sobota, 25 maja 2013

Egzotyczne akwarium 3D

 To chyba jeden z moich najbardziej skomplikowanych mani. Sama się sobie teraz dziwię, że mi się chciało XD
Mani zaczęłam od dwóch warstw lakieru Catrice C05 Take It Mint z limitki Cucuba. Tzn. w zasadzie zaczęłam od odtłuszczenia paznokci i nałożenia bazy, ale to u mnie standard, więc już nawet nie wymieniam ;p W każdym razie na Take It Mint nałożyłam gąbką Essence Color&Go 38 Choose Me robiąc niedbały gradient ;) Gdy tak przygotowane paznokcie wyschły same z siebie wymalowałam na nich roślinki i bąbelki przy pomocy farb akrylowych i pędzelka. Żeby dołożyć wodzie trochę błysku nałożyłam na to warstwę Kleancolor 233 Chunky Holo Teal i warswę Poshe (bez Poshe po Kleancora bym nawet nie sięgnęła). Rybki wykonałam za pomocą akrylu, muszę powiedzieć, że miałam tremę jak mi wyjdą, ale o dziwo na obu rękach wyglądają bardzo rybkowato ;> W ramach wyjątkowej rozpusty i chyba już z rozpędu dołożyłam akrylowym rybom kolorów przy pomocy akrylowych farb. Całość utrwaliłam topem, żeby farba z ryb nie uciekła ;)

 Zdjęcia w sztucznym świetle

 

  Zdjęcia w słońcu



44 komentarze:

  1. Cudo.. Widać, że był pracochłonny, ale było warto bo efekt jest genialny.. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne! A właśnie dziś też pomyślałam o rybkach :P Ale Twoich to i tak nic nie przebije! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. prawdziwe akwarium na paznokciach!
    przepięknie.

    sama kiedyś malowałam rafę koralową... trzeba mieć cierpliwość o.o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do wszystkich zdobień trzeba mieć cierpliwość, dlatego ja się w to nie bawię. :P Hatsu, Twój manicure zatkał mnie. ;)

      Usuń
  4. nie no, magia po prostu! podziwiam Cię!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę talentu, bo mani boski :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O kurka wodna! Przepiękne :) Rybcie z akrylu są genialne, ale weź to teraz spiłuj z paznokci xD Nigdy nie lubiłam tego spiłowywać! Chociaż takie zdobienia są kuszące i wyglądają fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie piłowałam, rozmoczyłam w acetonie i patyczkiem zeskrobałam :>

      Usuń
  7. Szczena leży i nie może sie pozbierać... ja bym ten mani z lupą w okularach robiła cudo! Jak bede potrzebowała takiego wzorku przejade każdą drogę do Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. zwariowałaś ;P Piękne są :) ile czasu Ci zajęły?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia ^^" Robiłam jej pół niedzieli z całkiem długimi przerwami między etapami.

      Usuń
  9. masakra... no zatkło mnie na resztę dnia.... tu nie ma słów na to jakie to jest cudne i w ogóle...
    To może na koniec pozdrowię bo nie wiem czy stać mnie na coś innego sensownego ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Łooo... ale bomba. Wygląda rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo pomysłowe :) śliczne

    OdpowiedzUsuń
  12. wyglądają jak naklejki wodne. :) tak dokładnie je namalowałaś, kłaniam się nisko. :D

    OdpowiedzUsuń
  13. prześliczne paznokcie, gratuluję talentu

    OdpowiedzUsuń
  14. Zatkało mnie :) Niesamowicie to wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  15. fantastyczne zdobienie ^^ wielki ukłon :)

    OdpowiedzUsuń
  16. No nieee. Po takim czymś to chyba już nic na Twoich paznokciach mnie nie zdziwi. Masz ogromny talent! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Toż to prawdziwa sztuka! Gratuluję talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. O kurcze ile Ci to zajęło? Efekt niesamowity! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pół niedzieli, ale robiłam na razy z przerwami ;)

      Usuń
  19. Brak mi słów, po prostu piękne.
    Bardzo lubię oglądać akwarystyczne/morskie motywy na paznokciach, ale niestety większość z nich jest nudna, przewidywalna i nie spełnia moich oczekiwań, jednym słowem- nie porywa. Tu jest inaczej, pewnie też za sprawą tych wypukłych rybek- wyszły rewelacyjnie.
    Poza tym mimo wszystko dużo w tym zdobieniu ładu i składu- fajny i wyważony pomysł- mi się bardzo podoba.
    Gratuluję prawdziwego talentu!

    OdpowiedzUsuń
  20. efekt nieziemski! na pewno dużo się napracowałaś, aż szkoda zmywać!! :) piękne są

    OdpowiedzUsuń
  21. o rany, podziwiam cierpliwość i wytrwałość, to wszystko wygląda obłędnie! :O

    OdpowiedzUsuń
  22. O matko i córko! Boskieeee! Genialnie te rybki wyglądają =)

    OdpowiedzUsuń
  23. Genialnie się prezentuje :))

    OdpowiedzUsuń
  24. o wow aż mnie zatkało!!! fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. O jejku to faktycznie wygląda jak akwarium. Cudo

    OdpowiedzUsuń
  26. Akwarium wygląda przecudownie! :)
    Widać ogrom pracy jaki włożyłaś w to mani, sama kiedyś chętnie bym coś takiego zmalowała, jednak obawiam, się, że moje umiejętności są jeszcze za małe :<

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja i Moja Mama padłyśmy z zachwytu! Przepiękne mani, zachwycające :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Zazdroszczę zdolności manualnych <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Tak jak nie lubię niebieskiego koloru, tak ten mani nosiłabym z dumą i podtykała wszystkim pod nos żeby podziwiali... genialne akwarium! sama czegoś takiego nigdy nie zrobię. :)

    OdpowiedzUsuń
  30. jesteś dziewczyną rybaka? ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. *o*

    A Ty na papierze też może malujesz?
    Zdjęcie numer 3, jaram się!

    OdpowiedzUsuń
  32. Ciągle zaskakujesz mnie coraz bardziej. Akwarium jak żywe.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.