poniedziałek, 18 marca 2013

Water You Waiting For

Nie było mnie tutaj cały weekend, bo.... robiłam porządki w helmerze *dumna z siebie*. Skończyło się na wywaleniu 90 lakierów, które upchnęłam chwilowo w pudełku i reklamówce. Najprawdopodobniej wrzucę je kiedyś na bloga może ktoś się na coś skusi, ale cudów się nie spodziewajcie po tych lakierach. Przeważnie taniocha, chociaż będzie kilka perełek ;)
W każdym razie przez te porządki blog leżał odłogiem, ale dzisiaj udało mi się ogarnąć komentarze pod ostatnimi notkami i nawet coś nowego dodam.

To nowe to  China Glaze Water You Waiting For z kolekcji Cirque Du Soleil - Worlds Away. Lakier to transparentna, ledwie niebieska baza z sekstylionem bardzo drobnego i trochę mniej drobnego brokatu w kolorze granatowym i zielonym. Dwie grubsze warstwy w sumie starczyłyby do wykonania ładnego mani, ale na powiększeniu (czyli np. na moich zdjęciach) pojawiłyby się jeszcze miejsca bez glitteru, z samą transparentną bazą. Dlatego u mnie trzy warstwy  i Poshe dla wyrównania i szybszego schnięcia. Zmywanie do przeżycia, bo brokat nie jest gruby ;)

 Zdjęcia w słońcu

 Zdjęcia w cieniu
 


48 komentarzy:

  1. Ładniuchne, taka skrząca się woda :)
    {hiroinwonderland}

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Od myślenia tylko głowa boli, bierz i już ;>

      Usuń
    2. Ja dumałam i w końcu wybrałam inny :)

      Usuń
  3. piękny jest. Uwielbiam tego typu wykończenia. No i mój kolor :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wygląda na paznokciach.. Uwielbiam zdjęcia Twoich paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rozważałam go swego czasu, ale odpuściłam i teraz nie wiem, czy słusznie. Dawaj perełki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem niesłusznie, ale co kto lubi ;)

      Usuń
  6. Fajny. :) Ty wywaliłaś 90 lakierów, toż to 2/3 mojej kolekcji. :D Nie mogę się doczekać wyprzedażowego postu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie moja bajka ten kolorek..

    Ps. Czekam na listę "perełek" ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. wow - boski kolor tej chinki <3

    OdpowiedzUsuń
  9. jest super, ale powinnaś na koniec dorzucić piosenkę od nazwy której (tak sądzę) pochodzi ta nazwa : D

    OdpowiedzUsuń
  10. Marzył mi się OPI Alice in Wonderland, ale ten jest chyba jeszcze piękniejszy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wg mnie zdecydowanie piękniejszy, a do tego tańszy :>

      Usuń
  11. Uwielbiam to w jaki sposób ujmujesz na zdjęciach kolor lakieru :) Podoba mi sie ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ale ma świetne wykończenie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. AAAAAAAAAAAAAAAA! Matko! Co za genialny lakier!

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. ja uwielbiam takie wykończenia- dają błyskiem po oczach!
    PS Czekam na tę perełki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakiś specjalnych cudów nie będzie, więc się za bardzo nie nastawiajcie ^^"

      Usuń
  15. Chyba źle bym się czuła z nim na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się czułam świetnie, ale wiadomo, co kto lubi :)

      Usuń
  16. O mój boże! ślinię się na widok tego koloru...
    Przepiękny! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. A jak ci się trzymał? Bo mi błyskawicznie odpadł i chyba będę dawać na coś innego.

    Ja to już tych tanich lakierów nie kupuję bo i tak nie używam, szkoda mi kasy (wiadomo z wyjątkami :D)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pamiętam odpadania, ale też nie pamiętam ile nosiłam, dzień czy "aż" dwa ;) Nosiłam na odżywce marizy, która o dziwo jako baza trzyma się całkiem nieźle.

      Też jakiś czas temu przestałam kupować taniochę i doszłam do wniosku, że trzeba przetrzepać te, które helmer zawalają ;p

      Usuń
    2. też muszę, na pewno oddam kumpeli Eveline holo bo po co mi one.

      Usuń
    3. Ja jeszcze je potrzymam, bo mam do nich nieuzasadniony sentyment ;)

      Usuń
  18. Prawdziwa biżuteria na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny :) A jak ze zmywaniem go?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście zmywanie trochę trudniejsze niż np. kremów, ale bez większych problemów, bo brokat jest drobny, wystarczy trochę na nim potrzymać dobrze namoczony wacik.

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.