sobota, 23 marca 2013

Czekając na wiosnę

Ta wiosna za oknem to jedna wielka kpina :/ Gdzie ciepło, słońce, kwitnące kwiatki, zielone drzewa, pszczółki i inne żyjątka? Nawet komarem bym dzisiaj nie pogardziła ;) A co w zamian za to? Mróz i śnieg. Fuuuuuuuuj... Ja chcę kolorów! A Wy?
Dzisiejszy mani, może niezbyt kolorowy, ale za to kwitnący czerwienią. W tle dwie warstwy lakieru Lovely - Must Have - Naturalist nr 5. Reszta wymalowana farbami akrylowymi. Całość pociągnięta dla ochrony bezbarwnym topem.


 Zdjęcia w słońcu


71 komentarzy:

  1. strasznie mi się podoba twoje zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam dosyć śniegu i marznącej twarzy :/ piękną pracę stworzyły Twoje dłonie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam dosyć czapek i wiatru hulającego po szyi :(

      Usuń
  3. Kobieto! Jestem pod wrażeniem Twoich zdolności! Chciałabym tak umieć i jeszcze mieć cierpliwość do tego!
    Cudne... Kojarzą mi się z kwitnącą wiśnią!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym chciała mieć więcej czasu na takie zabawy ;)

      Usuń
  4. Łojezusmariajakcudownie!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedy ja tak nauczę się obsługiwać te nieszczęsne farbki??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strzelam, że po godzinach ćwiczeń (przynajmniej ja tak miałam)

      Usuń
  6. Przepiękne.. Od razu skojarzyły mi się z Japonią.. Niby to nie kwitnąca wiśnia, ale jednak tak mi się kojarzy.. Bomba :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się w tym kierunku skojarzyło :>

      Usuń
    2. I mi również. Przepiękne zdobienie, takie delikatne te gałązki :)

      Usuń
  7. ale piękne.... trzeba mieć talent:)

    OdpowiedzUsuń
  8. wiosna zabłądziła ;/ walnęłam sobie dziś tęczę na paznokciach i od razu mi lepiej! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w piętak miałam neonowy róż i też mi było weselej ;)

      Usuń
  9. jak pięknie , aż sama bym takie chciała sobie zmalować ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. I znowu byłam pewna, że to naklejki... Ja tak kcem umieć :<
    A wiosny też mi się chce, ile można tego śniegu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie gdyby takie naklejki zrobili ;)

      Usuń
  11. bo ludzie Marzanny nie topia, mysla ze sama odejdzie ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie została ty komisyjnie spalona, bo do wody daleko i jakoś nie pomogło

      Usuń
  12. Zakochałam się w Twoich paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. To zdobienie wymaga sporych umiejętności i precyzji. Jednak końcowy efekt jest wart zachodu. Motyw czerwonych kwiatów prezentuje się niezwykle kobieco. Mam nadzieję, że dzięki takim zdobieniom wreszcie przywołamy wiosnę, ponieważ krajobraz za oknem nie wpływa dobrze na moje samopoczucie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach gdyby wzorki na paznokciach mogły pogodę zmieniać... ;)

      Usuń
  14. nie mam słów na Twoje zdolności i poczucie piękna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niby nie masz, a jednak jakieś znalazłaś ;)

      Usuń
  15. jak zawsze idealnie!
    muszę zrobić sobie podobne zdobienie- z gałązkami forsycji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo jak ja bym chciała zobaczyć kwitnącą forsycję *_*

      Usuń
  16. bardzo lubię takie motywy na paznokciach :) a zima podobno ma odejść od nas za 6 dni :) (chociaż wcale im nie wierze bo kłamią strasznie te pogodynki ;p )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jakoś nie wierzę, dzisiaj usłyszałam, że cieplej ma być dopiero po świętach >_<

      Usuń
  17. Niczym Kraj Kwitnącej Wiśni.. tak mi się skojarzyło jakoś..:) Prześliczny mani! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. To jest przepiękne. Mi też skojarzyło się z Japonią :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Chyba każdy już tęskni do wiosny. A zdobienie oczywiście bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowne zdobienie! Ach, naptarzeć się nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. zrobiłam kiedyś podobny wzorek:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak zwykle pięknie :) tęsknie za wiosną i za ciepłymi promykami słońca :)

    OdpowiedzUsuń
  23. super wyszło :) tylko jeszcze jakby nie ten śnieg za oknem...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.