poniedziałek, 25 marca 2013

Jak się ma świra, to się na to nic nie poradzi ;p

Za tego posta podziękujcie Ali, która mi zakazała pisać do siebie o nowych Chinkach. Do kogoś muszę napisać, więc padło na Was ;p Nie planowałam dzielić się z wami moim świrem/głupotą, ale cóż...
Na swoje usprawiedliwienie powiem tylko, że niedawno miałam nadprogramowy zastrzyk gotówki, akurat na to zamówienie (to musiał być znak z góry, że powinnam przygarnąć nowe Chinki) ;> Zakupy robiłam na alphanailstylist, bo sklepy zagraniczne ostatnio ciągle mi nawalały i już mam dosyć awanturowania się przez PayPala. A na alphanailstylist i miła obsługa i pewna dostawa, jestem w stanie zapłacić za to parę złotych więcej i nie martwić się o przesyłkę.
W zasadzie wszystko będzie widać na zdjęciach, nawet nazwy, więc nie będę się już bardziej pogrążać, same zobaczcie ten majątek w postaci butelek ^^"


Z kolekcji Glitz Bitz 'n Pieces
 


 Z kolekcji Avant Garden



 Z kolekcji Hologram Holographic





 Odczuwam lekkie wyrzuty sumienia ^^"

66 komentarzy:

  1. Oooo holo-chinki <3 ciekawam słoczyków, sama bym chętnie któryś przygarnęła :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się, ale nic konkretnego nie obiecuję :)

      Usuń
  2. jeju, Ty to masz naprawdę świra XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiero teraz się zorientowałaś? ;p

      Usuń
  3. Hoho, na bogato:) Zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiedziałam, że na alphanailstylist mają już holografy. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tego już się nie da wyleczyć :D
    Szybko pokazuj je na pazurkach! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy szybko, ale postaram się zrobić co w mojej mocy :)

      Usuń
  6. *.* jeśli nam je pokażesz, to Twoje wyrzuty sumienia nie będą uzasadnione! :)
    zazdroszczę! marzy mi się ten Budding Romance. Nie mogę się doczekać swatchy.

    OdpowiedzUsuń
  7. jejku co za cudowne chineczki!
    jak możesz mieć wyrzuty sumienia,no jak :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Hehe, normalka :-D
    Do mnie też dziś przyszły holo i avant garden. Ale w dużo skromniejszej reprezentacji ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reprezentacji? Mam nadzieję, że Twoja reprezentacja lepsza niż reprezentacja Polski w piłce nożnej ;)

      Usuń
  9. robi wrażenie, nie ma to tamto :]

    OdpowiedzUsuń
  10. Lekkie wyrzuty będę mała za chwilę. Dlaczego, oh dlaczego zua kobieto powiedziałaś że mają holo-chinki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żebym nie miała sama wyrzutów sumienia, w grupie raźniej ;)

      Usuń
  11. Jakie ilości! @.@ chcęęęęę

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem takim samym maniakiem lakierów jak Ty ^^ Nieważne jakie pieniądze są na nie wydane, ta kasa jest tego warta bo dostarcza takiej dawki pozytywnego nastroju jakiej nic innego nie jest w stanie zapewnić :D Dokładnie bottle of happiness :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak zaczęłam czytać, o nadprogramowych środkach to nie myślałam, że aż tyle :-D

    OdpowiedzUsuń
  14. ale piękne chińczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kiedy zobaczyłam tytuł posta poczułam się od razu lepiej :D, widząc, że nie tylko ja mam świra ;) (z tym, że ja mam słabość do cieni do powiek). Mosaic Madness jest śliczny

    OdpowiedzUsuń
  16. Rozgrzeszam Cię, a teraz maluj i szybko je pokazuj:):)

    OdpowiedzUsuń
  17. o kurcze, w koncu holo chinki a ja bez kasy XD cierpie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się przygotowałam i cierpię, bo nagle w portfelu pusto ;)

      Usuń
  18. Hołli szit!! O___O
    A ja na Chinkach się tak przejechałam...mimo to w swojej pazerności i tak Ci zazdroszczę :D Pokażesz Avant Garden pierwsze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się przejechałaś? Jakiś kiepski egzemplarz?

      Usuń
    2. i to nie jeden, a nawet 3 (peachy keen, flyin high i ostatnio pokazywany flip flop fantasy) >.< mimo to i tak wzdycham do nich :)

      Usuń
    3. Flip flop fantasy niedawno używałam, więc wiem co masz na myśli ^^" Każdej firmie się wpadki zdarzają ;)

      Usuń
    4. nie poddaję się i nie mam dość :D ale cała Island Escape już była ok, może po prostu źle trafiłam :/

      Usuń
  19. Śliczne kolorki, zazdroszczę

    OdpowiedzUsuń
  20. Yyyy.. Padłam..
    Jakie wyrzuty sumienia? Kochana.. Takie cudne łupy..
    Nic tylko klaskać w dłonie z radości :D
    Ja na swoje chineczki właśnie czekam.. A i targi w przyszłym tygodniu, więc planuję się obłowić.. Eh.. Jak ja lubię ten stan.. A wyrzuty sumienia, nawet jeżeli są, to baaardzo szybciutko znikają ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo to liczę na to, że mnie w rozrzutności przebijesz ;p

      Usuń
  21. Nie powinnaś odczuwać wyrzutów sumienia:) Zainwestowałaś w lakiery, które charakteryzują się dobrą jakością i z pewnością będą Ci uprzyjemniać najbliższe miesiące:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jestem w szoku, same piękności tam widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  23. fantastyczne uczucie dostać tyle laksów na raz - pamiętam jak do mnie przyszło moje TD i 3 czy 4 lakiery ze wspólnego TD - ależ była radość i oszołomienie :-DDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żeby to były 3 czy 4 lakiery to bym wyrzutów nie miała ;)

      Usuń
  24. z avant garden fiolety mi się podobają i te holo! czekam na holosie ;) bo wiem że mnie oczarują ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. masz świra, ale pozytywnego! oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale zaszalałaś. Piękne są

    OdpowiedzUsuń
  27. świr z Ciebie, ale taki poztywny :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ile tego, podzieliłabyś się z nami! :D

    OdpowiedzUsuń
  29. *.* PRAWDZIWY RAJ DLA MANIAKÓW MALOWANIA PAZNOKCI
    czyli np. mnie :)
    świetny blog, cieszę sie że trafiłam na teamtykę podobną do mojego bloga :)
    będę tu zaglądać

    NGNails

    OdpowiedzUsuń
  30. Kurcze, normalnie zazdroszcze kolekcji chinek! :) jeeeejku! :) szkoda, że ja nie mam nadprogramowej gotówki to bym tez zaszalała ;P hehe ;) pozdrawiam ":)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.