wtorek, 12 marca 2013

AllePaznokcie Flip Flop nr 2

Dzisiaj będzie mało tekstu, za to dużo zdjęć. W zasadzie zdjęć mogłoby być więcej, ale przy dziesiątym mi się znudziło obrabianie ;p
Żeby szybko zyskać idealne krycie mani zaczęłam od nałożenia jednej warstwy kremowego zielonego lakieru D'Lee nr 058. Na to dołożyłam dwie warstwy lakieru AllePaznokcie Flip Flop nr 2. W sumie po jednej warstwie paznokcie wyglądały już bardzo dobrze, ale chciałam mieć pewność, że to co będzie widać, to Flip Flop nr 2, a nie przebijający przez niego D'Lee. Jako ozdobę dodatkową nałożyłam złote kwadraty.








 Wszystkie zdjęcia są zrobione w sztucznym świetle

47 komentarzy:

  1. Świetny kolor, niesamowite zdjęcia, a ćwieki idealnie pasują!

    OdpowiedzUsuń
  2. Normalnie nie wierzę, że tylko jeden lakier daje tyle efektów kolorystycznych na paznokciach ;) Jest świetny <3

    OdpowiedzUsuń
  3. jak to jest, że u Ciebie nawet nielubiany przeze mnie flip flop mi się podoba?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widocznie mam taki dar, że u mnie wszystko piękniejsze ;)

      Usuń
  4. Świetnie się to prezentuje :) Fajnie widać ten efekt kameleona :)
    No i widzę że ćwieki ogarniają polskie blogi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z tymi ćwiekami wygląda bosko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wielkie W O W :D ile on ma kolorów :o chyba zainwestuję :D

    OdpowiedzUsuń
  7. jak pięknie :) każde zdjęcie jakby inne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale kameleon, coś pięknego!

    OdpowiedzUsuń
  9. ale z niego kameleon, aż tyle pięknych kolorów daje jeden lakier ;)
    po za tym fajny dodatek stanowią te kwadraciki ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. niesamowity efekt! każdy jakby innym kolorem malowany, wow:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie są swietne :) Uwielbiam takie metaliczne lakiery do paznokci.

    OdpowiedzUsuń
  12. czekam na swojego nr 3 chyba;P

    OdpowiedzUsuń
  13. Ah te flip flopy.. Istne cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Rewelacyjnie przedstawiłaś ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Hm, takiego jeszcze nie mam. W sumie mam tylko dwa duochromy. To jest w sumie wielochrom (pewnie inaczej to się nazywa), ale mniejsza o to. :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow! Piękne mani :) Zachwyciłam się...

    OdpowiedzUsuń
  17. Ochhh, nie wierzę, że doczekałam momentu, w którym nie chcę lakieru, który pokazujesz :] haaa, bo już go mam :D Twoje zdjęcia oczywista sprawa pokazują jego całą krasę, mnie nie chciał się tak wdzięczyć do aparatu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehehe a ja chcę bo nie mam :)

      Usuń
    2. A przez chwilę myślałam, że Ci się nie podoba XD

      Usuń
  18. Cudaśny ten multichrom :) Nigdy by mi się nie znudził!

    OdpowiedzUsuń
  19. z kwadratami jest superancko:)

    OdpowiedzUsuń
  20. piękne mani;))) zakochałam się;) mam pytanie czy te kwadraciki nie odpadają zbyt szybko?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak się je dobrze dociśnie do wilgotnego lakieru albo zainstaluje na kroplę topu, a później jeszcze topem przykryje paznokieć to nie mają prawa się odczepić :)

      Usuń
  21. Niesamowity jest, ciężko uwierzyć że na wszystkich zdjęciach jest jeden lakier.
    I granatowo-niebieski i fioletowo-butelkowy i bordowo-złoty...
    Tak szczerze, naprawdę na paznokciach tak widać wszystkie te kolory?
    Czy aparat i obróbka zdjęć swoje zrobiły? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widać, ale oczywiście tylko wtedy jak się odpowiednio ustawi paznokcie do światła. Jak sobie siedzisz i machasz palcami, to widać że się kolory zmieniają :)

      Usuń
  22. cudo ten duochrome! i te ćwieki dodają charakteru :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny jest ten kolor :) lubię go :)

    OdpowiedzUsuń
  24. cudowny efekt aż sama chętnie zakupiłabym ten lakier;)
    ps dodaję do obserwowanych i linków (ja dopiero zaczynam)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zostałaś otagowana :) więcej u mnie na blogu http://pannamarchewa.blogspot.com/2013/03/instagramowy-mix-tag.html?showComment=1363261382141#c3742672655699021373

    OdpowiedzUsuń
  26. szczena mi opadła, jest zaje...fajny;)
    chcę go!

    OdpowiedzUsuń
  27. Boski lakier, gdzie go kupic?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie pod tym adresem:
      http://www.allepaznokcie.pl/kategoria/1082/lakiery-efekt-flip-flop

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.