środa, 19 czerwca 2013

Green Mamba

Dance Legend 923 Green Mamba z kolekcji Rich Black - cudo w butelce, a na paznokciach sami oceńcie ;)
Ze szczegółów technicznych powiem, że na zdjęciach paznokcie z dwiema warstwami (druga warstwa gruba) i warstwą Poshe. Ponieważ baza w Mambie jest czarnym żelkiem, to nic dziwnego, że Poshe trochę ją na końcówkach obkurczyło trochę. Dziwne dla mnie jest za to, że nie dało na paznokciach idealnie gładkiej tafli. Muszę bliżej zbadać o co w tym biega ;) Następnym razem zdecydowanie postawię na trzy cienkie warstwy, ciekawa jestem czy będzie widać jeszcze więcej drobinek na paznokciach. Zmywanie niezłe, to w końcu nie brokat ;) Bałam się, że lakier z daleka będzie wyglądał jak zwykła czerń, ale bystre oko od razu powinno dostrzec zielone łyski.




 Zdjęcia w słońcu
 


 Zdjęcia w cieniu

Do znudzenia przypominam, że wszystkie zdjęcia można powiększać, 
wystarczy kliknąć 
(najlepiej scrollem ;p)

35 komentarzy:

  1. Przepiękny kolor!!!! Zachwyciłam się nim.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że zieleń jest wyraźnie widoczna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bałam się, że na zdjęciach nie będzie jej widać, a tu nawet niebieski udało się uchwycić :>

      Usuń
  3. cudowny efekt z tą zielenią ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny! Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekałam na Mambę i przyznam, że mi się podoba.. Co prawda liczyłam, że zieleń będzie bardziej widoczna, ale i tak jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zastanawiam się, czy jak baza trochę wyparuje, to flejków więcej nie będzie zostawać na paznokciach, byłoby fajnie ;)

      Usuń
    2. Koniecznie daj znać.. Ja za to właśnie siedzę i dumam czy wziąć ją czy jakiś exotic fruit.. Hmmm... :)

      Usuń
  6. Ładny, chociaż myślałam że będzie bardziej widać flejki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. one są drobniejsze niż przeciętne flekji, dlatego trochę inaczej je widać :)

      Usuń
  7. nie lubię czerni ale z tą zielenią wygląda cudownie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja bardzo lubię zielone paznokcie :>

      Usuń
  8. Połączenie zieleni z czernią wygląda niesamowicie :) Fajny kubek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Poeksperymentuj z kolorem i zobacz, czy po nałożeniu pod spód granatu lub butelkowej zieleni będzie się mani różnił. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale mi nie zależy, żeby baza zmieniła kolor ;p

      Usuń
  10. Genialny kubeczek :D A pazurki świetne, chyba trudno było uchwycić ten kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dziwo nie musiałam się specjalnie starać, żeby go sfotografować :)

      Usuń
  11. piękny ten lakier..nietypowy:)

    OdpowiedzUsuń
  12. bystre oko widzi nie tylko zielone błyski, ale i niebieskie tu i ówdzie ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. Intrygujący, efektowny i bardzo elegancji <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Niespotykany. Kojarzy mi się z filmem "Matrix" (który uwielbiam ^^)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak tu się nie zakochać...
    Zdecydowanie brakuje mi wyboru we flakies na polskim rynku :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.