poniedziałek, 25 marca 2013

Tęcza bez tęczy

 Jak to dobrze, że mam taką kiepską pamięć i tyle różnych lakierów do testowania, bo inaczej pewnie ciągle katowałabym Was tysiącami zdjęć mani z flejkami. Dzisiaj pobiłam chyba mój  rekord na liczbę zdjęć w jednym poście, ale każde wydało mi się warte pokazania ;p
Mani jest bardzo prosty. Warstwa Miss Sporty Clubbing Colours  nr 313, którym niestety zbyt prosto się nie malowało. Na to warstwa Golden Rose  Scale Effect nr 10, które w końcu powinnam rozcieńczyć. A na tym wszystkim warstwa Poshe, żeby szybciej wysychało.
Komentarz chyba zbędny ;)








I jeszcze wersja z matem




 Wszystkie zdjęcia zostały zrobione w sztucznym świetle

47 komentarzy:

  1. Patrzy się na nie z wielką przyjemnością, ale ja bym się w nich nie czuła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zarówno w macie jak i z połyskiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. te matowe mi sie bardzo podobaja :D
    widzialam teraz promocje na miss sporty takie benzynowe ale sie nie skusilam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W butelkach benzynki wyglądają bardzo ciekawie, ale nie wzięłam, bo bałam się, że będzie na mich mocno widać pociągnięcia pędzla.

      Usuń
    2. ja z doswiadczenia wiem, ze benzynki maja efekt benzyny tylko w sloiczku, a szkoda, dlatego nawet ze 5 zl jednak nie wzielam

      Usuń
  4. :O Zakochałam się !Zarowno mat jak i połysk są przecudowne. ! Gdzie mogę nabyć ten lakier z goled rose??

    Ps. fajnie by było gydbyś dodawała zdj buteleczek tych lakierów, dla orientacji jak one wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podejrzewam, że tylko z drugiej ręki od kogoś, bo to przedpotopowa seria. Tam gdzie ja kupowałam już od prawie roku go nie ma. Ale możesz spróbować flejkowego topu z Essence albo My Secret, też są ładne.

      Usuń
    2. PS. Jak lecę robić zdjęcia, to przeważnie nie mam głowy lecieć po butelki ^^"

      Usuń
  5. Piękne!
    Ach, muszę odgrzebać moje flejksy, może jeszcze nie zgluciały ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje właśnie tak już bardziej pod gluty podchodzą, ale dzięki temu gęsto się nałożyły ;>

      Usuń
  6. z matem bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ah byłam święcie przekonana, że to top z essence, gdyż są chyba identyczne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nie, ale porównania nie robiłam, więc kto wie ;)

      Usuń
  8. Bardzo ładny efekt tyle, że ja wolę jednokolorowe, błyszczące lakiery. Ehhh chyba się starzeję :D

    OdpowiedzUsuń
  9. to jest prawdziwe cudo! obydwie wersje są cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Oby dwie wersje są świetne :) Już od dłuższego czasu mam ochotę na taki top - z takim wykończeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. z matowym lakierem wygląda genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne. Jakiej firmy matowego top coatu użyłaś?

    OdpowiedzUsuń
  13. to jest moje ulubione połączenie!!! :) w macie jest niesamowicie, często noszę takie paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wersja z matem wygląda jakby była zmrożona:) Cudo.

    OdpowiedzUsuń
  15. matowe flejksy... zakochałam się :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Czemu ja nie używam flejksów? :D

    OdpowiedzUsuń
  17. cudny efekt! :D nie wiem która wersja lepsza- matowa czy z połyskiem <3 obydwie przepiękne :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowny mani nie oderwałabym wzroku od paznokci a to sprawka dwóch lakierów
    Jaki masz top matujący? Bo ja trafiam na same topy, które tylko z nazwy są matujące

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. China Glaze Matte Magic - zdecydowanie mój ulubiony, chociaż najdroższy z tych co używałam.

      Usuń
  19. Wow, wersja matowa jest zabójcza!

    OdpowiedzUsuń
  20. wygląda to świetnie, a mat wymiata :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam takie flake'i z Myio i się zachwycam. Pieknie się mieni w świetle

    OdpowiedzUsuń
  22. Oba efekty są obłędne!

    OdpowiedzUsuń
  23. przepiękny efekt, cudowne kolory uchwyciłaś na zdjęciach ;]
    a z matem podoba mi się jeszcze bardzej

    OdpowiedzUsuń
  24. uwielbiam flejksy! a matowe to po prostu kocham! wyglądają jak zamrożone!

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak ja mogłam to przegapić? *_*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznaj się, byłaś na popijawie i straciłaś kilka dni w blogosferze ;p

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.