czwartek, 9 maja 2013

Szkielet dinozaura? ;p

Też nie panujecie nad swoimi skojarzeniami? Bo ja czasem aż nie mogę pojąć skąd mi się niektóre biorą XD Na przykład dzisiejsze paznokcie. Szkielety dinozaurów (w części ogonowej) i nic innego nie widzę ^^" 
Do wykonania mani użyłam przede wszystkim lakieru The Face Shop Face It BL602. Do pełnego krycia wystarczą dwie warstwy, jednak ja dodałam jeszcze warstwę nałożoną gąbką, bo pociągnięcia pędzla odbierały temu lakierowi cały urok. Uwierzcie mi na słowo, że lakier na żywo wygląda o wiele lepiej. Aparat nie ogarnął opalizowania fioletem i nic na to nie poradzę. Wzór wykonałam pędzlem i farbami akrylowymi. Mani utrwaliłam warstwą topu.


Zdjęcia w naturalnym świetle


31 komentarzy:

  1. Piękne! Takie subtelne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. haha ^^ jak zobaczyłam tytuł posta, to podłam! poddałam się sugestii i już też widzę tylko ogon szkieletu dinozaura (takiego jak to na filmach w muzeach są:P )
    jak zawsze świetnie- podoba mi się nawet ten opalizujący fiolet (mimo że za za bardzo lubię takie wykończenie).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U Ciebie fiolet widać? U mnie zdecydowanie niebieski góruje

      Usuń
  3. Fajnee :) Podoba mi się szkielecik dinozaura :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie kiełki :) Odcień niebieskiego przypadł mi do gustu

    OdpowiedzUsuń
  5. Też tak czasem mam, że aparat nie pokazuje niesamowitości lakieru/cienia/makijażu :P

    OdpowiedzUsuń
  6. coś jest z rym szkieletem, zasugerowałam się:)

    OdpowiedzUsuń
  7. kiedy przeczytałam, że to ogon dinozaura to już nic innego nie widzę!
    to chyba stegozaur, nie? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. tu i ówdzie widzę macki ośmiornicy o_O
    na jednym paznokciu widzę dupsztala jaszczurki o__O co nie zmienia faktu, że fajne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Macki ośmiornicy? To dopiero wyobraźnia :D

      Usuń
  9. Ładne, subtelne mani, idealnie :) Ja też widzę ogon dinozaura :D

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawe skojarzenia masz :) hehe ale bardzo fajnie to wygląda i tak równo, ładnie, estetycznie pomalowane ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam ten problem, że po przeczytaniu opisu do zdjęć mam to samo skojarzenie co autor (taka autosugestia widać u mnie działa) szybko zapominam co mi owe zdobienie przypominało w miniaturce :P
    Nie mniej jednak, zdobienie bardzo starannie wykonane, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogłam nie pisać z czym skojarzyłam, zobaczyłabym co wymyślicie XD

      Usuń
  12. No i ja już teraz też widzę szkielet dinozaura :) Sądzę, że gdybyś nic o tym nie wspomniała nie wpadłabym na to :D Ogólnie bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Chyba mam za mało bujną wyobraźnię, bo nie mogę tego utożsamić ze szkieletem dinozaura. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakbyś utożsamiła z czymś innym, to wyobraźnia obroniłaby tytuł "bujnej" ;>

      Usuń
  14. mi się w pierwszej kolejności skojarzyły liście wierzby a po przeczytaniu nagłówka raczej klatka piersiowa niż ogon ;] mani jak zwykle zjawiskowe

    OdpowiedzUsuń
  15. mi kojarzy się z kłami haha

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak zwykle przepięknie :) nie wiem czemu ale mi kojarzy się to zdobienie z płomieniami chociaż kolory nie te :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba znaczy, że powinnam wreszcie płomieni spróbować ;)

      Usuń
  17. A ja widzę takie duże, ozdobne trawy, co to czasami dodają ich do wiązanek :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.