piątek, 10 maja 2013

Delikatniej niż zwykle

Ja nie wiem co mi jest, ale to już drugi raz w tym miesiącu na moje paznokcie trafił lakier w odcieniach nude (jakby nie można było po naszemu powiedzieć "beżowych"). Tym razem jest to Eveline Holographic Shine nr 408. Tzn. moim zdaniem jest to ten numer. Niestety na butelce brakuje numeru i musiałam przeprowadzić badania w Internecie, żeby wiedzieć jaki mam stan posiadania ;P
Lakier w założeniu jest holograficzny, w naturze można się sprzeczać na ten temat. Nie mniej jednak to i tak ładny lakier, lubię te drobinki, które dodają mu uroku. Żeby nie było, że się obijam, dołożyłam wzór kwiatowy wykonany białą perłową farbą akrylową.

 Zdjęcia w sztucznym świetle


32 komentarze:

  1. ja wolę efekt bez drobinek ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne zdobienie i kolor zresztą też

    OdpowiedzUsuń
  3. ładne zdobienie, a lakier z eveline bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. delikatne i urocze, bardzo fajne :)
    chociaż nie lubię nie-matowych lakierów ale to zdobienie mnie naprawdę urzekło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisząc mat masz na myśli prawdziwy mat, czy "mat" używany przez wiele sklepów na określenie kremów? ;p

      Usuń
  5. zdobienie prezentuje się bardzo kobieco ;3

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdobienie jest przepiękne :) Jeszcze 4 obserwatorzy i 1000 Ci wybije :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja to bym chciała zobaczyć filmowy tutorial do takich kwiatkow.. Mi nijak nie chcą nawet podobne wyjść :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może spróbuj malować na zmatowionych paznokciach, farba czasem lepiej się na matowym podłożu zachowuje.
      TUTAJ masz tutek z fajnymi kwiatami one stroke. Jak chcesz efekt jak u mnie z jednym kolorem, to wystarczy darować sobie jedną farbę.

      Usuń
    2. I ja dziękuję, na pewno się przyda :)

      Usuń
  8. Pięknie i subtlenie, ładny mani np. do ślubu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Oddaj mi trochę talentu ! ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak oddam, to co będę pokazywać? ;p

      Usuń
    2. Resztę. Masz go tak dużo, że nadal będzie łał :D

      Usuń
  10. Nude, ale nie takie nudne. Faktycznie można by się kłócić z stwierdzeniem iż to lakier holograficzny bardziej przypomina drobny brokacik, nie mniej jednak jest bardzo ładny i świetnie komponuje się z tymi kwiatuszkami :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja także lubię drobinki u Eveline, płatki perfekcyjne...jak Ty to robisz (?)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biorę pędzel, maczam w farbie i jazda ;)

      Usuń
  12. Ja za cholerę nie mogę tych evelinów znaleźć stacjonarnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś w dużych Teskaczach, tam gdzie mają kosmetyki kolorowe bywały w plastikowych pojemnikach. Niektóre małe drogerie też czasem mają.

      Usuń
  13. śliczny efekt., bardzo ładne pazurki

    OdpowiedzUsuń
  14. wspaniale, bardzo delikatnie z umiarem :) lubię to !

    OdpowiedzUsuń
  15. piękny wzorek, paznokcie zresztą też. :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Lakier jest świetny.. a kwiatki jak zawsze cudowne:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo mi się podoba - super to zrobiłaś.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.