czwartek, 13 czerwca 2013

Bardzo atrakcyjna osiemnastka

Jak się pewnie domyślacie często robię zakupy przez Internet. Ale jeszcze takiego tygodnia jak ten nie miałam i pewnie długo mieć nie będę. To najbardziej lakierowy tydzień w moim życiu XD Rzeczy, które pozamawiałam dawno temu i nie tak dawno zwaliły się akurat teraz i przyprawiają co najmniej o zawrót głowy, chociaż ja czuję, że to już nie zawrót, tylko ból ;p Najzwyczajniej w świecie nie ogarniam i muszę sobie uporządkować stan posiadania, może jak się napatrzę, to zrozumiem co mam. Przy okazji Wam też dam się napatrzeć, bo wiem, że lubicie ;)

Zacznę od lakierów, które przejęłam z dobytku antiii. Ta kobieta zawsze mi coś wciśnie, a tym razem to już w ogóle poszłam w ilość, chociaż jakość oczywiście też pierwsza klasa ;)

 Świąteczny zestaw miniaturek lakierów Jessica

 Jessica - Magic Spell

 Jessica - Hot Hot Hot

 Jessica - Glitterati

 Orly - High On Hope

 Orly - La Vida Loca (miniaturka)

 China Glaze - Exotic Encounters
(kolor trochę przekłamany na zdjęciu)

 Mariza - Be Chic - Miętowy

 Colour Alike - 478 Hollyłódź

 Colour Alike - 480 Gdański Blues

 Colour Alike - 483 Neptun

 Colour Alike - 489 Arielka

Drugie w kolejności przyszły lakiery ze wspólnego zamówienia z Harlow&Co, które zaproponowała mi Yasinisi. Ceny na Harlow są wstrząsające i tylko dla ludzi o mocnych nerwach i grubych portfelach, ale to dlatego, że są wyjątkowe i przeważnie trudne do zdobycia ;>
 
 Glitter Gal - Belgian Chocolate 

A tutaj macie porównanie z butelką mojego czerwonego holo z Glitter Gal, które kupiłam ponad rok temu w sklepie llarowe. Możecie się domyślić jak się zdziwiłam otwierając kartonik z Czekoladą ;) Gdy oglądałam ten lakier w sklepie nie wpadłam na pomysł, że mogą być dwie wersje objętościowe XD

Cirque - Hellebore
To mój pierwszy lakier tej firmy i jestem mocno oczarowana <3

I na koniec deser, czyli lakiery ze wspólnego z Rosji, które dla kilku dziewczyn zorganizowała Tamit24. Ale się cieszę, że się załapałam :D

 Dance Legend - 10 Cosmic Rainbow

 Dance Legend - 7 New Messiah

 Dance Legend - 9 Robots vs Humans

 Dance Legend - 169 (lakier termiczny)

 Dance Legend - 923 Green Mamba
(mój prywatny numer jeden dzisiejszego dnia <333)

 Bardzo dziękuję wszystkim trzem dziewczynom za pamięć o mnie i polecam się na przyszłość :D


Tylko może odczekajcie tydzień lub dwa XD

58 komentarzy:

  1. Colour Alike - 480 Gdański Blues i Dance Legend - 923 Green Mamba boskie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. o jaaa, ile tego! ostatni najlepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale cuda, super 18-nastka, jest na co popatrzeć, świetne lakiery

    OdpowiedzUsuń
  4. Nieźle... Zastanawiam się gdzie to wszystko mieszka :)
    Green mamba - piękny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W dwóch helmerach :> Na wakacjach planuję je odkurzyć i pokazać ;)

      Usuń
  5. Ahhh ten ostatni jest boski! Coś wspaniałego:D

    OdpowiedzUsuń
  6. listonosz chyba przestanie Cię lubić. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego? Dzięki takim jak ja ma pracę ;>

      Usuń
  7. Nie lubię zieleni na paznokciach ale ostatni wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. OMG:D Nachętniej zobaczyłabym na paznokciach ten ostatni!

    OdpowiedzUsuń
  9. I'm shocked :O
    Faaajne, wiesz, co dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cirque Hellebore - zakochałam się, no normalnie zakochałam: zielone, błyszczące, wyjątkowe i...trudno dostępne (mieszanka wybuchowa i niebezpieczna).
    No i czekoladka <3
    ten tydzień jest zwariowany lakierowo... przyszły do mnie DLki (prawie 30 sztuk), lakiery na boxa (dużo tego) i jutro zawita zamówienie z head2toe O.O nigdy nie miałam tylu lakierów w domu... ^.^ do tego wymianki. Bzika dostanę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieee noooo ja tam miałam tyle lakierów w domu, ale nie tyle nowych XD

      Usuń
  11. ostatni lakier przewspaniały się wydaje!!! jak radioaktywne bajoro w nocy

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. Właśnie mam na paznokciach, więc niebawem będzie na blogu :>

      Usuń
  13. aaa...yyy...aaa... kręci mi się w głowie... %)



    jest już 1000?

    OdpowiedzUsuń
  14. Jezusiu, chyba się nie doczekam swatcha ostatniego *.*

    OdpowiedzUsuń
  15. ulala pokaźna kolekcja, wszyetkie kolory na swój sposób piękne! :) I doskonale Cię rozumiem, u mnie też lakierów nigdy dość, teraz czekam na kolejne nowości a dziś przyszły mi 4 z Orly:) A powiedz mi, gdzie zamawiasz lakiery Dance Legend? bezpośrednio u nich? Ostatni lakier wygląda wspaniale!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ja zamawiałam,ale zamówienie szło bezpośrednio od nich o ile wiem.

      Usuń
  16. Green Mamba powaliła mnie na łopatki! :) jest zjawiskowy !

    OdpowiedzUsuń
  17. no nie, powalasz xD to poproszę tego orlika co się tak ładnie świeci - high on hope;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow!!!! Szczęka mi lekko opadła... Boskie łupy..
    Pokazuj prędko Green Mambę, bom straaaasznie ciekawa !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy będzie prędko, ale zdjęcia już mam zdobione :D

      Usuń
  19. U mnie też ostatnio sporo przybyło :) Podoba mi się ten Orly - High On Hope.

    OdpowiedzUsuń
  20. Aj! Też mam te Green Mambę i też uważam ją za swój prywatny numer 1 :D Jest cudowna!!! Długo się zastanawiałam czy ją brac. Zrezygnowałam z niej na jakiś czas, aż w końcu stwierdziłam, że muszę ją mieć. To najlepsza decyzja ostatniego miesiąca :D

    OdpowiedzUsuń
  21. o BOŻE!!! pokaż green mambe pierwszą ? :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najpierw obowiązku, czyli Lakierowy BOX (przynajmniej kawałek), ale mamba niebawem :>

      Usuń
  22. Cztery słowa: Orly - High On Hope!

    OdpowiedzUsuń
  23. GREEN MAMBA <3
    dałbym się za niego pokroić!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja bym wolała, żebyś został w jednym kawałku ;)

      Usuń
  24. Green mamba jest boski:)) szkoda ze nie slyszalam o zamowieniu z dance legend bo na pewno bym sie na cos skusila...ale moze innym razem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że jeszcze ktoś zorganizuje, bo nabrałam apetytu na więcej ;>

      Usuń
  25. u mnie też czerwiec obfituje w nowe lakiery, wymiany itp... a dopiero jest połowa miesiąca! ;-PPP

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już w czerwcu tylko na jedną paczkę czekam i koniec! Ciekawe czy wytrwam XD

      Usuń
  26. Wiesz, zawsze możesz pozbyć się tego bólu, pozbywając się lakierów... Chętnie pomogę ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. jejejej chyba kilka muszę obejrzeć na Twoich pazurkach :D

    OdpowiedzUsuń
  28. O nie, o nie, o nie! Masz Legendyyy ;( - nie wybaczę!
    Jeśli mogę spytać: ceny wyszły jak na stornie czy z racji większej (zakładam ;)) ilości były jakieś zniżki? :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tamit wynegocjowała nam zniżkę 10%, ale zamówienie było wielkie :)

      Usuń
  29. Odpowiedzi
    1. a wiesz, że jeszcze parę mam na oku ;)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.