niedziela, 10 marca 2013

Marcowe koty

Nawet nie wiecie ile się nakombinowałam rozmyślając co by wczoraj pokazywanej Marizie nr 40 dołożyć jako ozdobę. Cały czas miałam zdecydowanie pszczelarskie skojarzenia. Na szczęście trafiłam przypadkiem w Internecie na mani z czarnymi kotami wymalowanymi na żółtym tle. Kotów nie chciało mi się malować, ale przypomniałam sobie, że mam kocie naklejki z Chin. Naklejki okazały się niestety mocno denerwujące. Nie chciały się trzymać płytki i uszkadzały się od byle czego. W dodatku odnotowałam przesunięcie białego i czarnego koloru w stosunku do siebie. Ale co to dla mnie, nie z takimi problemami sobie radziłam ;)



 Zdjęcia w sztucznym świetle


55 komentarzy:

  1. cudowne po prostu, już je kocham :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o! takich ślicznych cudeniek to jeszcze nie widziałam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bosko to wyszło :) też chcę takie....

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodziaki :D
    Nie wiem czemu ale mi się one z Batmanem skojarzyły.. Hmm..
    Wyobraźnia chyba płata mi figle ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w pierwszym momencie zobaczyłam kanarki :)

      Usuń
    2. Jaka wada wzroku, taka interpretacja ;)

      Usuń
  5. Śliczne! Uwielbiam koty w każdej postaci <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ przeurocze kociaki!

    OdpowiedzUsuń
  7. ale świetnie to wygląda, jestem zachwycona :P
    te koty trochę jak duchy wyglądają :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Mimo małych problemów z aplikacją - i tak brałabym takie koty. :D CUDOWNE!

    OdpowiedzUsuń
  9. Osz to psotniki z tych kotków ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. przesłodkie! aż się nie mogę napatrzeć na te urocze (chińskie ;)) kocięta :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wow jestem pod wrażeniem tych czarnuchów, sama jestem posiadaczką czarnego kociska :) cudnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. ło matko i córko, jakie świetne! *.*
    uwielbiam koty a te są takie pocieszne!
    szkoda, że sprawiają problemy

    OdpowiedzUsuń
  13. Hahah, jakie słodkie kociaki sama mam dwie czarne kotki ;D
    A ten żółty kolor jest boski!

    OdpowiedzUsuń
  14. ale perfekcja :) supcio ten żółty kolorek wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Może i ciężkie w obsłudze, ale jakie urocze;)

    OdpowiedzUsuń
  16. te koty skradły mi serce!

    OdpowiedzUsuń
  17. jaka perfekcja, zazdroszczę! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne :)
    przypomniałaś mi że gdzieś mam naklejki wodne z kocurkami :) może i je wykorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale cudo :D świetne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie Ci to wyszło. Na bornprettystore.com są płytki z takimi kotkami.

    OdpowiedzUsuń
  21. O jeny jeny jeny jakie cuuudne!! Uwielbiam kotki <3

    OdpowiedzUsuń
  22. AAAaaa jakie śliczne!!! ;)
    Masakra, ja nie mam w ogóle pewności w ręce ;)..


    Pozdrawiam ;)
    anullac.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. uwielbiam wszystko, co kocie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. pięknie to wygląda- tym bardziej, że jestem kociarą ^^

    OdpowiedzUsuń
  25. Widziałam zdobienie, o którym piszesz i również bardzo spodobało mi się to połączenie kolorów :) Piękny, słoneczny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  26. o jaaaa, urocze kociaczki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. świetnie to wygląda :) i kotki słodkie. szkoda że aż z Chin (!)

    OdpowiedzUsuń
  28. mojemu Fifkowi się podobają, ale pyta dlaczego nie rude? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Światowy kryzys rudych kotów, towar deficytowy ;p

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.