wtorek, 16 kwietnia 2013

Ogłoszenia drobne

Mam chwilę czasu, więc przyszłam napisać, że żyję ;> Chociaż prawdę mówiąc w niedzielę zaczynałam mieć wątpliwości. W weekend dopadł mnie masakryczny (inne słowo nie bardzo do tego pasuje) ból gardła, który dawał mi tak w kość, że w niedzielę powlokłam się do lekarza. Jak ktoś mnie zna, to wie że musiało być ze mną kiepsko, bo lekarzy unikam jak ognia, a nawet jeszcze bardziej ;) Na szczęście już mi lepiej i mam szczerą chęć wrócić dzisiaj do Was z nowym postem.
Tymczasem korzystając z wolnej chwili zrobiłam coś, co planowałam od lutego (nie ma to jak ekspresowe tempo). Przerobiłam wreszcie etykiety w gadżetach na rozwijane menu. Od razu się jakoś bardziej elegancko w szablonie zrobiło. A Wam jak się podoba? ;>
Przy okazji chciałam podziękować Yasinisi za podesłanie mi linków do tutoriali na ten temat, bo sama nic rozsądnego nie znalazłam.  Wzięłam pierwszy link od niej i okazało się, że sprawa jest banalnie prosta. Dziękuję ;* 
Gdyby ktoś chciał też machnąć sobie takie rozwijane menu z etykietami, to polecam TEN tutorial.
To do zobaczenia wieczorem (mam nadzieję) ;>

PS. Bardzo mile widziane są wszelkie sugestie na temat tego co mogłabym jeszcze w szablonie poprawić, żeby lepiej się Wam nawigowało po blogu :)

27 komentarzy:

  1. A wiesz, ze to fajny patent jest... Mi się podoba. Może tez tak uporządkuje swój bałagan :p

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest świetnie! Ja sama od wczoraj mam nieco zmian na blogu :) Łatwiej się odnaleźć w gąszczu postów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę musiała wpaść pooglądać co pozmieniałaś :>

      Usuń
  3. Jak dla mnie teraz wszystko jest ok ;) schludnie i uporządkowanie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny patent i chyba się sama skuszę :)
    Leż i kuruj się, bo zdrowie najważniejsze (i to mówi ta, która od 2 tygodni lata z zapaleniem dolnych dróg oddechowych :P)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko nie przesadź z lataniem i zapalenia płuc nie dostań >_<

      Usuń
    2. Już lepiej, chyba samo przechodzi :)

      Usuń
  5. U nas lekarze w niedzielę nie przyjmują {:( <- emotikona *smutek* w berecie ;P

    Jak dla mnie jest idealnie:
    niewielki nagłówek, przejrzystość i czytelność tła i tekstu, pole wyszukiwania - no i ciepła kolorystyka, która bardziej odpowiada mi niż biel, błękit czy szarość.
    Tak więc niewiele Ci pomogę w kwestii zmian, bo mnie się podoba^^

    No, to do zobaczenia! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś pewna, że nie przyjmują? Może jednak gdzieś w mieście macie taki dyżur nocnej i świątecznej opieki zdrowotnej, tylko nie rozreklamowany.

      Aleś recenzję mi tu walnęła :>

      Usuń
  6. zdrowia życzę ;)
    a patent bardzo fajny

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się, że mogłam pomóc :)
    Sama po ostatnich zmianach mam chwilowo "standardowe" etykiety, ale w wolnej chwili muszę ten bajzel ogarnąć ;)

    Ps. Zdrowiej szybko.. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niby taka szybka i prosta rzecz, a człowiekowi się nie chce i ciągle odkłada ^^"

      Usuń
    2. No niestety.. Ale ogarnę, ogarnę.. Niedługo ;)

      Usuń
  8. Fajna strona z gadżetami! Choć też muszę najpierw zrobić porządek z etykietkami.

    Zdrowiej szybko!

    OdpowiedzUsuń
  9. Znam ten ból, ostatnio miałam zawalone zatoki i czułam się jak zombie :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Super patent. :) Życzę Ci szybkiego powrotu do zdrowia, z wieloma paznokciowymi inspiracjami. :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.