niedziela, 28 kwietnia 2013

Magia

Co tu dużo pisać, dzisiaj holo, które zdecydowanie wali po patrzałkach ;) Jade Holografico Magia chodził za mną od dawna, jeszcze zanim pojawiły się holosie Color Club z serii Halo Hues. Jak już go dorwałam to zdziwiłam się niepomiernie, bo świntuch po pomalowaniu drugą warstwą zaczął mi bąblować. Jeszcze takiego holosia nie miałam. Na szczęście od czego jest Poshe.
Na paznokciach dwie warstwy Jade Holografico Magia z warstwą Poshe, bąble nie miały szans ;) Nosiłam ten lakier 5 dni (wyjątkowo nie chciało mi się malować wtedy paznokci) i nie zanotowałam żadnych odprysków, jedynie lekko starte końcówki.

Zdjęcia w słońcu:




 Zdjęcia w cieniu:


57 komentarzy:

  1. Świetny kolor. Szkoda, że tylko w słońcu się tak pięknie mieni.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest wspaniały! najlepszy kolor dla holo to czarny wtedy idealnie widać tęcze kolorów. Powiedziałabym że jest identyczny jak Beyond Color Club.

    OdpowiedzUsuń
  3. CUDO!!!!!! gdzie można go kupic? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupiłam na llarowe, ale nie polecam tego sklepu, bo strasznie mi przy zamówieniu namotali i gdyby nie paypal, to kiepsko bym na tym wyszła.

      Usuń
  4. noooo on mnie ruszaaa bardzo :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowicie wygląda na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny jest. Muszę upolować coś podobnego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Holo uwielbiam, ale jeszcze nie zdarzyło mi się bąblujące ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też nie, ale jak widać zawsze musi być ten pierwszy raz ;)

      Usuń
  8. fajny, wiadomka nie :D

    ale top na holo no weź :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie! dzisiaj przeszłam korki u Sabb :) Poshe go nie zgasiło ani trochę?
      piękny jest *.*

      Usuń
    2. Phii Sabb-purrystka ;p
      Z topem wygląda równie dobrze, a przynajmniej wkurzających bąbli nie ma ;p

      Tamit24 Nic nie zgasiło. Często stosuję topy na holosiach, bo muszę utrwalić malunki albo stemple i bardzo rzadko po całkowitym wyschnięciu holo wygląda gorzej niż holo bez topa :) Jak masz wątpliwości, to zawsze na wzorniku możesz sprawdzić czy holo gaśnie :)

      Usuń
    3. to ja mam chyba pecha :( dużo zależy pewnie od topu- położyłam Orly Polished 3-in-1 na Color CLub Eternal Beauty i zgasiło :( bardzo się wkurzyłam!

      ^^a próbniki mi się pokończyły i właśnie do mnie jadą (mam nadzieję!)

      Usuń
    4. Nie mam żadnego z nich, więc się nie wypowiem. Ale mam kilka takich co zaraz po nałożeniu topa gasną i człowieka krew już zalewa, ale jak wszystko wyschnie to znowu robią się ładnie holograficzne.

      Usuń
  9. śliczniacha, nawet bąble można mu wybaczyć za takie holo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ooo, ten zajebisty. Podoba mnie się, potrzebuję.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygląda lepiej, niż Beyond od Color Club. Beyond jest taki stalowy, a to jest typowa czerń. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam Beyond, więc nie wiem jak to by wyglądało w moim aparacie :)

      Usuń
  12. sliczny - i zgadzam sie, bije Color Club na leb :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zaniemówiłam - jest cudowny! ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Paznokcie pierwsza klasa, a lakier to nie mam pytań ;o

    OdpowiedzUsuń
  15. Ah... Śliczności.. Nawet bomblowanie bym mu wybaczyła :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Przypomina mi to problemy w nadawaniu programu tv :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie problemy mogłabym oglądać, byle bez sygnałów dźwiękowych XD

      Usuń
  17. Piękny, takiego czarnego holosia chętnie bym przygarnęła do swojej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo lubię lakiery holograficzne, są ponadczasowe i pasują praktycznie do wszystkiego

    OdpowiedzUsuń
  19. Strasznie mi sie podoba, nawet bardziej niż Beyond. Idę szukać go na ebayu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. jest cudowny :) sama choruje na podobne i musze w końcu kupić :P

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow, co za efekt! Świetny holo!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ładny ten holoś :) Czarować potrafi !

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie się błyszczy! Po prostu wow!

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczny !
    Lubię lakiery holo :P

    OdpowiedzUsuń
  25. Już więcej tu nie zajrzę! O!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale więcej takiego lakieru nie mam! Wracaj!!!

      Usuń
  26. Piękny jest ten kolorek! Uwielbiam holograficzne ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. o rany!!!! ależ piękny lakier!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.