niedziela, 26 maja 2013

Jadowicie

Ostatnimi czasy zaparłam się i w każdym mani stosuję przynajmniej jeden lakier z tych niepokazywanych jeszcze na blog. Wygląda to w ten sposób: wchodzę na zakładkę Moja kolekcja, i przewijam w dół usiłując się zdecydować na co mam ochotę. Przeważnie okazuje się, że to co mnie kusi ma już gwiazdkę, czyli było już na blogu, więc znowu jadę do góry, żeby zacząć wybieranie od początku. I tak w kółko.
Tym razem zdecydowałam się dosyć szybki na China Glaze Smoke And Ashes z limitki Capitol Colours. Wiedziona kronikarskim obowiązkiem, przypominam, że seria Capital Colours powstała by promować film The Hunger Games i składa się z 12 lakierów odpowiadających 12 dystryktom świata Panem. Smoke And Ashes to odpowiednik Dystryktu Dwunastego zajmującego się górnictwem. Mimo, że lakier zaliczam do ciemnych zieleni, to wygląda on jak bryłka węgla (wiem co mówię, mam w domu piece kaflowe XD). Smoke And Ashes ma świetne krycie, wystarczy nałożyć jedną warstwę, żeby uzyskać piękną taflę. Ponieważ jest wiosna niespecjalnie mam ochotę na ponure mani, więc dla kontrastu dołożyłam na paznokcie China Glaze I'm With The Lifeguard z kolekcji Summer Neons. Nakładałam go przy pomocy kawałka gąbki do makijażu, kilka warstw na każdym paznokciu. Całość wyrównałam warstwą Poshe. Miałam na neonowej zieleni wymalować coś co przypominałoby łuski węża lub jakiegoś jadowitego jaszczura, ale się zleniłam. I tak wyglądało to całkiem ciekawie :)


 Zdjęcia w słońcu


31 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Mi też nasuwa się podobne skojarzenie :D
      Super wyszło..

      Usuń
    2. Nie ma to jak radioaktywne paznokcie ;)

      Usuń
  2. Ale to ciekawie wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne paznokcie, mnie też kojarzą się ze żmiją.

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialne zdobienie, kojarzy mi się z ciuchami dla cyber gothów, jedno z moich ulubionych zestawień kolorystycznych.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne, typowo "jadowite" kolory:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny mani. Niesamowicie podobają mi się twoje paznokcie

    OdpowiedzUsuń
  7. Twój manicure przypomina mi toksyczne, seledynowe żabki.

    OdpowiedzUsuń
  8. toksyczny mani! :) prosto, a robi wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  9. zielony kosmos, proszę księcia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kosmos - trafne określenie ;)

      Usuń
    2. A wiecie, że przez chwilę myślałam o "galaktycznych" paznokciach :D

      Usuń
  10. Nieeeesamowite połączenie!

    OdpowiedzUsuń
  11. wygląda bardzo ciekawie, a neonek cudny, marzy mi się jakiś chinek właśnie z tej neonowej kolekcji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta kolekcja świetnie im wyszła, lakiery może w schnięciu nie są do końca idealne, bo nie twardnieją bardzo szybko, ale kolory są genialne :)

      Usuń
  12. wygląda super! bardzo jadowicie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny! Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.