czwartek, 28 lutego 2013

Żyj kolorowo

W dniu dzisiejszym się poddałam i ustawiłam blokadę na komentarze od anonimowych osób. Spam amerykański ostatnimi dniami osiągnął apogeum i dostaję tego w komentarzach pod notkami po kilka a nawet kilkanaście dziennie :/ Większość od razu trafia do spamu, ale trochę jednak zostaje pod notkami i muszę ich szukać, żeby wywalić. Sorry, ale ile można >_<

Ale przejdźmy do przyjemniejszych tematów, czyli mani ;) 
Ostatnio jak byłam we Wrocławiu, to spotkałam się z Ali i miałam okazję pooglądać jej paznokcie. Miała akurat bardzo ładny mani (jakby kiedy indziej miała brzydki ;>). Postanowiłam zastosować u siebie podobny myk, bo na żywo bardzo mi się spodobał. 
Na lewej ręce nałożyłam na kciuk i serdeczny Miyo Mini Drops nr 31 Tropicana (dwie warstwy). Resztę paznokci tej ręki pomalowałam dwoma warstwami lakieru N.T.N nr 03. Na prawej ręce lakiery nałożyłam odwrotnie, czyli różowy N.T.N na kciuku i serdecznym, a niebieski na reszcie. Na koniec wszystkie paznokcie pokryłam warstwą China Glaze Techno z kolekcji ElectroPop.
Zdjęcia robiłam po dwóch dniach noszenia i dopiero wtedy zobaczyłam, że bezbarwna baza w Techno mi popękała. Dziiiwne.




Zdjęć prawej ręki nie dałam rady zrobić pod żarówką, bo moja lewa ręka nie jest w stanie utrzymać aparatu w bezruchu ^^"

46 komentarzy:

  1. wow- co za elektryzujące połączenie :) czuć wiosnę u ciebie :) podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jak zawsze najpierw oglądam i piszę coś o zdjęciach potem czytam :D hah u mnie też spamują... już dawno dałam za wygraną i ustawiłam blokadę. Potem miałam nadzieję że przycichnie i odblokowałam... niewiele to dało bo na nowo zaczęli spamować.

      Usuń
    2. No ostatnio spamują wyjątkowo, przedtem dało się to przeżyć, ale teraz już się poddałam ;)

      Usuń
  2. OMG zakochałam się w nich !!

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie też amerykańce spamują :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odetnij ich w cholerę, no, co se bedo używać na Twojej szkodzie.

      Usuń
  4. Bardzo fajny, wesoły mani :)
    I u mnie też spamują ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uroczo wygląda:) Techno naprawdę świetnie ożywia manii:)

    OdpowiedzUsuń
  6. też mam zawsze problem z utrzymaniem aparatu w lewej ręce :)

    nie tylko u Ciebie spamują, ostatnio jest tego nadzwyczaj dużo :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Super żywe połączenie! i te błyskotki, super ! :D
    Dodałam dziś post z nowością od Essence vintage , zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. a kiedy Ali pokaże paznokcie ? :>

    fajne połączenie, takie wesołe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się dorobi aparatu i nauczy się robić zdjęcia, które będą się jej podobać ^^"

      Usuń
  9. Super połączenie :) Tak wiosennie się zrobiło :D

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne połączenie- taki mani przyciąga wzrok! :)

    ja jestem dopiero początkującą blogerką- i to okazuje się zaletą: nie mam praktycznie spamu w komentarzach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS pęknięć na bazie nie widzę O.O

      Usuń
    2. Bo je widać tylko na powiększeniu w postaci rys, a i to dzięki brokatowi w oczy się nie rzucają.

      Usuń
  11. Super jak zwykle. Przepraszam, że rzadko zaglądam ale to pewnie dlatego, że wszystko jest zawsze perfekcyjne i już nie ma pomysłów na komentarze. Schrzaniłabyś coś czasem ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. ładne, takie wesołe połączenie :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne kolory :) doskonałe połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny mani. Przypomina mi kochane czasy - w podstawówce, zwłaszcza w pierwszych latach wszystkie pomoce szkolne musiały błyszczeć... w sumie niewiele się to zmieniło, ale wtedy byłam sporo młodsza :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to miło wiedzieć, że pewne rzeczy się nie zmieniają ;)

      Usuń
  15. Podoba mi się Twoja kompozycja.

    OdpowiedzUsuń
  16. Idealne połączenie kolorów. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię takie paznokcie bling bling ^___^ Wybrałaś świetne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  18. jaki przyjemny dla oka mani... przy tym co widzę ciągle za oknem, takie pazury poprawią mi humor. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny pomysł z tym pomalowaniem drugiej ręki w odwrotny sposób - muszę koniecznie spróbować! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fantastyczny pomysł z tym odwrotem :) lubię jak na pazurkach się świeci :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie przepadam za rozowosciami, ale to polaczenie bardzo, bardzo mi sie podoba!

    OdpowiedzUsuń
  22. Oo.. Podoba mi się ten błękit z serdecznego palca.. Miyo Tropicana tak? Muszę się za nim rozejrzeć chyba :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Dużo bloggerek ma problem z tymi spamami ;/ blogspot powinien coś z tym zrobić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już zrobili, bo całkiem sporo trafia od razu do spamu. Ale jednak co jakiś czas coś się przedostanie na bloga :/

      Usuń
  24. spamy mnie tez denerwowały, zresztą jak ktoś ma coś do powiedzenia do dlaczego, by się nie podpisać :)?


    Brokat sprawił, że mani wygląda przecudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. super ! teraz na myśl przyszła mi nowa maskara Maybelline the ROCKET i chyba zamiast błękitu użyłabym kobaltowego koloru- takie połączenie elektryzuje :))

    OdpowiedzUsuń
  26. Wygląda fajnie, ale ciekawi mnie jak się czułaś, w sumie, w innym mani na dłoniach?

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepiękne lakiery. To prawda, ja też nienawidzę spamerów. Chciałabyś wziąć udział w moim rozdaniu? : zwierzenia-kosmetykomaniaczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Ciekawy pomysł z tym odwrotnym malowaniem rąk.
    Super wygląda to połączenie różu i niebieskiego, druga dłoń musiała też niezłe wrażenie robić :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Seper patent;) Zrobię tak na pewno na jakiś ciepły weekend.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.