciach :)
    P.S. Jak będziesz miała chwilkę czasu to zapraszam do siebie - odważyłam się i założyłam swojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zoya jak marzenie :)
    Nagrody ciekawe -czekam a pokażesz je w akcji :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ach jak się pięknie błyszczy ♥

    OdpowiedzUsuń
  25. prześliczny, kojarzy mi się trochę z Sensique Fireworks ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fireworks się do niego nie zbliżają nawet, chociaż wszystko błyska i świeci ;)

      Usuń
  26. przejrzałam całego Twojego bloga! cudowne paznokcie, zakochałam się w wieeelu :D pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że mój blog wzbudził takie emocje :D

      Usuń
  27. genialnie się świeci :) !!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.