poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Kwitnące jabłonie

Kończy się kwiecień, a mi kończą się mani do pokazywania >_< Trzymajcie kciuki, żeby mi się chciało na zapas przez długi weekend malować, to będzie co pokazywać. Bo jak nie to lipa ;p
Dzisiaj mani, który zmalowałam niejako z rozpędu. Po wymalowaniu kwitnących wiśni pomyślałam, że opcja z białym drzewem na niebieskim tle też będzie ciekawa. Niech będzie, że tym razem to są jabłonie, chociaż u mnie na podwórku to właśnie wiśnia na biało kwitnie ;)
Niebieski w tle to dwie warstwy China Glaze Sunday Funday z kolekcji Avant Garden. Lakier jest jak na mój gust zbyt gęsty, przez co mi bąblował (u mnie standard przy gęstych kremach), dlatego idzie pod rozcieńczalnik. Białe tło pod drzewa (czyli cieniowanie) zrobiłam gąbką i lakierem China Glaze Snow. Na tym farbami akrylowymi i pędzlami wymalowałam coś na kształt gałęzi pokrytych kwiatami. Całość zabezpieczyłam topem Konad, który niestety nie wyrównał płytki, więc dołożyłam jeszcze warstwę Poshe.


 Zdjęcia w słońcu
 


65 komentarzy:

  1. Pięknie dobrane kolory, taki malutki obrazek. x 5 :) Jestem pod wrażeniem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. x 10, bo na drugiej ręce też dałam radę, tyle że nie zrobiłam fotek ;)

      Usuń
    2. To już w ogóle totalne szaleństwo :D

      Usuń
  2. Twoje paznokcie przyniosły mi na myśl wzór który robi się na mazurkach wielkanocnych, przepraszam, zawsze mam dziwne skojarzenia. Bardzo ładne pazurki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koleżance w pracy z baziami się skojarzyło, więc bardzo blisko z ozdobami na mazurkach ;D

      Usuń
  3. bardzo ładne zdobienie ;)
    podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tamta wersja mi się podobała, ale ta podoba mi się nawet bardziej.. Mogę odglapić?? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i co się pytasz? Pewnie, że możesz :D

      Usuń
  5. Świetnie to wygląda. Podoba mi się jak zawsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Najpierw siadam i marudzę, że nie wiem co zmalować, później maluję lakierami, czekam aż wyschnie, biorę farbki i pędzel i tak sobie ciapam ;) Ale pewnie nie o to chodziło ^^"

      Usuń
  7. Na niebieskim tle wygląda to bardzo fajnie. :) Sunday Funday odbarwia paznokcie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz, zapomniałam napisać. Lekko mi odbarwił 4 wcześniej już odbarwione paznokcie. Reszta wyszła bez szwanku.

      Usuń
  8. nie mam już słów zachwytu nad Tobą :P
    nie lubię Cię! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. skojarzyły mi się z ...zaśnieżonymi gałązkami!

    Hatsu, polecasz jakiś rozcieńczalnik?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Inglotowy jest przyzwoity, chociaż nie ma pipety i jest upierdliwy w stosowaniu przez to. Ja obecnie używam Seche Restore do lakierów z toluenami i innymi szkodnikami (zostało mi po używaniu Seche) albo Poshe Reviver, szczególnie do tych "zdrowszych" lakierów.

      Usuń
    2. dziękuję! muszę się za nimi rozejrzeć- może uda mi się przywrócić niektóre lakiery do przyzwoitej konsystencji... :)

      Usuń
  10. Lipa powiadasz? Też ładne drzewo :P
    podoba mnie się ta jabłonka na tle nieba, a tak przy okazji zapytam: szukam lakieru w kolorze niebieskich M&M'sów. Poleć coś...


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aleś mi pytanie zadała, żebym jeszcze wiedziała jaki to niebieski XD
      To wymaga głębszych studiów, odpowiem jutro, a jak zapomnę, to się przypomnij :>

      Usuń
    2. no zadałam ^^ ale już mam po dziurki w nosie zawodów :/ co znajdę podobny okazuje się perłowy... podobny miał też być chg flyin high i okazało się, że swatche w sieci można sobie wsadzić w buty :)

      Usuń
    3. a może My Secret 158 Sky Blue ? :)

      Usuń
    4. blisssssssko :)i pomyśleć, że omijam szafę my secret za każdym razem...

      Usuń
    5. Czyli nie muszę kupować m$m'sów dla porównania kolorów? XD

      Usuń
    6. nie lubisz emenemsów? zobacz co masz u siebie o ton ciemniejszego od My Secret i będę zadowolona (prosi) ;o)

      Usuń
    7. Lubię i to jest właśnie problem ;p
      Przejrzałam wzorniki i mam tylko jeden podobny lakier - China Glaze Splish Splash, który niestety nie jest kremem i jest o ton jaśniejszy od m&m'sów (ale to widać w mocnym świetle). Nie mam pomysłu co może być jeszcze w miarę podobne.

      Usuń
  11. jak zawsze wyszło świetnie.. chociaż nie lubię zbytnio niebieskiego koloru, Twój mani bardzo mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przecież to jest N I E N O R M A L N E żeby tworzyć takie coś na paznokciach. Cudowne są : D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie zgadzam się być nienormalna ;)

      Usuń
  13. Nawet bardziej mi się podoba niż wiśnie :D

    OdpowiedzUsuń
  14. niesamowicie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zarówno wersja z wiśniami i jak i ta dzisiejsza, z jabłąnią jest obłęna!

    OdpowiedzUsuń
  16. Prześliczne! Jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mój parkinson niestety nie sprzyja takim precyzyjnym malunkom :) bliżej mi do bliżej nieokreślonych bohomazów. Kropeczki za to wychodzą mi całkiem zgrabne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieokreślone bohomazy też można fajnie na paznokciach wykorzystać ;>

      Usuń
  18. Podziwiam Cię za te pazurki, ja bym cierpliwości nie miała :D

    OdpowiedzUsuń
  19. piękne wykonanie, podoba się się bardziej niż kwitnące wiśnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fajnie, bo to mój osobisty patent ;>

      Usuń
  20. Zawsze kiedy tu zaglądam nie mogę wyjść z podziwu, że to wszystko to zasługa zwinnych rąk :)Podziwiam i zazdroszczę talentu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się u mnie podoba :D

      Usuń
  21. woow :D jestem pod wrażeniem, cudowny wiosenny manicure <3

    OdpowiedzUsuń
  22. To jest śliczne i przepiękne .... ja też chcę taki.

    OdpowiedzUsuń
  23. o matko :) CUDOWNE :) uwielbiam te wiosenne kwitnące drzewka, odwzorowałaś to w 100%

    OdpowiedzUsuń
  24. świetne! Tak podoba się mi ten wzorek że aż niedługo sobie sama zrobię! Przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  25. TA wersja jeszcze piękniejsza :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.