poniedziałek, 20 maja 2013

Coś nowego

Ozdabianie paznokci może w końcu się znudzić. Jak wszystko. Dlatego łapię się nowych sposobów ozdabiania, żeby urozmaicić sobie życie ;)
Długo się zastanawiałam, czy sięgnąć po akryle ale w końcu się zdecydowałam. Nie planuję robić sobie akrylowych paznokci, a jedynie używać akrylu do tworzenia na paznokciach ozdób 3D. Dzisiaj pierwsza próba, moim zdaniem całkiem udana.
Na początek pomalowałam paznokcie. Zaczęłam od dwóch warstw Catrice C01 London z limitki Big City Life. Następnie gąbką dołozyłam China Glaze Flirty Tankini oraz China Glaze Orange You Hot (obie z kolekcji Summer Neons) i jeszcze wszystko przykryłam jeszcze jedną "gąbkową" warstwą Catrice C01 London, żeby złagodzić kolory. Na koniec dodałam warstwę Poshe, żeby wszystko wyrównać i przyspieszyć wysychanie. 
Na tak przygotowanych paznokciach przy pomocy akrylu wykonałam płaskorzeźbę kwiatową w której zatopiłam bulion (widać jak się dobrze przyjrzeć na powiększonych zdjęciach) ;>
Akrylowe kwiaty z paznokciami stworzyły istny monolit. Podejrzewam, że prędzej lakier by mi odpadł niż te kwiaty XD I tu niestety ujawnia się drugi wielki problem akrylowych ozdób (pierwszy to nieziemski smród liquidu). Usuwanie z paznokci jest niestety wykańczające i jak się próbuje robić to na siłę, to można sobie płytkę szybko zmasakrować >_< Mimo to podoba mi się uzyskany efekt. Rok temu by mi się nie podobał, ale przez oglądanie godzinami japońskich mani gust mi się zmienił ;p







 

Wszystkie zdjęcia zrobiłam w sztucznym świetle

65 komentarzy:

  1. jestem pod ogromnym wrazeniem :) a nie rozpływał Ci się delikatnie lakier od liquidu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy pierwszych próbach na pomalowanych starych wzornikach owszem, rozmywało się. Ale dałam radę na paznokciach to opanować. Czekałam spokojnie aż akryl lekko zmatowieje, a później formowałam prawie suchym pędzlem.

      Usuń
  2. Ekstra to wygląda :)
    A tak apropo :P Czyje imię i nazwisko wpisałaś w DEATH NOTE? xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pytanie powinno brzmieć "którego z moich uczniów postanowiłam oszczędzić" bwahahahaha XD

      ;)

      Usuń
    2. HEHE :) Mam tylko nadzieje, że nie byłam zbyt okrutna w opisie śmierci :P
      Chyba, że niedługo media zaczną się zastanawiać nad dużą liczbą ataków serca :)

      Usuń
    3. Swoją drogą byłam ciekawa, czy ktoś zwróci uwagę na to, czym się bawię XD

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. ufffff jeszcze byś mi akryle chciała wydębić ;p

      Usuń
    2. chyba Ty :P
      możesz ewentualnie podesłać, do drapania plecków idealne XD

      Usuń
    3. do drapania plecków Kajtek byłby lepsiejszy ;p

      Usuń
    4. Kajtek! Pakuj się! Jedziesz do roboty!

      Usuń
  4. nie za bardzo mi się podoba, bez kwiatków ladniej :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tobie to co chwilę coś się nie podoba, już się przyzwyczaiłam ;p

      Usuń
  5. Akrylowe kwiatki nie bardo mi się podobają, natomiast piękny wyszedł efekt z pomieszania tych lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie nie jest to sposób ozdabiania dla wszystkich ;)

      Usuń
  6. Ja jestem ogólnie anty fanką arylowych ozdób... ale twoje mani jest cudowne! takie delikatne, bez przepychu. No uroczo wyszło.
    A i jak to? Można się znudzić malowaniem paznokci?! Niemożliwe :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się nic innego nie robi, tylko maluje, to się zaczyna brakować nowych pomysłów i człowiek (czyli ja) zaczyna mieć dość i się zaczyna tym nudzić ;)

      Usuń
  7. Ja też mam zamiar spróbować, ale jeszcze się waham :)
    Fajnie Ci to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkiem fajna zabawa :D Powiem Ci nawet, że rzeźbienie lewą ręką w akrylu wychodzi mi lepiej niż malowanie lewą ręką farbkami akrylowymi ;>

      Usuń
  8. O kurcze, nie dość, że Cię coraz więcej widać na zdjęciach, to jeszcze coraz bardziej wychodzisz poza paznokieć.... A od patrzenia gust rzeczywiście się zmienia (rym ty rym ty), dlatego trzeba uważać, na co się patrzy. ^_^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli im dłużej siedzicie u mnie na blogu, tym bardziej gust Wam się na mój zmienia? Bwahahahaha opanuję świat XD

      Usuń
  9. majstersztyk, piękne paznokcie.

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne kwiatuszki Ci wyszły... wiem, że stworzenie takich to nie lada wyzwanie

    OdpowiedzUsuń
  11. wkroczyłaś na nowy poziom- znudził Ci się efekt 2D, teraz czas na 3D i rzeźbienie. Jestem pod wrażeniem, róże są piękne (a ja ledwo co umiem namalować :< ). Ale... chyba nie odważyłabym się u siebie na takie zdobienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie jest to raczej zdobienie na każdą okoliczność, ale dla szpanu, do fajnej kiecki na imprezę jak najbardziej się nada ;>
      Jak mi się znudzi 3D, to przejdę na 4D i dodam np. smak XD

      Usuń
  12. Super!! :) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Może to i ładne, ale mi się nie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie bardzo mi się to podoba. Takie zdobienie kojarzy mi się tylko z długaśnymi, odpustowymi tipsami.:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak widać na obrazku długich i odpustowych tipsów nie mam, więc za skojarzenie nie biorę odpowiedzialności ;)

      Usuń
    2. Twoje paznokcie są jak najbardziej ok, tylko kwiatki nie za bardzo moim zdaniem.;)

      Usuń
  15. Całe zdobienie wygląda świetnie ! Naprawdę, aż jestem zdziwiona jak bardzo mi się podoba :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że tak pozytywnie Cię zadziwiłam :D

      Usuń
  16. wyszedł ci efekt vintage na paznokciach ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. super wyszło tylko mozesz miec problem ze sciagnieciem akrylu..To tak prosto nie schodzi..Frezareczka szybko mozna spilowac, pilnikiem juz gorzej...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pilnikiem można niechcący dziabnąć paznokieć, poza tym strasznie długo idzie. Wybrałam moczenie w acetonie i ściąganie tej mamei po kawałku. Zdrowe i szybkie to nie jest, ale raz na jakiś czas mogę sobie pozwolić ;)

      Usuń
    2. Lepiej spiłować kwiatek jak najmocniej się da, a resztę odmoczyć w acetonie. Żeby szybko szło weź pilnik o gradacji 80 :)

      Usuń
    3. 80 aktualnie nie mam, więc nic dziwnego, że wieki całe potrzebowałam na upiłowanie czegokolwiek ;) Trzeba będzie się zaopatrzyć :)

      Usuń
  18. Death Note <3 A mani oryginalne, ale mi się podoba c:

    OdpowiedzUsuń
  19. wow genialnie CI to wyszło.;p zastanawiam się czy takie paznokcie z wystającymi ozdobami są wygodne :)??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Średnio. Trzymały się tak, że żadne czynności mi nie były straszne, ale na dłuższą metę akurat takie wystające kwiatki mogą denerwować. Oczywiście można taką ozdobę zrobić o wiele bardziej płaską, wtedy nie przeszkadza wcale :)

      Usuń
  20. Jeśli nie chcesz mieć problemu ze "zdzieraniem" akrylu z paznokci, to możesz ozdoby 3D robić np. na kawałku folii spożywczej, czy na metalowej kulce i dopiero po ich wyschnięciu przyklejać je klejem do paznokci.
    Niestety w przeciwnym razie, możesz mieć problemy, że akryl za mocno się będzie trzymał płytki i nawet aceton nie pomoże. Teoretycznie moczenie palców przez kilka minut w acetonie powinno całkowicie rozpuścić akryl, ale w praktyce różnie to bywa i czasami trzeba resztki spiłowywać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kulce nie pomyślałam :> O folii za to już gdzieś czytałam, ale mam problem z zaplanowaniem ozdoby, tak żeby pasowała mi rozmiarowo na paznokieć. Dzięki za podpowiedź, trzeba będzie poćwiczyć :)

      Usuń
  21. fiu fiu, w mordeee... chyba muszę przestać Cię obserwować, bo ja ledwie zaczęłam malować, a Ty tu 8level zapodajesz :P swoją drogą te kwiatki przypominają mi ciastka O.o ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę wykombinować co to będzie 9 level XD
      Głodna się zrobiłam O.o

      Usuń
    2. mam już jedną japońską encyklopedię w pdf :D widziałam co tam się dzieje O___O przekonałaś mnie, zostaję i czekam na 9 XD

      Usuń
  22. Wygląda naprawdę pięknie! Trudno uwierzyć, że to pierwszy raz :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mnie też takie akrylowe kwiatki kuszą! Od dawna waham się czy kupować potrzebne materiały czy odpuścić..bo to usuwanie ozdób mnie zniechęca.
    Twoje wyszły prześlicznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Usuwanie zdecydowanie czasochłonne, ale za to samo tworzenie to świetna zabawa. Gdyby jeszcze tak nie śmierdziało straszliwie.

      Usuń
  24. Rewelacja wygląda bombowo :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Rewelacyjnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  26. a mi się podoba, a co ! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. przepięknie! jestem pod wielkim wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
  28. super efekt, ale mnie pewnie wzorek 3D b. by denerwował ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudowne, ale chyba bym nie wytrzymała mając nierówną płytkę

    OdpowiedzUsuń
  30. Ślicznie wyszło. Jest takie nieprzesadzone i ze smakiem. Idealnie nadające się mani na niedzielny obiadek w plenerze w połączeniu z kremowa sukienką.

    OdpowiedzUsuń
  31. Efekt jest niesamowity. Nie zmienia to jednak faktu, ze wypukle ozdoby, zwlaszcza tak trudne do usuniecia, jakos mnie nie kusza.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.