wtorek, 16 kwietnia 2013

Kwiat to czy ananas?

Myślałam już, że się jednak nie wyrobię z postem dzisiaj. Ale się udało :D
Na paznokciach dwie warstwy lakieru Color Alike nr 477 Złota nitka z kolekcji LDZ. Na tym warstwa Poshe, żeby było szybciej. Z braku pomysłów na ozdobienie mani dołożyłam trochę fimo, które dostałam jako gratisy do różnych zakupów. Im dłużej patrzę na te żółte duże cosie, tym bardziej przypominają mi ananasy zamiast kwiatów XD Fimo mocowałam na kroplę bezbarwnego topu. Na koniec paznokcie ozdobione kwiatami pociągnęłam jeszcze warstwą tego samego topu.


 Zdjęcia w słońcu
 


26 komentarzy:

  1. Też mi ananaski przypomina :) Fajnie to wygląda. Ja ostatnio zakupiłam sobie owoce fimo...jeszcze nigdy nie używałam i jestem bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. tak jakoś nie wiem, nie podoba mi się chyba to fimo, jakoś odstaje

    OdpowiedzUsuń
  3. Zjadłabym ananasa z syropu ;_;

    Ten pomysł wykorzystania fimo bardzo mi się podoba.
    Ściągnę bezczelnie ;P
    No dobra, zainspiruję się, *niebedetaaaka*

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się kolor lakieru bazowego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też, co dziwne, bo nie przepadam za takimi rudawymi kolorami. Ten wyjątkowo mi się podoba. :)

      Usuń
  5. Kolor lakieru jest rewelacyjny, lubię takie "cegiełki". A zdobienie bardzo ładne, mnie kojarzy się ze stylem retro, całość wygląda naprawdę pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. oooooo bardzo fajnie to wygląda, strasznie dawno nie używałam fimek, muszę je wygrzebać i coś pocudować :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne.
    Az się zastanowiłam jak kwitnie ananas. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tam ananasów nie widzę. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. bo to jest kwiecie ananasa :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Ananaso-kwiatki według mnie ;)tylko czy one się aby nie odkleją przy pierwszym ruchu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się dobrze zamocuje, to trzymają się dzielnie. Jeden mi tylko odpadł, bo przy okazji otwierania czegoś zębami zdrapałam przy okazji ozdobę XD Reszta wytrzymała dłużej niż lakier.

      Usuń
  11. Chyba raczej to kwiatki :) lubię fimo, bardzo fajnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kwiatuszki to są jak dla mnie- piękne są :)

    OdpowiedzUsuń
  13. hehe faktycznie jak ananaski :) śliczny kolorek bazowy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie mogę się przekonać do fimo. albo je za grubo pokroiłam albo mam krzywe paznokcie, bo ciągle mi odstają :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi nawet te dobrze pokrojone potrafią odstawać i dlatego w sumie rzadko używam.

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.