poniedziałek, 11 marca 2013

Rasowy drapieżnik

O jak ja lubię cętki na paznokciach :D A te, które dzisiaj Wam pokażę, to już w ogóle mi się udały ;> Inspiracją do wykonania tego mani po raz kolejny było zdjęcie z japońskiej paznokciowej gazety. Szkoda, że u nas nie ma takich grubych katalogów z tysiącem propozycji.
Czarny z drobinkami na kciuku i serdecznym to dwie warstwy Q by Colour Alike 155 Mroczek. Złoto to mój kochany Orly Glitz&Glamour (nie jestem w stanie przypomnieć sobie czy to dwie czy trzy warstwy ;p). Ciapki wymalowałam farbami akrylowymi. Najpierw namalowałam białe plamki, później dodałam im czarne obwódki. Wzór utrwaliłam bezbarwnym topem. Na Mroczku zamontowałam dodatkowo złote kwadraty, które od roku czekały na użycie ;)


 Zdjęcia w sztucznym świetle

I jeszcze zdjęcie, które posłużyło za inspirację :)



52 komentarze:

  1. UU no rzeczywiście drapieżnie :) ale bardzo fajnie. Kurcze, szkoda że nie mam takiej gazety- no ale pozostaje mi czerpać inspirację od ciebie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze możesz poszukać skanów w Necie ;>

      Usuń
  2. ale świetnie się prezentuje ten mani!

    OdpowiedzUsuń
  3. Drapieżnie! Obok takich nie przechodzi się obojętnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Drapieżnie bez dwóch zdań :D

    OdpowiedzUsuń
  5. chciałabym taką gazetę...Skąd ją wziąć i dlaczego aż stamtąd??o mani nie rozmawiam, bo ileż można mówić, że bosko :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że z Japonii i tak drogo przesz shipping bo te tomiszczcza są strasznie ciężkie ;p
      Mówić można dużo :>

      Usuń
    2. matko jedyna, to jest encyklopedia?? chcę, chcę, chcę to mieć *.* powiedz jak to się zwie, a może znajdę coś w czeluściach internetu :D
      w ogóle ta Japonia to kopalnia skarbów...

      Usuń
    3. Hahaha XD Prawie XD Wielkie katalogi jak np. z Ikei, tylko formatu A4. Papier porządny, więc ciężkie pieruństwo. Najpopularniejsze to Nail Up i Nail Max.

      Usuń
  6. super.. muszę dobrze poszukać tych ćwieków :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja za cętkami nie przepadam czy to na paznokciach, czy gdziekolwiek:P

    OdpowiedzUsuń
  8. ślicznie:D ja bym nie była w stanie niczego takiego zmalować:P

    OdpowiedzUsuń
  9. Azjatki w kwestii paznokci są w ogóle genialne :P Śliczne te cętki Ci wyszły ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale bardzo często ocierają się o kicz ;)

      Usuń
  10. świetne cętki :)bardzo podoba mi się to mani :)

    OdpowiedzUsuń
  11. a moim zdaniem wyglądają lepiej niż inspiracja :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne, drapieżne, takie jak lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Wersja z Mroczkiem nawet ładniejsza od bordowej inspiracji :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi się dobór kolorów na cętkowych paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ^^ też uwielbiam drapieżne printy! :)
    piękne kolory.
    Skąd Ty masz takie świetne gazety, hm?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem trafiam na skany w Necie, a kilka Ali przywiozła mi z wojaży po Azji :>

      Usuń
  16. Twoja wersja z mroczkiem jest o wiele ładniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  17. rewelacyjne paznokcie - wykonanie mistrzowskie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. oo jaaa... hardcorowe:) aż się zdziwiłam, że masz takie zdobienie.. świetne.

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne :)
    Przyciągają uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mrrrau! Świetne mani i do tego pięknie wykonane :)

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo ładnie, zgadzam się, powinny być takie katalogi, tylko znając polskie realia, kosztowałyby krocie :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te japońskie wcale tanie nie są. Ale za to warte ceny ;)

      Usuń
  22. Aż nabrałam ochoty na cętki - kocham motywy zwierzęce! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wygląda niesamowicie! Jak naklejki!

    OdpowiedzUsuń
  24. nieziemsko, a to Twoje wykonanie zdjęć mnie po prostu powala :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne zdobienie, zresztą jak większość tutaj gdyż przejrzałam większą część bloga :) Kotki również świetne ^^

    OdpowiedzUsuń
  26. Wooow fantastyczna panterka, idealnie pasują do siebie te kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękny mani, nosiłabym taki chętnie:D

    OdpowiedzUsuń
  28. Też niejednokrotnie podpatruję japońskie magazyny paznokciowe po inspiracje :) Jak zawsze pięknie wykonane.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.