środa, 17 kwietnia 2013

Fade Into Hue

Zdjęcia kłamią. Przyjmijcie to do wiadomości, bo chociaż stawałam na głowie, to jednak koloru tego lakieru nie uchwyciłam. Nawet obróbka w programie graficznym nie bardzo pomogła
Ten "nieuchwytny" lakier to China Glaze Fade Into Hue z kolekcji Avant Garden. Kolor jest piękny, ale aparat go nie potrafi ogarnąć. Moje oko też nie bardzo daje radę. Przy niebieskich rzeczach wydaje mi się fioletowy, za to przy fioletowych wygląda na niebieski. I bądź tu człowieku mądry. Do pełnego krycia wystarczyły dwie warstwy. Schnięcia nie sprawdzałam, tylko dołożyłam warstwę Poshe, bo miałam w planach dalsze zabiegi, a czasu za dużo nigdy nie mam ;) W ramach ozdabiania dołożyłam naklejkę, którą kupiłam już ponad rok temu. Chyba straciła na jakości przez ten czas, bo nie bardzo chciała się trzymać, ale na ten problem wystarczyło zastosować warstwę bezbarwnego topu.

 Zdjęcia w naturalnym świetle


30 komentarzy:

  1. cudownie jak zawsze ;) Uwielbiam oglądać Twoje paznokcie.

    OdpowiedzUsuń
  2. kolory Avant Gardenu już same w sobie są takie ...nietypowe i nieoczywiste- w tym ich wielki urok!
    jak zawsze świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podpisuje się pod tym stwierdzeniem :)
      Mam 4 lakiery z tej kolekcji i naprawdę mam problem z określeniem ich koloru.

      Usuń
  3. Nice.. :)
    Myślałam nad tym kolorkiem, ale w końcu nie wrzuciłam do koszyka, a szkoda bo ładny jest.. :)
    Teraz tylko w naklejki jeszcze muszę się zaopatrzyć, bo nakręciłaś mnie na nie strasznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy. Dziwne, że w sklepie internetowym nie wpadł mi w oko. :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie takie kolory lubię, nie do ogarnięcia :) zawsze przyciągają wzrok

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy i piekny :) To jeden z tych, które wpadły mi w oko z tej kolekcji.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor mnie średnio się podoba, ale całość prezentuje się cudownie. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. przepięknie :) i to zdobienie mm... <33

    OdpowiedzUsuń
  9. Super połączenie z naklejkami bardzo ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  10. kolor- yes,yes,yes :D
    naklejki- no,no,no,no... wzór ładny, ale mnie trafia jak zaczynają wstawać z paznokci :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z tego samego kartonika używałam naklejki zaraz po kupnie i nie wstawała :/

      Usuń
  11. Kolor bardzo ciekawy a z naklejkami wygląda uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię odcienie, które trudno zdefiniować:) Poza tym mam słabość do fioletów i niebieskości;) Ta naklejka sprawia, że paznokcie wyglądają niezwykle sympatycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. piękny lakier i urokliwe firaneczki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ładnie to wygląda, takie urocze ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. Co to tak... z koronkami na wierzchu?! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. ładny kolorek i naklejki też :)

    OdpowiedzUsuń
  17. kolor bardzo ładny ;)
    mam niemal identyczny z Celii, chyba Tropic nr 14.
    też na zdjęciach nie mogłam uchwycić prawdziwego koloru... mam podobne wrażenia wzrokowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolor faktycznie ciężki do zdefiniowania, na każdym zdjęciu inny, ale przez to niezwykle urokliwy. Fajne te naklejki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.