sobota, 6 kwietnia 2013

Meduzy atakują

Macie czasem tak, że zobaczycie jakieś paznokcie i od razu stwierdzacie, że KONIECZNIE (!!!) musicie zrobić takie same, a po kilku miesiącach okazuje się, że kompletnie o swoich planach zapomniałyście? Ja mam tak ciągle XD
Dlatego, gdy zobaczyłam ten filmik od YummyNails...


...postanowiłam nie odkładać malowania na później. W mojej wersji użyłam oczywiście innych lakierów.
Zaczęłam od jednej warstwy Essence Blossoms etc...02 I Like. Gradient wykonałam trochę inną metodą niż widać w filmie, używając następujących lakierów:
- Essence Blossoms etc... 02 I Like,
- Colour Alike Błyskoteka 208 Fifa-Rafa,
- Collistar 44 Blu,
- Catrice 650 Goldfinger.
Żeby te wszystkie lakiery nakładane gąbką trochę wyrównać dołożyłam warstwę Skin Food Nail Vita Crystal Pearl Top Coat. Meduzo-podobne stwory wymalowałam przy pomocy cienkiego pędzelka oraz białej i czarnej farby akrylowej. Następnie paznokcie znowu pomalowałam warstwą Skin Food Nail Vita Crystal Pearl Top Coat (nie ma to jak treściwa nazwa ;>) i dołożyłam warstwę Poshe, żeby przyspieszyć wysychanie i utwardzić mani.


 Zdjęcia w sztucznym świetle
 


70 komentarzy:

  1. Ja mam tak bardzo często :D
    Fajne te meduzy :) W ogóle całe zdobienie prezentuje się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoja wersja jest ładniejsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne, ładniejsze niż pierwowzór!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tak mam non stop! Musiałabym chyba jakiś folder sobie założyć i tam wrzucać takie ciekawe pomysły, ale jak znam siebie to pewnie bym o nim też zapomniała ;)

    Meduzy wyszły cie bosko!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardziej podoba mi się ten efekt na Twoich paznokciach :) odważna jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak ja zazdroszczę talentu ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. o jejku! już same tło zapiera dech w piersiach, a te meduzy to genialne dopełnienie tego mani ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne! Lepsze niż oryginał :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne wyszły :) po prostu idealne :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Twoje meduzy lepsze! Tamte wyglądają jak zombie z takimi czarnymi oczodołami :-[

    OdpowiedzUsuń
  11. Twoje meduzy są dużo ładniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ech Hatsu, Ty moja GURU...
    ciągle tak mam, że coś zobaczę i potem skleroza przychodzi... :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Masakra, nie ogarniam jak ludzie mogą malować sobie tak zwinnie po paznokciach, chyba nigdy tego nie ogarnę:)
    Twoje meduzy podobają mi się bardziej, mają fajniejsze oczka <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Wooow genialnie Ci wyszedł mani, podoba mi się bardziej niż oryginał :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne! Oj chyba muszę sobie takie zrobić :P
    Napatrzeć się nie mogę takie piękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapragnęłam tych pięknych stworków na paznokciach :) pozwolisz, że się zainspiruję? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro sama się inspirowałam, to nie muszę na nic poznowalać. Po prosu maluj :D

      Usuń
  17. Przepiękne! Cudowne i wspaniałe! Jeszcze ładniejsze niż oryginalnie zmalowane! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. chyba zaraz sama takie zrobie :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow ! jestem pod wrażeniem !
    genialnie wyszło : )

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale cudaki..
    I szczerze mówiąc twoje podobają mi się bardziej niż oryginał.. :)
    Może kiedyś też spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Są urocze:D Wyglądają jak żywe:p

    OdpowiedzUsuń
  22. hehe fajne, choć troszkę dziecinne ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudne cudaczki :} u mnei wiosna na pazurkach :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Tobie wyszły jeszcze piękniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  25. ❤ ❤ ❤ jakbym umiała malować takie cuda na paznokciach, pewnie namalowałabym jak meduzy uczą pływać małe kotki :D

    przecudne te Twoje stworki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się tego tematu nie podejmuję XD Malowanie kotków mnie przeraża ;)

      Usuń
  26. Skin Food Nail Vita Crystal Pearl Top ... ufff udało się! nazwa mnie powaliła ^^

    meduzy świetne- kojarzą mi się trochę z ...Muminkowymi Hatifnatami (mam nadzieję, że ktoś wie, o czym mówię;).
    A odkładanie wzorów 'na później' to norma.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem o czym mówisz, uciekałam zawsze od muminków XD

      Usuń
  27. są urocze ;] wyszły idealnie.

    ja też ciągle coś sobie upatrzę i zapominam...

    OdpowiedzUsuń
  28. woow, są świetne ! Ty to masz talent : D

    OdpowiedzUsuń
  29. Ekstra! Robiłam kiedyś meduzy, ale mi tak ładnie nie wyszły :(

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie wiem czemu, ale te meduzki przypominają mi Skalmara ze Spongeboba. :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Twoje lepsze XD
    A co do filmików, to mam w zakładkach chyba z 10 takich, co mam w planach... :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Oniemiałam z wrażenia. Po prostu cudowne mani! Masz talent :)

    OdpowiedzUsuń
  33. ale pięknie - nieomal mogę powiedziec, że lepsze niż oryginał :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Kurcze kapitalne, szaleństwo.

    OdpowiedzUsuń
  35. wow, brak mi słów! dzieło sztuki :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetne są. Masz małe oceanarium na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie bedę oryginalna: Twoja wersja dużo lepsza. Piękny staranny gradient, i urocze meduzki. :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Przesłodkie! Pięknie Ci wyszło:D

    OdpowiedzUsuń
  39. śliczne i o wiele ładniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Aaaaa!
    Jacy słodcy widzowie! No śliczne to! :D
    W dodatku wymyśliłam naprędce wariację: domalowanie uszu zrobiłoby z nich fajne zajęczaki^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tylko te witki zającom by nie pasowały XD

      Usuń
  41. ojacieeee *.* ale słodko się paczom!lubię jak coś ma oczka :>

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.