sobota, 29 czerwca 2013

Lakierowe BOXy: Sensique Strong & Trendy Nails nr 144

Dzisiaj przedostatni kolorowy lakier z czerwcowego Lakierowego BOXa, czyli Sensique Strong & Trendy Nails nr 144.


Przypominam, że lakiery Sensique są dostępne w drogeriach Natura. W serii Strong & Trendy Nails dostępnych jest 30 kolorów. Każda butelka ma pojemność 8 ml i kosztuje 5,99 zł.

Informacje z butelki:
Lakier do paznokci (bez toluenu i formaldehydu)
Nowoczesna formuła tefpoly®przedłuża trwałość lakieru, pogłębia intensywność koloru i zapewnia efekt szklanego połysku. 
Na odtłuszczone paznokcie nałożyć 2 warstwy lakieru. 
Łatwopalny.
Chronić przed dziećmi.
Przechowywać w szczelnie zamkniętym chłodnym miejscu.
Przed użyciem dokładnie wymieszać.

Sensique Strong & Trendy Nails 144 to klasyczna, elegancka czerwień, paskująca do wielu okazji. Wykończenie jest lekko żelkowe. Malowało mi się nim bardzo przyjemnie, chociaż udało mi się w jednym miejscu przesadzić i zalać skórki. Ciężko było później pozbyć się nadmiaru czerwieni ze skóry ;) Lakier dobrze kryje po dwóch warstwach, chociaż na zdjęciach można dopatrzeć się prześwitujących końcówek. Ale na żywo ich nie było widać. Przy malowaniu nie smużył wcale, już po pierwszej warstwie uzyskałam ładną taflę, chociaż trochę transparentną. Schnął w przyzwoitym tempie dając bardzo ładną, błyszczącą powierzchnię.

 Zdjęcia w słońcu
 


 Zdjęcia w cieniu

W pierwszym odruchu chciałam ozdobić paznokcie czarnymi różami, ale przypomniałam sobie, że przecież mam całe pudło naklejek. Więc zrezygnowałam z malowania i dołożyłam naklejki tzw. 3D. Oczywiście utrwaliłam je bezbarwnym topem.









Do znudzenia przypominam, że Lakierowe BOXy to akcja zorganizowana przez Polskie Lakieromaniaczki, którym szefują Panna Marchewka i Tamit24. Regulamin akcji możecie znaleźć TUTAJ.




I jeszcze dziewiątka dziewczyn, które też zostały wybrane do testowania :]

RedRouge - Red Rouge Nail Art
kleopatre - Riki, tiki... kosme-tiki
bopp - Nails Art by Bopp
B. - B for Beautiful Nails
aalimkaa - Blog Aalimkaa
Amethyst.. .- AmethystBlog
Kabodreams - Kabodreams
puszka - Blogowanie Puszki
pepper - Pepper and Coco

Serdecznie zapraszam na ich blogi :D

29 komentarzy:

  1. czerwień jest klasyczna i kobieca, piękne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowna czerwień, całość niezwykle kobieca.

    OdpowiedzUsuń
  3. podobają mi się te naklejki :) pasują do tego czerwonego lakieru.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przy nakładaniu naklejek nie byłam taka pewna czy będą pasować ;)

      Usuń
  4. wyszło pięknie z tym czerwonym kolorkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna jest ta czerwien :) i strasznie podoba mi sie to jak nieziemsko sie blyszczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie uchwyciłaś tą czerwień, mi wszystkie odcienie czerwieni wychodzą dziwnie spikselizowane ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A zapisujesz na maksymalnej jakości jpg? Kiedyś przy grafikach miałam taki problem, gdy usiłowałam obniżyć im trochę jakość, żeby mniej miejsca zajmowały.

      Usuń
  7. Fajne te naklejki, w sam raz do letniej sukienki... albo hawajskiej koszuli ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wybieram drugą opcję, najlepiej od razu na Hawajach XD

      Usuń
    2. Już chciałam powiedzieć, że przydałyby się i w Polsce jakieś Hawaje, ale od razu stanął mi przed oczyma Manhatan [stylowo, przez jedno "t"] w naszym kochanym zadupiu na Lubelszczyźnie... i jednak zwątpiłam xD

      Usuń
  8. Piękna, choć dla mnie mogłaby być o ton ciemniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam czerwień na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna, soczysta czerwień :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że jednak przeżyjesz ;>

      Usuń
  12. Podziwiam stan Twoich paznokci po tylu eksperymentach! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. One ostatnio tak dobrze tylko pomalowane wyglądają ^^"

      Usuń
  13. przepiękne naklejki, świetnie wyglądają:D

    OdpowiedzUsuń
  14. och jak ja bym chciała się do Twojego pudła z naklejkami dostać... *_* mmm...Michaszki...mmmm... :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wreszcie jakaś kobieta, która otwarcie mówi o miłości do Michaszków ;>

      Usuń
  15. Fajna propozycja, nie wiedziałam ,że sensique ma taki ładny kolor w swojej kolekcji ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przy świetle w naturze można dużo przegapić ;)

      Usuń
    2. Ustawienie także sprawia, że lakiery raczej nie rzucają się w oczy. A szkoda, bo są warte uwagi :)

      Usuń
  16. Piękna, kobieca czerwień! Bardzo ładnie prezentują się też te naklejki ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.