czwartek, 25 kwietnia 2013

Bluzka mojej mamy

Niech mnie ktoś kopnie na rozpęd, bo wiosna nastała, a blog jak widać odłogiem leży >_< Ja ostatnio zresztą też, bo moje nowe hobby to spanie. Tylko w przypływach (rzadkich zresztą) energii ogarniają mnie różne szaleństwa. Wczoraj na przykład szalałam we Wrocławiu na zakupach. A kilka dni wcześniej robiłam porządki garderobiane, czyli wymieniałam odzież jesienno-zimową na wiosenno-letnią. I właśnie przy tej okazji trafiła w moje ręce bluzka mojej mamy. Gdy tylko zawiesiłam na niej oko, to pomyślałam "o, ciekawy dobór kolorów, może takie paznokcie zorganizuję". No i zorganizowałam. Na bluzce wzór i kolory wyglądały lepiej, ale na paznokciach też wyszło nieźle. 
Mani zaczęłam od nałożenia dwóch warstw Virtual Street Fashion 100 Sea Story. Na tym sondą (bo nie chciało mi się brudzić pędzli lakierami) wymalowałam ciapki przy  pomocy lakierów Eveline Colour Instrant 623 oraz China Glaze Call The Wild z kolekcji On safari. Całość wyrównałam warstwą Poshe.


 Zdjęcia w naturalnym świetle

18 komentarzy:

  1. wygląda naprawdę mega! w szafie można znaleźć wiele inspiracji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. grunt to szukać inspiracji wszędzie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wzór całkiem ciekawy, tak samo kolory. Ja często czerpie inspiracje z ubrań :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wygląda! ciuchy są dobrą inspiracją :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Hahaha, dobre to. Ja nigdy nie umiem nic na swoich paznokciach wyczarować : C

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny wzór. :) dzięki Tobie zaczęłam się zastanawiać, czy ja mam jakieś ubrania, z których wzór mogłabym "przenieść" na paznokcie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem czy coś wymyśliłaś ;)

      Usuń
  7. Bardzo ciekawe zdobienie, kolorki również - ja głównie inspiruję się szalikami, które uwielbiam^^

    OdpowiedzUsuń
  8. szkoda że tej bluzki nie mogę zobaczyć pewnie fajna jest bo zdobienie idealne i pomysłowe :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja Ciebie mogę kopnąć na rozpęd :P ale pod warunkiem, że zrobisz to samo ze mną :/ ja bym się chciała zainspirować moim koszem na śmieci, ale nie mam odwagi sprofanować wzoru ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo to musisz mieć niezły kosz XD
      *kopie na rozpęd*

      Usuń
  10. Świetne zdobienie. Bardzo podoba mi się to zestawienie kolorów, stonowane, ale efektowne.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kojarzą mi się jakoś tak komiksowo :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja poproszę jeszcze bluzkę mamy do porównania :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.