wtorek, 11 czerwca 2013

Lakierowe BOXy - czerwcowa paczka

 
Większość z Was trafiła już pewnie na blogach lakierowych na informacje o Lakierowych BOXach, ale  wiedziona kronikarskim obowiązkiem napiszę co i jak ;)
Lakierowe BOXy to inicjatywa Panny Marchewki i Tamit24, które oprócz prowadzenia swoich lakierowych blogów prowadzą także Polskie Lakieromaniaczki (albo jak kto woli Polskie Lakierowe Maniaczki ;p w skrócie PLm).


Wg założeń akcji co miesiąc wybrane blogerki będą otrzymywać paczkę z lakierami do testowania w danym miesiącu. Regulamin możecie znaleźć TUTAJ.
Nie mogę nie wspomnieć, że Panna Marchewka i Tamit24 nie tylko wymyśliły tą akcję, ale także znalazły sponsorów (na razie na 4 miesiące akcji) oraz zajęły się wszystkimi sprawami organizacyjnymi. Wielki szacun dla nich, mi by już na początku ręce opadły, bo nie wiedziałabym w co je włożyć ;>
Oczywiście nie mogłam przegapić takiej akcji, więc jak tylko zobaczyłam banner z napisem Lakierowe BOXy, to poleciałam sprawdzać co to i gdzie się trzeba zgłosić. Na moje szczęście zostałam wybrana i oto w poniedziałek odebrałam od listonoszki niepozorną przesyłkę.

 Niepozorna przesyłka, a w tle koci ogon ;)

 Przesyłka otworzyła paszczę O.O ...

 ... i wypluła trzy urocze pakuneczki.
No dobra w środku był jeszcze liścik od Panny Marchewki i krótki opis lakierowej oferty firm, ale Poczta Polska postarała się wygnieść kartki, więc ich nie sfotografowałam ;p

 Malownicze pobojowisko powstałe podczas rozpakowywania paczuszek.

 I cała rodzinka w komplecie :)
Jak widać w pierwszej paczce otrzymałyśmy lakiery dostępne w drogeriach Natura

A teraz rzut oka na poszczególne egzemplarze. Myślę, że komentarz zbędny :>
Jak nie widzicie numerków albo napisów, to proponuję powiększyć zdjęcia.


 
 
 A z tym zbójem już widzę, że będzie kłopot,
bo aparat się upiera, że on jest błękitny, a nie lawendowy >_<




 KOBO

 
 

KONIEC

To teraz pora zabierać się za testowanie :)

Bardzo dziękuję Dominice i Paulinie za zorganizowanie  i ogarnięcie Lakierowych BOXów. Dziewczyny jesteście niesamowite :D

I jeszcze dziewiątka dziewczyn, które też zostały wybrane do testowania :]

RedRouge - Red Rouge Nail Art
kleopatre - Riki, tiki... kosme-tiki
bopp - Nails Art by Bopp
B. - B for Beautiful Nails
aalimkaa - Blog Aalimkaa
Amethyst.. .- AmethystBlog
Kabodreams - Kabodreams
puszka - Blogowanie Puszki
pepper - Pepper and Coco


Serdecznie zapraszam na ich blogi :D

61 komentarzy:

  1. ale super paczka, świetne lakiery, pięknie zapakowane, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam te dwa z my secret :) polecam mint i lavender - rzeczywiscie zbój jakich mało :D

    OdpowiedzUsuń
  3. fantastyczne lakiery, aż zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wszystko opisałaś! :) Masz rację, aparat nie łapie prawdziwego koloru lawendowego My Secret.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ten matujący z my secret :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam ten matowy z mysecret :) A najbardziej ciekawią mnie lakiery KOBO bo nigdy nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale świetny początek z lakierowym Boxem...Szkoda, że opisy i fotki skończyły się tak szybko, bo mogłabym tak godzinami czytać :D Ja jeszcze fotek nie mam porobionych :( Jutro się chyba za to wezmę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więcej lakierów do testowania w miesiąc ciężko byłoby ogarnąć ;)

      Usuń
  8. mmm :)) ale mi sie podobaja te lakiey :) faktycznie my secret to piekna lawenda ;];] :D

    OdpowiedzUsuń
  9. PMS tfuu PLm XD
    to bardzo fajna inicjatywa jest :] jakieś wpisowe? czy tak ot, można przystąpić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie można przystąpić, tzn. można było się zgłosić, ale ponieważ całość załatwiana u sponsorów prywatnie przez dziewczyny, a nie żadną firmę, to liczba miejsc była poważnie ograniczona do sztuk dziesięciu. Ale jak dobrze pójdzie to za jakiś czas może być druga edycja, to się wtedy zgłoś :>

      Usuń
    2. tak tylko zagaiłam :D będę Wam kibicować czy jak? oddawać głosy? sms? przez podniesienie ręki? proszę o podpowiedź :]

      Usuń
    3. Komentuj i nabijaj liczniki, żeby sponsorzy doszli do wniosku, że warto inwestować XD

      Usuń
    4. ok, umowa stoi :D mogę dodatkowo użyć moich (szerokich) wpływów i szepnąć słówko tu i tam XD

      Usuń
    5. Ależ z Ciebie Szara Eminencja ;>

      Usuń
    6. Kaś się obudziła ;) gratuluję Tobie i dziewczynom, sama się nie zgłosiłam, może następnym razem :)

      Usuń
    7. ja zawsze jestem (p)obudzona :P

      Usuń
  10. Pięknie to przedstawiłaś. Widzę że ładnie się przygotowałaś do recenzji :) Zdjęcia świetne- szkoda ze kolory lekko uciekły, ale co tam :) czekam na pierwsze recenzje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem jak to u Ciebie wygląda, bo u mnie większość tak jak w butelkach je widzę ;>

      Usuń
    2. a ta pomarańczka bardziej jasna nie była? a kolory z reguły uciekają na zdjęciach, no i jeszcze ja mam słabą matrycę monitora- u mnie często są przekłamane barwy :D

      Usuń
    3. Moim zdaniem kolory są idealnie odwzorowane :) Bynajmniej na moim monitorze tak widzę :D Chciałabym, aby mi się tez tak udało je wychwycić :D

      Usuń
    4. chyba pora wymienić laptopa... naprawdę u mnie te kolory wyglądają na przygaszone :( Ale i tak zdjęcia są piękne! (następnym razem jak będę oglądała wasze zdjęcia usiądę do komputera mojego T- on ma świeży ładny monitorek)

      Usuń
  11. Ooo mamo postarałaś się piękne przedstawienie, czyli ja również muszę się postarać ( mimo mojego kiepskiego światła w domku :( ) Ja jestem mega zadowolona z kolorków szkoda, ze czerwień od sensique nie doszła do mnie w całości.. cóż mówi się trudno :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście szkoda, bo może w butelce wrażenia nie robi, to na wzorniku wygląda bardzo zacnie

      Usuń
  12. Super paczucha, miłego malowania!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja już lakiery Kobo mam na pazurach ;) Jutro zabiorę się za swój post wprowadzający.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oba? A może wszystkie trzy? ;> Ja się właśnie na brzoskwinkę skusiłam :)

      Usuń
  14. Same cudeńka :)
    Gratuluje i miłego testowania!

    OdpowiedzUsuń
  15. Aaaale piękne! Ciekawa jestem topu matującego, bo mam ochotę na taki :>

    OdpowiedzUsuń
  16. grautluję Ci szczęściaro! ;) super lakierki, zwłaszcza kobo brzoskwinka :>

    OdpowiedzUsuń
  17. WOW! super paczucha!:D chociaż najbardzoej podobają mi się lakiery Kobo.. tylko dlatego, że średnio lubię niebieskie odcienie:D

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne lakiery ;]
    Mam ten turkus z Sensique. Słaba trwałość, ale kolor rekompensuje wszystko <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kolor rzeczywiście świetny, w butelce na mnie wrażenia nie zrobił, ale na paznokciach szał ;>

      Usuń
  19. świetna rodzinka!
    http://to-co-daje-szczescie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. zazdroszczę! śliczne są te lakiery :D pokażesz najpierw fioletowego my secret? :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja pomalowałam paznokcie pięknym Mexico:D

    OdpowiedzUsuń
  22. ojeja...cieszyłabym się jak dziecko z lizaka z lakierów Secret i Kobo :}

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawe jak się sprawdzają lakiery Kobo. Bo mimo, że kolekcja duża to z Kobo nie mam ani sztuki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też z tej kolekcji nic do tej pory nie miałam, po użyciu mexico mam całkiem miłe wrażenia

      Usuń
  24. Pokazuj szybko tego turkusowego Sensique :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten box był cudowny :) Z jednej stron nie mogę doczekać się kolejnego, a z drugiej te, które przyszły teraz skradły całkowicie moje serce i nie wiem, kiedy się nimi nacieszę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kolory i wykończenia wyjątkowo mi podpasowały :) ciekawa jestem co będzie w następnej paczce ;>

      Usuń
  26. Gratuluję znalezienia się w 10 blogerek zakwalifikowanych do lakierowych boxów!
    w sumie nie wniosę swoim komentarzem nic ambitnego, ale bardzo podobają mi się zdjęcia lakierów, zwłaszcza te całościowe z materiałowym tłem- świetnie dobrane, mimo że wielokolorowe:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, staram się, żeby nawet na zdjęciach samych butelek było ciekawiej ;>

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.