sobota, 27 kwietnia 2013

Kwitnące wiśnie

Ostatnio jakoś nie bardzo miałam ochotę malować paznokcie, więc gdy zobaczyłam ten filmik od robinmosesnailart, nie traciłam czasu, tylko zabrałam się za malowanie. W końcu wena bywa płochliwa i nie wolno dać jej uciec ;)
Białe tło to dwie warstwy Orly Dayglow z kolekcji Feel the Vibe. Różowy lakier pod gałęziami to z kolei Golden Rose Pretty Color nr 127. Na tym wymalowałam to co widać przy pomocy farb akrylowych. Całość utrwaliłam bezbarwnym topem.


 Zdjęcia w słońcu


I jeszcze filmik dla leniwych ;)



55 komentarzy:

  1. Cudny wzór na paznokciach :) bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ładnie, bardzo ciekawy wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie piękne, że aż sama spróbuję! Ciekawe z jakim efektem :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wooow, piękne!!!! I nic więcej nie mam do dodania bo mi szczena opadła =)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie Ci wyszło :)
    Odnośnie Robin... kiedys caly dzien siedzialam o ogladalam jej filmiki :p

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoje paznokcie to małe dzieła sztuki.. Szacun :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Tylko jednso słowo, dobra dwa: wspaniałe, zachwycające!

    OdpowiedzUsuń
  8. W życiu bym nie powiedziała, że to takie proste do zrobienia. Jednak czasem co tutorial to tutorial ;)Pięknie Ci wyszło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo mani wygląda skomplikowanie, a okazuje się całkiem proste ;)

      Usuń
  9. Ten japoński motyw przypadł mi do gustu:) Świetnie koresponduje z obecną porą roku:) Masz ogromny talent do zdobień:) Gratuluję precyzji:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mogę się napatrzeć... Powinnam brać lekcje nailartu od Ciebie. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może szkołę założę XD

      Usuń
    2. Mogę być Waszym fantomem dydaktycznym - kocham, gdy mnie malują albo czeszą :D

      Usuń
    3. Będziesz pierwszym na świecie Zającem z pomalowanymi we wzorki paznokciami :D

      Usuń
  11. O, u mnie jakiś czas temu też był ten motyw:) Pieknie prezentuje się na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Niesamowity wzór:) Pięknie to wygląda:)
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  13. prześliczny wzór i jak zawsze piękne wykonanie ;]

    OdpowiedzUsuń
  14. uderzające podobieństwo ;3 ładny wzór wybrałaś

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładnie Ci to wyszło :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Prześliczne wyszły Ci te paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Chciałam powiedzieć, że znowu przyszły mi na myśl naczynia z porcelany, ale zaraz przyjdzie Obsession i przypomni ceramikę Paradyż, więc wolę siedzieć cicho na ten temat :D

    Bardzo aktualny wzorek, patrząc za okno - i fajnie zrealizowany - tak malarsko^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obsi nie ma czasu tu wpadać, jesteśmy bezpieczne od ceramicznych skojarzeń ;)

      Usuń
    2. A mi to przypomina takie japońskie obrazeczki z kwitnącymi wiśniami :)

      Usuń
  18. Przepięknie Ci to wyszło, jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładnie wyszło. Podoba mi się takie zdobienie strasznie.

    OdpowiedzUsuń
  20. jejejejejej! (tryb małe dziecko on) przegenialne!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ależ precyzyjna robota! Pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowny wzór.. Jak moje paznokcie trochę podrosną to też spróbuję coś podobnego zmalować... pewnie polegnę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grunt to się nie poddawać i ćwiczyć, w końcu będzie wychodzić coraz lepiej :)

      Usuń
  23. ślicznie, uwielbiam takie drobne kwiatuszki :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. przepiękne! zazdrość mnie ogarnia :P też tak chcę :P

    OdpowiedzUsuń
  25. Jeśli chodzi o farbki akrylowe kocham filmiki Robin Moses ;P Te wiśnie też od dawna chodzą mi po głowie, może kiedyś przyjdzie pora na nie :)

    U ciebie wyszły bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.