wtorek, 21 maja 2013

Pierścionkowo

Jakiś czas temu przechodziłam fazę tworzenia biżuterii z prefabrykatów i lakierów do paznokci. W związku z napiętym terminarzem faza przygasła, ale biżuteria została. W tym mój ulubiony pierścionek, który niedawno przy okazji jednego z mani pokazywałam na blogu. Ponieważ pod wspomnianym postem pojawiło się pytanie o użyte lakiery postanowiłam na paznokciach sprawdzić, czy dobrze pamiętam skład lakierowy. Wydaje mi się, że dobrze trafiłam. 
Na paznokciach mam:
- Color Club Alias - dwie warstwy,
- Kleancolor 234 Chunky Holo Purple - jedna warstwa,
- i tajemniczy azjatycki składnik, czyli BK nr 68 - jedna warstwa,
- Poshe.
Osoby posiadające Kleancolory Chunky Holo wiedzą, że paskudniki potrafią godzinami schnąć, dlatego Poshe było niezbędne. Przy takiej ilości lakieru siłą rzeczy musiało poprzesuwać trochę lakiery pod spodem, stąd jaśniejsze końcówki.
W pierścionku pozwoliłam sobie na co najmniej 2 warstwy glittera, 2 warstwy Chunky Holo i pewnie ze 3 warstwy Alias, dlatego też pierścionek trochę inaczej reaguje na zmiany kąta padania światła. Wybaczcie, ale moje poświęcenie dla bloga nie jest w stanie przekroczyć 5 warstw lakieru ;)

Zdjęcia w sztucznym świetle:





Zdjęcia w naturalnym świetle (chyba było pochmurnie)

 




49 komentarzy:

  1. Uwielbiam taką biżuterię! Niestety nie mogę znaleźć tych szkiełek w sklepach, w których kupuje ^^ Same barwione, bezbarwnych nie ma :/
    Cudowny pierścionek i przepiękne pazurki :) Zdjęcie na kocie mega! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja polecam beads.pl :)

      Usuń
    2. Potwierdzam, na beads można się całkiem nieźle obkupić w kaboszony i oprawy do nich.

      Usuń
  2. Super połączenie! Jest niesamowicie efektowne i jak dla mnie to idealne zastępstwo dla biżuterii do małej czarnej!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, szałowe połączenie! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudeńka <3 Zarówno paznokcie jak i pierścionek <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny ten pierścionek ! Paznokcie też, ale akurat w tym przypadku biżuteria skupiła całą moją uwagę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. bomba ci to wyszło tak tęczowo ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. co to za dywanik na trzecim zdjęciu? :P
    to pytanie retoryczne jest! biedny Kajtus :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co biedny? sam się pchał w kadr i pod ręce i jeszcze biedny?

      Usuń
    2. O cholera - myślałam, że to takie futro/czapa futrzana z baby peerelowskiej i aż się dziwiłam, skąd takie u Ciebie :D

      Usuń
    3. przecież nosi, regularnie
      teraz biję się z myślami: Kajtek to Ci czy czapa jest? XD

      Usuń
    4. czapo-kajtek, przerobiłam go na nakrycie głowy ;p

      Usuń
  8. Kiedyś również robiłam takie pierścionki, jednak niestety szybko mi się to znudziło ;-) Jednak ładnie prezentuje się to w połączeniu z identycznym zdobieniem na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  9. paznokcie bajka i pierścionek też

    OdpowiedzUsuń
  10. czysta magia... niesamowity klimat i połączenie lakierów! pierścionek jest piękny.

    Próbujesz najpierw łączyć lakiery na próbniku czy idziesz na żywioł? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem usiłuję na wzorniku, ale przeważnie mi się nie chce i od razu na kaboszonie. One są szklane i spokojnie można zmywać, dlatego wzorniki w sumie nie są potrzebne :)

      Usuń
  11. świetny manicure a pierścionek świetny :D

    OdpowiedzUsuń
  12. ale genialne...! koniecznie będę musiała sobie zrobić taką biżuterię :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Może produkuj je hurtowo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby mi się tylko chciało i miała czas ;)

      Usuń
  14. O, przypomniała mi się Czarodziejka z Księżyca^^
    Intrygowało mnie, jak Wy te pierścionki-nie pierścionki robicie. Wyglądają naprawdę oryginalnie, piękne są te ozdoby :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to Czarodziejka z Księżyca, tworzymy je przy pomocy magii :D

      Usuń
    2. Nie zdradzaj tajemnej sztuki tworzenia biżuterii lakierowej :)

      Usuń
  15. Kajteeek ^^
    pytanie retoryczne: dlaczego Ty mi to robisz? Why, oh why? Oddaj te lakiery mnie... 3 w tą czy w tamtą chyba nie zrobi Ci różnicy?? XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak to nie robi, robi, bo odjąć trzy lakiery to właśnie różnica, nie na darmo wynik odejmowania nazywa się różnicą ;p

      Usuń
    2. ojtam, ojtam nawet byś nie zauważyła, że ich nie masz :P

      Usuń
  16. Danke za odpowiedź! :D :*
    Przez zaokrąglone oczko pierścionek wygląda bardziej niż rewelacyjnie *.* Taka mini-galatyka, mrrrrrrr!

    OdpowiedzUsuń
  17. Rewelacyjne połączenie! Jestem oczarowana *___*

    OdpowiedzUsuń
  18. Pierścionek cudny <3 Na paznokciach lakiery prezentują się również świetnie, jednak rozumiem Twój ból - 4 warstwy to jest dla mnie maks który ciężko mi znieść. Mimo to przy mniejszej ilości warstw na paznokciach taki mix prezentuje się równie dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wyszło niesamowicie o.O jestem pod wrażeniem efektu końcowego na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  20. efekt końcowy świetny:) I fajniej się ogląda takie zdjęcia jakie teraz zaczęłaś robić:)

    OdpowiedzUsuń
  21. przepiękne połączenie, wspaniałe paznokcie, oczu nie można oderwać *.*
    a takie pierścionki mi się marzą, ale nie mogę się zebrać do zamówienia potrzebnych rzeczy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się za te zakupy długo zabierałam. A jak już się obkupiłam, to teraz długo już leżą nieruszane ^^"

      Usuń
  22. Piękny pierścionek, lakier też rewelacyjny! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Niesamowity jest ten lakier, a raczej mix lakierów. Efekt końcowy uzyskałaś powalający.

    OdpowiedzUsuń
  24. Cydne zestawienie kolorow no i boski pierscien :D

    OdpowiedzUsuń
  25. niesamowicie się prezentuje tak samo jak ten pierścionek :) istne arcydzieło :) !!

    OdpowiedzUsuń
  26. śliczny mix na paznokciach, kolory do siebie pasują.

    OdpowiedzUsuń
  27. Co za cudo! Zarówno pierścionek jak i pazurki wyglądają świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam taki niezidentyfikowany kolor, troche fioletu, zlota, zieleni:) Pierscionek takze sliczny:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.