sobota, 30 marca 2013

Kocie życie w pięciu aktach

Znowu trochę mnie nie było, ale tym razem miałam świetny powód. Musiałam pojechać do Wrocławia na spotkanie z Ali, żeby odebrać mój nowy laptop <3 Stary już od jakiegoś czasu wyłączał się sam z siebie, bo ciągle mu było za gorąco. Dlatego gdy Ali zaproponowała, że spróbuje namówić tatę, żeby mi kupił nowego w USA, to jakoś specjalnie długo się nie zastanawiałam  (żeby nie zdążył się rozmyślić ;>). Gorzej było z wyborem, ale w końcu padło na Sony Vaio z serii E. Pierwsze wrażenia przez totalnie odmienionego Windowsa 8 nie były zbyt pozytywne. Ale już jest w porządku. I wreszcie mogę pograć bez lagów w Diablo 3 :D Dlatego trochę kiepsko widzę w następnych tygodniach przyszłość bloga ^^"

To może wreszcie o mani. Szarość w tle to dwie warstwy China Glaze Pelican Gray z kolekcji Anchors Away. Żeby było szybciej dołożyłam mu warstwę Poshe. Jako ozdoba wystąpiły urocze naklejki wodne z kociakami, które utrwaliłam topem Konada.


 Zdjęcia w sztucznym świetle


52 komentarze:

  1. świetny jst ten szary lakier, bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądają na tym szarym tle :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjne są te naklejki, podasz namiary gdzie je kupiłaś? Też mam laptopa Sony i jestem strasznie zadowolona, nic się z nim nie dzieje. Smsung i HP ciągle się zawieszały i praca z nimi była katorgą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obawiam się, że te akurat przywiozła mi przyjaciółka aż z Chin :/
      Ja miałam dwa Asusy, nie były złe, ale postanowiłam spróbować czegoś nowego :)

      Usuń
    2. PS. Jakbyś chciała jednak poszukać czegoś dla siebie z naklejek wodnych, to polecam allegro lub ebay'a. Ewentualnie sklepy internetowe alphanailstylist.pl i www.dobrarada.com.pl. Inne pewnie też sprzedają, ale w tych akurat sama robiłam zakupy :)

      Usuń
  4. słodziaki z tych kotków. :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej, Chi! Uwielbiam tego kociaka :3 Śliczne mani!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie lubie windowsa 8, ale grunt to się przyzwyczaić :D
    A paznokcie - bajeczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie słodkie kiciusie! (tak, jestem kociarą i nie wstydzę się tego)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepięknie to razem wygląda.. Naklejki powalają! Powiedz, skąd masz? ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te są najprawdopodobniej z Chin ^^"

      Usuń
    2. PS. Jakbyś chciała jednak poszukać czegoś dla siebie z naklejek wodnych, to polecam allegro lub ebay'a. Ewentualnie sklepy internetowe alphanailstylist.pl i www.dobrarada.com.pl. Inne pewnie też sprzedają, ale w tych akurat sama robiłam zakupy :)

      Usuń
  9. strasznie ciekawią mnie te naklejki wodne :P kociaki urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne paznokcie ;) Na prawdę jestem pod wrażeniem :) Cudowne kotki!




    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne te koty! :) I wreszcie jakieś inne zdobienie niż kurczaki i baranki, jak na innych blogach :D
    Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Co za urocze kociaki :) Gdzie można kupić takie wodne naklejki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie to chyba w Chinach ^^"
      Ale możesz spróbować szczęścia na allegro albo ebay'u, bo czasem się pokazują wzory inne niż kwiatowe. Ja jeszcze kupowałam kiedyś naklejki w sklepie alphanailstylist.pl i www.dobrarada.com.pl

      Usuń
  13. cudny wzorek, powiedz coś więcej o tych wodnych naklejkach, jak się je aplikuje, gdzie kupić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak chcesz coś więcej, to zapraszam do moich tutoriali z aplikacją:
      część I i część II
      Co do tego gdzie kupić, to najlepiej przez Internet. Na allegro i ebay'u można całkiem ciekawe rzeczy czasem znaleźć. A jak wolisz sklepy, to kupowałam kiedyś w alphanailstylist.pl i www.dobrarada.com.pl

      Usuń
  14. matko... zakochałam się w tych kotkach!
    *.*

    OdpowiedzUsuń
  15. kocham kociaki :) a te naklejki są po prostu przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ...a ona ma nowy laptok!
    "Sam z siebie" skojarzyło mi się z filozoficznym "sam w sobie". Wniosek? Miałaś laptop filozoficzny.

    Dobra, dosyć tego wesołego. Spierdzielam, bo przecież mnie nie ma.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, też doszłam do wniosku, że mój laptop filozofował XD

      Widzę, że tylko info o sprzęcie jest Cię w stanie z nory wywabić ;p

      Usuń
  17. Jakie słodkie kiciochy! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniałe :) takie słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. O ja, koty miażdżą system, urocze :) Przez moment przeraziłem się myśląc, czy kotki aby nie ręcznie malowane, ale szybko doczytałem, ze to naklejki. Uf.
    Takiej precyzji by mechanizmy zegarków nie widziały :)
    Poza tym Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W życiu bym się nie podjęła malować ich ręcznie XD

      Wesołych Świąt :)

      Usuń
  20. prawdziwa kociara!
    u innych na Święta kurczaku, zajączki, pisanki, a u Ciebie prześwietne koty!

    OdpowiedzUsuń
  21. piękne są te kotki! :) i z tym szarym tłem świetnie się komponują

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne i bardzo słodkie kotki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ale urocze kociaki ;) genialnie wygladają na tej szarości

    OdpowiedzUsuń
  24. o heheheh jak tak to troche Cie nie bedzie, jeszcze musisz zobaczyc skyrim na wysokich ustawieniach i wiedzmina i ooj, dluga lista :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie widziałam ich na żadnych ustawieniach, bo jakieś 2 lata temu prawie całkowicie przerzuciłam się na konsole. Ale teraz to kto wie... ;>

      Usuń
  25. przesłodkie te kociaki :) Mi ciężko znaleźć jakieś ciekawe naklejki wodne :(
    Ja akurat lubuję się w lolu, ale kto wie, gdy ja gram w lola mój mężczyzna w diablo może kiedyś zasiądę do jego komputera^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W LOLa nie grałam. Ach, tyle gier mnie w życiu omija i jak tu grać i blogować jednocześnie ;)

      Usuń
  26. genialne, uwielbiam wszystko, co kocie :) ...coś dawno Kajtek się nie odzywał :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedawno wciął się w sesję zdjęciową lakierów, widziałaś? ;)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.