wtorek, 14 maja 2013

Łańcuch serduszek

Dwie warstwy Orly Rock-It. Na końcówkach warstwa Colour Alike 206 Glitter Top Coat. Na złączeniu naklejki z ebay'a, top dla utrwalenia naklejek i voila, mani gotowy :>
Naklejki kupiłam u TEGO sprzedawcy (w chwili obecnej nie ma ich w ofercie, o ile dobrze patrzę). Nie robię mu reklamy, chociaż jak większość ebay'owych sprzedawców z Chin zadziałał błyskawicznie. Po prostu wiem, że pod każdym postem z naklejkami znajdzie się osoba, która chce wiedzieć gdzie kupione ;)

 Zdjęcia w sztucznym świetle



 Zdjęcia w słońcu


27 komentarzy:

  1. Ślicznie w sam raz na walentynki :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepięknie wyglądają :) Ja ciągle przeglądam allegro z tymi naklejkami i na nic się zdecydować nie mogę :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak za dużo do wyboru to też niedobrze XD

      Usuń
  3. dlaczego nie odpowiadasz na niewygodne komcie? XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne! choć dla mnie troszeczke za zdobne ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja bym pewnie nawet zepsuła mani z naklejkami, jak to ja. :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Strojne bardzo, ale urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. przeurocze :D non stop przeglądam naklejki i nie wiem na co się zdecydować :P

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowne paznokcie, jestem pod dużym wrażeniem

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam jedne naklejki, ale jeszcze ich nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wow, ale cudowny efekt :) !!

    OdpowiedzUsuń
  11. Super wyszło, naklejki wyjątkowo się prezentują.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nie umiem ogarnąć naklejek :P.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bajeczne paznokcie, bardzo przyciągają uwagę i są śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie się komponują ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przez Ciebie dorobię się jakiejś rękofilii.

    OdpowiedzUsuń
  16. A tu cię mam! :)
    Jak zobaczyłam, to byłam pewna, że serduszka malowałaś sama :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.