niedziela, 23 czerwca 2013

Lakierowe BOXy: My Secret nr 148 Mint



Najwyższa pora na recenzję kolejnego produktu z czerwcowego Lakierowego BOXa. Tym razem będzie to My Secret nr 148 Mint. Lakiery My Secret można kupić w w drogeriach Natura w cenie 7,99zł za 10 ml butelkę. W stałej kolekcji można znaleźć 21 kolorów.

Informacja z butelki jest bardzo lakoniczna:

Nowoczesna, lekka formuła lakieru do paznokci zapewnia równomierne rozprowadzenie oraz zapobiega powstawaniu smug.

Chociaż nazwa lakieru określa jego kolor (i pasuje do tego co widzę w butelce), to na mnie prawie cała "miętowość" znika i zostaje głównie błękit. Zielonkawe tony są bardzo delikatne i przy moim kolorze skóry całkiem wyparowały, o dziwo nie jest to wina aparatu ;) Na szczęście mi to kompletnie nie przeszkadza, bo mięty, które w zeszłym sezonie królowały na blogach za bardzo mi się opatrzyły.
Samo malowanie paznokci nie przysporzyło mi żadnych problemów. Pełne krycie uzyskałam nakładając dwie warstwy. Wysychanie jest przyzwoite, chociaż nie imponujące. Na bazie Kobo lakier nie odbarwił mi paznokci. Co do trwałości, to mam mieszane odczucia. Lakier z jednego paznokcia zszedł mi pięknym płatem podczas kąpieli po 1,5 dnia noszenia, natomiast na reszcie paznokci trzymał się dzielnie i nawet nie bardzo pościerał na końcówkach. Jestem skłonna zrzucić winę na wyjątkowe problemy z rozdwajaniem się tego paznokcia, przez co katuję go olejkami i innymi preparatami mającymi wpływ na trzymanie się lakieru na płytce.

  Zdjęcia w słońcu


 Zdjęcia w cieniu

Oczywiście nie mogłam sobie odmówić ozdobienia paznokci. Tym razem postawiłam na ręcznie malowane róże udające całopaznokciowe stemple ;) Do malowania użyłam pędzelka oraz białej farby akrylowej kupionej "przy okazji w empiku. 







 

Przypominam, że Lakierowe BOXy to akcja zorganizowana przez Polskie Lakieromaniaczki, którym szefują Panna Marchewka i Tamit24. Regulamin akcji możecie znaleźć TUTAJ.



I jeszcze dziewiątka dziewczyn, które też zostały wybrane do testowania :]

RedRouge - Red Rouge Nail Art
kleopatre - Riki, tiki... kosme-tiki
bopp - Nails Art by Bopp
B. - B for Beautiful Nails
aalimkaa - Blog Aalimkaa
Amethyst.. .- AmethystBlog
Kabodreams - Kabodreams
puszka - Blogowanie Puszki
pepper - Pepper and Coco

Serdecznie zapraszam na ich blogi :D

40 komentarzy:

  1. kupiłam ostatnio ten lakier, fajny, choć za mało w nim zieleni jak dla mnie ;) ślicznie Ci te róże wyszły! zawsze jak oglądam Twojego bloga to zazdroszczę Ci talentu... ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie właśnie bardziej jest błękitny niż miętowy :) ale co do samych lakierów tej firmy to są super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ze zdobieniami wygląda to pięknie ! Ale bardziej jest to błękit niż miętka-brakuje mi zieloności :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny kolor :) Taki orzeźwiający :DD

    OdpowiedzUsuń
  5. To taka niebieska mięta.. ale ładna, a z różyczkami to już w ogóle super:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ze zdobieniami wygląda to ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowne paznokcie, szczególnie te dodatkowo zdobione :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię ten odcień. Z białym zdobieniem wygląda urzekająco!

    OdpowiedzUsuń
  9. różyczki upiększył go jeszcze bardziej!

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne róże, może kiedyś spróbuję (jak będę miała dużo czasu i jeszcze więcej cierpliwości)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grunt, to się w końcu zawziąć i spróbować :)

      Usuń

  11. Jak fajnie się komponują z tym lakierem te białe różyczki!

    OdpowiedzUsuń
  12. ślicznie z tymi różyczkami :)

    OdpowiedzUsuń
  13. po raz kolejny widząc Twoje wzorki handmade nabrałam się, że to stemple. :P

    OdpowiedzUsuń
  14. prześliczny i doskonale prezentuje się na Twych dłoniach wraz z tym zdobieniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. ale cudo! a zdobienie mistrzowskie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Swojego czasu chciałam go kupić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyżbyś zrezygnowała, bo kupiłaś coś innego? ;)

      Usuń
  17. Kolejny raz zastanawiam się "co autor miał na myśli" nazywając ten błękit miętą :D Piękne wyszły Ci te róże, gdybyś nie napisała, to powiedziałabym, że to stempelki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się zastanawiam w takich sytuacjach, czy to co ja widzę i to co widział autor to to samo, bo może jednak ja mam coś z widzeniem barw ;)

      Usuń
  18. ten lakier wygląda bajecznie :) !! a te różyczki jeszcze dodają mu uroku *.*

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczny jest :) super! gratuluję dostania się do lakierowych boxów :) mam nadzieję, że mnie kiedyś też się uda, bo widzę, że warto! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)Trzymam kciuki za to, żeby była druga edycja :>

      Usuń
  20. Białe różyczki na tym kolorze to strzał w 10, całość wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Trochę za mało w nim mięty :/

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo lubię ten lakier, to chyba jeden z ulubionych niby to miętowych (bo dla mnie to nie jest mięta) - naprawdę świetny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowny kilor i śliczne zdobienie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.