środa, 29 maja 2013

O nie! Znowu róże!

Nie znudziły się Wam jeszcze róże w moim wykonaniu? Szczerze Wam powiem, że jak nie wiem co namalować, to się decyduję albo na panterkę albo na róże, bo te dwa motywy same mi się maluję. A później marudzę do Ali, że nie wiem jaki tytuł dać. Dzisiaj też marudziłam i Ali musiała mi go wymyślać XD
Ale zanim róże zaczęłam w tym mani malować, najpierw musiałam zdecydować się na jakiś lakier ;) Padło na dwa różne. Pierwszy to lakier od AllePaznokcie z serii Flip Flop nr 4 (palec wskazujący, środkowy i mały - dwie warstwy nałożone tradycyjnie, trzecia przy pomocy gąbki). Drugi to Essence z limitki Vampire's Love 01 Gold Old Buffy (kciuk i palec serdeczny - o ile dobrze pamiętam trzy warstwy). Później już "tylko" wymalowałam róże przy pomocy pędzelka i farb akrylowych, utrwaliłam je topem, a paznokcie z Gold Old Buffy zmatowiłam Matte Magic od China Glaze.

Zdjęcia w sztucznym świetle




Zdjęcia w słońcu

 

 


46 komentarzy:

  1. I love it! Especially the picture with a cup :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje paznokcie to małe dzieła sztuki. zawsze jestem oczarowana ich wyglądem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślałam, że będzie o różowym kolorze - uwielbiam. A tu ...róże :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze mogą jeszcze być różowe róże ;)

      Usuń
  4. Chciałabym umieć namalować taką panterkę albo róże jak Ty :D
    Z moimi trzęsącymi się rękami nawet kropek równych nie umiem naciapać :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat mi kropki też nie zawsze chcą równo wychodzić ;)

      Usuń
  5. No cóż ;p Jak zwykle bosko ! :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne, znowu zdjęcia jak z katalogu, jesteś mistrzynią ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. różyczki dodają paznokciom uroku. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham te twoje różyczki.. Chyba dziś sama je wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie się twoje róże chyba niegdy nie znudzą.. cudowne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się nie będę martwić, że znowu róże wymalowałam ;)

      Usuń
  10. o tak ! znowu róże :) lubie ten motyw ;p i nigdy nie jest mi go dość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się dobrze składa, bo ciągle mi spod pędzla chcą wychodzić ;)

      Usuń
  11. nie, nie znudziły nam się...a ja jestem zachłanna na wszystko co wychodzi spod Twojego pędzelka :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne :) mi się róże nigdy nie nudzą:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie nie będę się powstrzymywać ;)

      Usuń
  13. WOW jest szał!! :) Pewnie, nie raz ci to pisałam, ale co post to olśniewające stylizacje paznokci prezentujesz. Wszystkie sa bardzo imponujące, ekscytujące i interesujące ;) Nawet te najzwyklejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękności :) Nigdy się nie znudzą takie cuda!

    OdpowiedzUsuń
  15. piękne, bardzo fajne kolory wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopóki nie dołożyłam matu na essence nie byłam pewna czy rzeczywiście do siebie pasują ;)

      Usuń
  16. Fantastycznie się prezentują ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kocham róże w twoim wykonaniu :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajnie wyszło ci to złotko z Essence, takie lekko zielonkawe. U mnie wygląda tandetnie jak tombak :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi ci o farbę zastosowaną na essensowym lakierze? Wymieszałam złotą z odrobiną zieleni i brązu o ile się nie mylę i złoto zaczęło wyglądać na takie stare ;>

      Usuń
    2. A widzisz! I zdradziłaś tajemnicę ładnego koloru :)

      Usuń
  19. prześliczne, francja elegancja bym powiedziała ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. po prostu SZTUKA na paznokciach, świetne są, gratuluję talentu! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.