poniedziałek, 13 maja 2013

Zoya Chyna

Zoya Chyna spodobała mi się od pierwszego swatcha. Lakier wyglądał na piaskowy odpowiednik jednej z moich ulubionych czerwieni, czyli China Glaze Ruby Pumps. Pierwsze malowanie na wzorniku wprawiło mnie w zachwyt. Niestety później przyszła pierwsza próba na paznokciach i wyszło takie coś: 

 brrrrr
Dla porównania zdjęcie z "prawidłowym" efektem na wzorniku.

Ewidentnie za dużo bazy, a za mało drobinek. Niestety drobinki w tym lakierze mają tendencję do osiadania na dnie.
Po jakimś czasie postanowiłam podjąć drugą próbę. Tym razem nieźle się namieszałam. Efekt już był lepszy, ale dalej nie byłam zadowolona.


Po jakimś czasie pomyślałam "do trzech razy sztuka" i co się okazało? Mądrości ludowe czasem działają. Tutaj rzeczywiście trzecie malowanie dało dobry efekt. Oczywiście na zdjęciach nie widać całego piękna tego lakieru, ale na pewno widać, że trzecia próba była najlepsza.

 Zdjęcia w naturalnym świetle


22 komentarze:

  1. a to wredas, nie chce wyglądać jak należy :o

    OdpowiedzUsuń
  2. do wirówki go, będzie śmigał jak należy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. O jaaa, ale cudny :) Faktycznie ma coś z Ruby Pumps (btw mojej także ulubionej czerwieni)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmmm... To trzeba się namachać, ale jest tego wart :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny jest, ale szkoda ze taki cwaniaczek :D ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. genialny! podoba mi się w sumie za każdym razem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ten mi się nie podoba, ten sobie możesz zostawić :P

    OdpowiedzUsuń
  8. druga próba też mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. normalnie bombka tzn bomba! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podoba ostateczny efekt :-) Chociaż ani pierwszy ani drugi nie jest zły

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi się bardzo podoba ten lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacyjnie prezentuje się na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwsze zdjęcia - masakra.. Ani trochę mi się nie podoba.. Ale za to na ostatnich swatchach juz jakby zupełnie inny lakier..

    A nowe piaski od GR próbowałaś?? Właśnie się czaję na jakiś zakup :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze, to zaczynam mieć dość piasków i już mi się na te GR nie chce patrzeć XD

      Usuń
  14. eeee niby ładny, ale nie :P i dobrze ,że mi się nie podoba , będę miała więcej w portfelu :p

    OdpowiedzUsuń
  15. najlepszy piasek z jakim miała do czynienia ;3

    OdpowiedzUsuń
  16. piękności cudowności, jestem zakochana
    w czerwieniach o piaskowym wykończeniu.

    OdpowiedzUsuń
  17. I love this shade, really beautiful!

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolor piękny sam w sobie, ale ze wszystkich Zoykowych piasków jakoś nęcił mnie najmniej :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.