czwartek, 14 marca 2013

Sesja zdjęciowa


Cześć Kociaki!

Dawno mnie tu nie było! Ale same rozumiecie, zima, mróz, takie białe paskudztwo z nieba leci, to porządny kot zajmuje się głównie jedzeniem i spaniem.
Tym razem postanowiłem jednak, że pokażę się fankom, bo biedne dziewczęta na pewno usychają z tęsknoty :D

Napotkałem jednak na problemy techniczne, bo Kaśka ostatnio nie chce mi fotek pstrykać. Mówi, że śpiący grubas nikogo nie interesuje. Widzicie jaka bezczelna? Ale nie ze mną te numery!

Wczoraj lakieromaniaczka jedna dostała paczkę z zakupami z jakiś tam targów i zabrała się za robienie zdjęć zawartości. Pozwoliłem jej strzelić parę fotek, żeby się kobieta za szybko nie zdenerwowała.

 Słyszałem jak Kaśka mówiła do innych człowieków, że to lakiery termometrowe czy jakieś takie. Mamrotała przy tym, że więcej nie kupuje w tym sklepie.
Fioletowy odstawiła z boku, pewnie jest dla kogoś innego. Obstawiam tajemniczą Ali, której nigdy nie widziałem na oczy.

 
(Zoya Nyx, Chyna, Gogiva)
 A przy tych butelkach to Kaśka ględziła coś o piaskownicy.
Niebieski też wylądował z boku, obok fioletowego.

 (Odlewki od antiii: Orly Ultra Violet, Go Deeper)
 A jak wyciągała te cosie, to wydawała okrzyki, jakby się zdziwiła.

 I w tym momencie postanowiłem wkroczyć do akcji. Zająłem strategiczne miejsce w kadrze i postanowiłem się nie ruszać. Kaśka trochę pomarudziła, ale w końcu dała za wygraną.

 Zresztą same powiedzcie, czy te butelki nie prezentują się o wiele lepiej na moim tle?

(The Secret Soap Store Krem do rąk 20% masła Shea - Porzeczka)
 A tutaj pięknie się prezentuję z kremem do rąk.

(Zoya Logan)
Z zieloną butelką prezentuję się równie ślicznie. Wybrałem klasyczną pozę.

 (OPI I Have A Herring Problem, Stay The Night)
A tutaj profesjonalnie pozuję z innymi butelkami.

 (Orly Bubbly Bombshell, Out Of This World)
Z fioletami czuję się bardzo dobrze.

 (Orly Flash Dry - kropelki wysuszające, Glosser - top nabłyszczający)
 A tu musiałem się nachylić, żeby zmieścić się w kadrze.

 (Orly mini Fresh)
I jeszcze jedna fota z takim małym zielonym.Minę zrobiłem "na myśliciela".

Dopiero teraz zobaczyłem, że ta podstępna Kaśka podopisywała coś pod zdjęciami. No jak tak można się wtrącać między kota, a jego fanki!
ehhhhhhhh....

Pora się pożegnać, bo czuję w kościach, że najwyższa pora na sen.
Do następnego razu Kociaki! ;*

59 komentarzy:

  1. lakiery piękne ale kiciuś najpiękniejszy ♥ ah jak ja kocham koty :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten post pobił moje serce na całej linii- jako kociary i lakieromaniaczki!

    OdpowiedzUsuń
  3. ho ho, model pierwsza klasa, rzeczywiście, na jego tle lakiery prezentują się o wiele lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. model wytrwały, i jaki piękny:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Powinnam szanownego Pana zapoznać z moją Kocicą :) na pewno się polubią :D heh
    A co z tymi lakierami "termometrowymi" nie tak ? Bo prezentują się ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie z lakierami, tylko ze sklepem, który próbował nas oszukać >_<

      Usuń
  6. Kajtkowe tło jest o wiele lepsze od zwykłego białego tła :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba Zoya najlepiej pasuje do koloru oczu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne lakiery, a kot to prawdziwy mistrz modelingu! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ktoś Ci ukradł kokardkę z jednego Eclaira :-P
    Kota biorę, reszta mnie nie interesuje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakiś perfidny złodziej, ciekawa jestem co z nią zrobił ;p

      Kota nie oddam, prędzej reszty bym się pozbyła ;p

      Usuń
  10. żeby mój Bakus tak chciał pozować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kajtek pozuje tylko jak go nikt o to nie prosi ;)

      Usuń
  11. Hmm Twój kot relacjonuje haul, mój za to właśnie włazi do pudła po nowym odkurzaczu. :D

    Tak na poważnie, to całkiem fajne łupy zgarnęłaś. Najbardziej podobają mi się... wszystkie. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo taaaak XD Wszystkie pudła należą do kotów XD

      Usuń
  12. No, no niezłe zakupy ta Twoja Pani poczyniła!

    OdpowiedzUsuń
  13. a w jakim sklepie Kaśka kupowała te termiczne? tak btw sauria jeden pokazywała...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kaśka widziała, tylko nic nie napisała ;) Kupowała w http://jestempiekna.com/ ale nie poleca sklepu.

      Usuń
  14. Ale się naśmiałam czytając;) Świetna notka!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ależ zakupy ta Twoja Kaśka zrobiła!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też się śmiałam podczas czytania :) Czekam na mani ze zdobyczami :) Kociak świetny! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Haha urodzony bloger!! Zoya piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne są takie posty ;))

    OdpowiedzUsuń
  19. Hej słodziaku ! Może napisz do mnie na priv, co? :D ależ perełki zdobyłaś ! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Haa jakie pozy :D
    Lakierki śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Normalnie piałabym nad lakierami, które wyglądają świetnie. Ale kocur...ależ on cudowny i ma taki piękny nosek :) Przecudowny! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. z Loganem wygląda interesująco :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale z niego przystojniak:D! A lakiery piękne wszystkie, szczególnie zojki:)

    OdpowiedzUsuń
  24. o jejciu :) ten kotek jest bardzo podobny do mojego Titusia :) tylko inne minki robi :D:D

    OdpowiedzUsuń
  25. jaki poważny :D full profeska traktuje swą posadę XD

    OdpowiedzUsuń
  26. wspaniałe lakiery :D a kot to idealne tło dla nich :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Ojej, ojej! Jakie cuda <3 Kot piękny i majestatyczny, ale te lakiery tak ładnie się do mnie uśmiechają... ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. jaki kociak fotogeniczny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ganialny post :D I piękne kolorki lakierów.

    OdpowiedzUsuń
  30. Pokazuj prędko łupy z eclair.. Narobiłaś mi na nie smaki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeden już obfotografowałam, teraz "tylko" foty obrobić i fiuu na bloga ;)

      Usuń
  31. Pomaluj mu pazurki za to, że się wkradł w kadr ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To by była sztuka, chyba pod narkozą XD

      Usuń
  32. Bardzo ciekawie przedstawione rzeczy :) Lakierów z Eclair jestem bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Jestem fanką kota! <3 najładniej wygląda z zielonymi lakierami :D

    OdpowiedzUsuń
  34. haha! przeswietny kociak ! powinien zostac zawodowym modelem ;)
    tak pieknie pozuje na tle lakierow !

    OdpowiedzUsuń
  35. Genialne zdjęcia! Fotka z lakierem Zoja najlepsza! Mój kot za żadne skarby by tak nie za pozował :D

    OdpowiedzUsuń
  36. nieczęsto maluję paznokcie, ale oglądać lakiery i kupować, to ja lubię. :)
    kociak uroczy, sama kiedyś chciałam mieć, ale niestety wcześniej wepchał się pies. ;]

    OdpowiedzUsuń
  37. fantastyczne zdjęcia ! też mam kota :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Twój kot jest bezapelacyjnie najlepszym modelem w blogosferze :D

    OdpowiedzUsuń
  39. kotek pozował znakomicie ;)
    a lakier też cudowne, zoya mnie zachwyciła

    OdpowiedzUsuń
  40. Na tle kociego futra wszystko zyskuje na urodzie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.